منتديات

عرب نار

اضخم منتدى سكس عربي

رئيسية المنتديات ابحث في عرب نار عرب نار قوانين الموقع الارشيف سكس عربي افلام سكس صور سكس قصص سكس خريطه عرب نار


العودة   منتديات عرب نار > قصص سكس > قصص سكس عربي

قصص سكس عربي الالف من قصص سكس عربي المجانيه شاهدها مباشرة بدون تسجيل تجدونها هنا مغامرات رائعه مكتوبه بطرق مشوقه قصص سكس عربي مجانية .

اشترك الان في جروب عرب نار ليصلك جديد الافلام والصور والقصص على بريدك مباشره

بريدك الإلكتروني:

 

علقتهــــا فى الأتوبيـــس ..... لــــ عـــــرب نــــار

الالف من قصص سكس عربي المجانيه شاهدها مباشرة بدون تسجيل تجدونها هنا مغامرات رائعه مكتوبه بطرق مشوقه قصص سكس عربي مجانية .


إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 03-19-2010, 06:46 PM   #1
NASnas2000
مدير منتديات مسؤول قصص سكس
 
الصورة الرمزية NASnas2000
 
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الموقع: فـى مكـان مـا مـن أحـلامـى وطمـوحـاتـى
المشاركات: 2,160
معدل تقييم المستوى: 8
NASnas2000 is on a distinguished road


Post علقتهــــا فى الأتوبيـــس ..... لــــ عـــــرب نــــار

 

انا كنت بقالى فترة لم اركب اتوبيسات هيئة النقل العام و ركبت اتوبيس كنت رايح عين شمس و لما ركبت بعد فتر الاتوبيس ازدحم جداا و **** واحدة كانت تقريبا ما بين 29 الى 35 سنة ووقفت بجانبى و ملاصقة لى فى الاول لما اكن فى منتبة و لكن بعد دقيقة او دقيقتين ابتديت انتبة ليها اووى و حسيت انها لزقة فيا بكيفها فابتديت ارجع لورا بكل هدوء بحيث اخليها امامى و فعلا بعد فترة قصيرة جداا من الوقت بقت امامى مباشرة و حسيت انها كانت موافقة على انها تبقى امامى و قعدت الزق فيها و اذا انى المس طيزها الطرية جداا و كانت تقريبا من غير كلوت غير انها كانت لابسة بنطلون رقيق و مع ثالث مرة المس فيها طيزها خرجت السيطرة عن زبى ووقف و حسيت انى بقيت متوتر على شان ما حدش ياخد بالة منى و هية رجعت بطيزها و لزقت فى زبى اووى و ابتديت تتحرك و تفرك فى زبرى و انا هيجت جدااا و ابتديت كانى بنيكها فعلا و حسيت انى عاوز اجيبهم اوووى
و بعد فترة لقيتها هاتنزل فى منطقة الزيتون مش عارف اية الى خلانى انزل وراها من غير تفكير و مشيت وراها ما يقارب ال 5 دقائق و انا انظر الى جسمها الجميل و راتنى و انا ماشى فنظرت لى باضطراب كبيرة و كانها كانت تريد ان ينتهى الموقف فى الاتوبيس فقط
و مشيت جنبها بدون اى تردد لما نظرت لى و بعد دقيقة من السكوت قلتلها عن اسمى و قلتلها انى مش ممكن انساها ابدا و سالتها عن اسمها فلم تجب و بعد الحاح منى ووعد انى همشى لو قالت فقالتلى انا اسمى مارى قلتلها انتى حلوة اوووى يا مارى و بجد انتى جسمك حلوة فردت بغضب لو سمحت انت فاكرنى اية قلتلها صدقينى انا عارف ان الموقف كان كدة بس بس انا حبيت انى اعرفك لانى كنت هاندم اوووى لو ماكلمتكيش

و ابتديت اتكلم تانى و اقولها بس انتى كنتى تعبانة اووى واحنا فىالاتوبيس يا مارى انتى متجوزة فقالت لا انا مش متجوزة و لسة بنت يعنى مش بنت ليل ولا اى حاجة لاكن انا بنت و نفسى انتى اتجوز ومافيش نصيب و عمرى ما جربت الجنس الا فى الاتوبيس بس

فاقلتلها بصى يا مارى انا هاعرض عليكى عرض انا مش متجوز لو ينفع نتقابل فى شقتى و نعمل الى كنا بنعملى فى الاتوبيس بس يعنى مش هاتقلعى هدومك لانى انا كمان تعبان و حبيت انى اكون قريب منك فبصت بنظرة غضب و قالت انا عارفة انى بعمل غلط بس دة غلط مش ممكن ياثر فيا يعنى جنس خفيف كدة

فاقلتلها يا مارى دة رقم تلفونى و انا همشى و ممكن ما اشوفكيش تانى بس بجد انا حبيتك اووى و مش هنسى اسعد 15 دقيقة ليا لو عوزتينى كلمينى و اديتها الرقم و مشيت و عيشت يومى

و بعد 10 ايام الموبيل رن و لقيت واحدة بتكلمنى و تقولى انا مارى قلتلها ازيك يا مارى و مشيت المكالمة على اننا اصدقاء و ضحكنا و طلبت منها انى اشوفها رفضت و قالت ممكن تبقى تكلمنى فى الموبيل بليل بعد الساعة 2 بليل فوافقت و كلمتها فعلا و ابتدىالكلام و حسيت انها تعبانة جداا و عاوزانى اقولها كلام سكس و فعلا اكنى نمت معاها فىالتلفون و حسيت انها جابتهم و استمر الوضع دة ما يقارب 6 اشهر كل يوم نتكلم و نمارس الجنس فى التلفون

و طول الوقت دة وانا بقنعها انها تجيلى البيت و احلف انة مش هايحصل الا الى حصل فىالاتوبيس بس
و بعد كتر محايلة وافقت انها تيجى بس مش هاتقلع هدومها و انى احافظ عليها و طبعا قلتلها ماشى دا اكيد و انا كان بصراحة كل فكرى فى طيزها الى انا كنت دعكتها قبل كدة

و كان يوم احد اتقابلنا و على اننا هانورح البيت عندى و كانت مترددة انها تعمل كدة المهم رحنا البيت و كانت متوترة جداا و فعلا كانت اول مرة تعمل كدة دا كان احساسى و ما قدرتش استنى لانها كانت لابسة نفس البنطلون و حضنتها من الخلف و فركت زبرى فيها بكل قوة و هية بتقول لا عاوزة امشى لا عاوزة امشى

فاقعدنا فى الغرفة بتاعتى و قالت انا عرفت شباب قبل كدة لاكن ما حصلش اى حاجة و انا عاوزة افضل بنت قلتلها حاضر و نمت عليها فوق اللاريكة الى فى الغرفة و بوست شفايفها و رقبتها و صدرها و كنت كلى رغبة انى انيكها بشكل كبير و حسيت انها راحت منى فعلا فى غيبوبة جنس و بقت بتقول اة اة اة اة اة بس و نيمتها على بطنها و قلعتها البنطلون و فعلا كانت من غير كلوت و رحت قالع البنطلون و ما صدقتش و زبرى بيلمس طيزها و كانت طيزها نعمة جداا و طرية جداا و هية بتقولى اوعى تدخلة اوعى تدخلة هيوجعنى اوووى دة كبير

و راحت معيطة و قالت انا كنت بدخل فية خيارة او اى حاجة لكن رفيعة مش تخين زى زبرك هيوجعنى و بعدين انت ممكن تجيبهم و انا اسمع من صحابى ان لما بتجيبهم هاخد علية اوووى ومش هاقدر ابطل قلتلها طيب ادخل حتة صغيرة و ابقى اجيبهم برة قالت طيب حتة صغيرة اوووى و براحة

رحت حاطط مخدتين عالين تحت بطنها ركتبتهم حمار و نمت عليها بزوبرى و بعد كدة قعدت ادعك خرم طيزها براحة اوووى و هية مستمتعة جداا لانها كانت بتلعب فية كتير و بتتمتع منة و ابتديت ادخل صوباعى براحة اووى و هية بتتوجع بس بلزة و بتقولى صوباعك سخن اوووى خلية شوية

لحد ما دخلت صوباعى كلة و طلعتة و دخلت صوبعاين بعد كدة و حركتهم لحد ما وسعت بقدر كافى على شان تستحمل زوبرى
و بليت زوبرى بريقى و غرقت خرم طيزها و هية بتقولى اوعى تدخلة كتير ان اعاوزة اجربة بس

قلتاها حاضر و ابتديت المس راس زوبرى فيها اوووى و ادعكة فى الخرم على شان تتلذذ و دخلت راس زوبرى فيها و هية مبسوطة اوووى و بتقولى انا ما كنتش عارفة ان النيك حلو اووى كدة قلتلها و هيبقى احلى لو دخلت نص زوبرى فيكى قالتى لا لا لا لا لا لا تعورنى ما سمعتش كلامها لانى كنت هايج جداا و دخلت نص زوبرى فيها براحة و هية بتتوجع اوووى
و مع اننى نيكت طياز كتير لاكن خرم طيزها كان حاضن زبرى بشوق للنيكة الاولى و هية اة اة اة اة اة اةا بيوجع بيوجع لا زوبرك جامد ناشف اوووى طلعة طلعة
ما سمعتش كلامها و حركت زوبرى براحة فيها و صمتها كانت تعبانة فى الاول بس لكن بدئت تقولى اة بشرمطة براحة طيب و ان اهيجت جداا و ابتديت ازق زوبرى فى طيزها كلها و اطمها من بطنها لزوبرى و اعصر بطنها و زوبرى متمتع اووووى و هية حرام عليك حرام عليك حرام عليك انت هاتجيبهم انت هاتجيبهم

و بعد دقيقتين كانت بتتمتع منى جدااا و ما دريتش الا و انا بنطر فى طيزها بكل قوة و بلسعها بلبنى و هية بتقول اة اة اةا اة ا اخص عليك اخص عليك

و طلعتة براحة و هية فضلت نايمة على المخدتين و بصيت اووى على خرم طيزها و لما حضنتها تانى عرفت انى مش هاستغنى عنها ابدا لانها احلى طيز نكتها فى حياتى

و بصتلى و عيطت و قالتلى انا هافضل اسيرتك طول العمر لانى جربت الى كان خافى عليا على قد ما انا مبسوطة بس انا زعلانة لانى كنت عاوزة افضل ما اتنكش الا من جوزى قلتلها بس انتى سنك كبير 32 سنة و محتاجة للجنس و ما اتجوزتيش و انا كنت عارف ان اول مرة بتبقى صعبة شوية فا ما طلبتش انى انيكها تانى

مــع تحيــاتــي NASnas2000
 

اذا اعجبك الموضوع ساعدنا بنشرة الى اصدقائك

 


 
من مواضيعي في المنتدي

منتديات عـرب نار تقدم قصة رفيقة الرحلة (قصص سكس عربي )
منتديات عرب نار تقدم قصة الجنس الصامت ( قصص سكس عربي )
أحلى نيكة ( قصص سكس عربي )
باركوا معى للعضو shoukri 1958
منتديات عرب نار تقدم بيضاء ومربربة ( صور سكس أجنبى )

في اي وقت تود العودة الى موقعنا اكتب عرب نار على محرك البحث جوجل اول خيار

 

اقسام ننصحك بزيارتها في عرب نار
افلام سكس عربي صور سكس عربي قصص سكس عربي افلام سكس مشاهير صور نيك الكس قصص نيك تعارف سكس

NASnas2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
   
قديم 03-20-2010, 11:32 PM   #2
الفرعون العاشق 2010
موقوف
 
تاريخ التسجيل: Dec 2008
الموقع: أم الدنيا
المشاركات: 1,228
معدل تقييم المستوى: 0
الفرعون العاشق 2010 is on a distinguished road
افتراضي


ابداع ليس له حدود حبيبي وممتاز
جدا مجهود مميز و اختيار راقي و يستحق فعلا عشرة نجوم


 
الفرعون العاشق 2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 03-21-2010, 01:14 PM   #3
عاشق بنات فون الاصلي
مدير منتديات
 
الصورة الرمزية عاشق بنات فون الاصلي
 
تاريخ التسجيل: Dec 2008
الموقع: عرب نار
المشاركات: 1,058
معدل تقييم المستوى: 7
عاشق بنات فون الاصلي is on a distinguished road
افتراضي

قصة جميلة جدا تسلم ايدك
 
عاشق بنات فون الاصلي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 09:12 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
كافة الحقوق محفوطة : موقع و منتديات عرب نار