منتديات

عرب نار

اضخم منتدى سكس عربي

رئيسية المنتديات ابحث في عرب نار عرب نار قوانين الموقع الارشيف سكس عربي افلام سكس صور سكس قصص سكس خريطه عرب نار


العودة   منتديات عرب نار > قصص سكس > قصص نيك عربي

قصص نيك عربي قصص نيك عربي اقرائها الان مباشرة بدون تسجيل قصة كيف ناكني قصص نيك عربي تروي نار زبك المولع ادخل الان واقراء اجمل قصص نيك عربية .

اشترك الان في جروب عرب نار ليصلك جديد الافلام والصور والقصص على بريدك مباشره

بريدك الإلكتروني:

 

جنون الشهوه الجزئ الثالث 2007

قصص نيك عربي اقرائها الان مباشرة بدون تسجيل قصة كيف ناكني قصص نيك عربي تروي نار زبك المولع ادخل الان واقراء اجمل قصص نيك عربية .


إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 09-17-2007, 06:45 PM   #1
Ahssas
سكسي نشيط
 
تاريخ التسجيل: Sep 2007
المشاركات: 78
معدل تقييم المستوى: 8
Ahssas is on a distinguished road


افتراضي جنون الشهوه الجزئ الثالث 2007

 

محمدين سافرالخليج
الطور لو شاف اللون الاحمر بيهيج وبيكون رهيب مش شايف امامه بيبقي عاوز يدمره وبيجري عليه ويخبطه بقرونه كذلك هناك رجال لما بيشوفوا انثي مغريه او فيها جنس بيبقوا اقوي من الثور الهايج وبيبقوا عاوزين يخبطوه بزبوبهم ويدمروه ويخرجوا فيه كل مشاعرهم وطاقتهم وما ادراك ما الرجل الهايج .
محمدين الثور الهايج خلص الجيش . وكان عنده تطلعات . اتصل بقريبه اللي يعمل باحد دول الخليج علشان يشوف له عقد عمل . المهم جري محمدين علي احد دول الخليج ولا داعي لذكر اسم اي دوله راحها حفظا علي مشاعر الاخوه.
المهم طار محمدين وركب الطياره واتحولت عنيه لما الطياره طارت وكاد يعملها علي نفسه بس اللي طمنه لما شاف المضيفه البيضاء الجميله بكامل مكياجها وجمالها وشاف سيقانها ومؤخرتها اللي تتعقبها وشاف ابتسامتها نسي الطياره وخطوره الطياره واتمني يعيش بالطياره بجانب المضيفه . سالته المضيفه تاكل ايه قال لها شكرا ****م ما اجعله عامر ان شاء **** هو افتكرها بتعزمه علي الاكل المهم المضيفه سالته تشرب ايه فقط كان ينظر لها ويبتسم افتكر ان المضيفه معجبه بيه . المهم اكل محمدين . وجننته المضيفه اخد يراقبها بالرايحه والجايه ويوزع عليها الابتسامات . المضيفه اكتشفت كده وحست قعدت تلاعبه . هاج محمدين المهم المضيفه راحت تلملم الاطباق والصواني محمدين قال لها و**** ما انتي حاطه ايدك باي شئ انا ح الملمك الطياره كلها وح انظفاهلك ولو عاوزه الطياره اللي ح تعدي بجانبنا كمان علشان خاطرك ياست مش مشكله . الناس اقعد يامحمدين مش راضي يامحمدين ده مش شغلك مش راضي برضه .
المهم جاله كابتن الطائره وحاول اقناعه . اقتنع اخيرا محمدين وجلس بمكانه وعينه علي طيظ المضيفه .
خلصت الرحله علي خير ونزل محمدين وعينه وقلبه تركهم بالطائره .المهم قابلوه اولاد عمومه بالمطار واخدوه علي البيت .المهم قابل الكفيل وكان رجل بالخامسه والستين . واعجب بمحمدين وابتسامته البلهاء . وعينه حارس علي احدي البنايات .وده حظ محمدين . لان الحارس بالدوله دي بيكسب احسن من الطبيب .
المهم كان بالبنايه عرب واجانب من جنسيات كتير . وكان محمدين ينظف البنايه ويبيع صناديق البيبسي وانابيب الغاز .
دخل محمدين معظم شقق البنايه .
منهم الطبيب ومنهم المدرس ومنهم شباب البلد الي بياجروا شققهم للمزاج الخاص علشان الي بالي بالكم .
كان محمدين بيفهم الشباب وبيعرف الشباب وهم بيحضروا الفتيات المنقبات وهو لا يسمع و يري لا ياكلم لانه بيطلع له قرش .
المهم بيوم طلع شاب ومعه فتاه منقبه وكانت الفتاه تلبس الملابس الخليجيه بس احس ان جسم البنت موت وزب محمدين فيه رادار بيحس بالنيكه .
نظر للفتاه وهي واقفه علي باب الاسانسير مع الشاب والاسانسير تعطل بالتالت الشاب قاله محمدين روح هات الاسانسير جري محمدين ونزل بالاسانسير وركب مع الشاب والفتاه للدور الرابع .المهم شم محمدين ريحه العطر ودهن العود اتجنن اكتر علي البنت بس كان فقط بينظر للبنت .
المهم عدي اليوم ونزل الشاب والفتاه. والشاب لما نزل قال لمحمدين هاك المفتاح يامحمدين لما تيجي الحجيه ابقي افتح لها وشوف طلبها . محمدين قال له اي خدمات ياباشا انا بالخدمه . فرح محمدين علشان يمكن يكون له من الطيب نصيب .
بيوم حار جدا وقفت السياره المرسيدس امام البنايه ونزلت الفتاه ونادت علي محمدين وقالت محمدين من فضلك افتح لي الشقه قال لها حاضر ياست انتظري لما احضر المفتاح .
المهم طلع بالاسانسير وفي الاسانسير دار الحديث التالي انت اسمك محمدين قال لها اي نعم ياست قالتله ليه مش محمد واحد قال لها اصل ابوي كان نفسه يخلف توام ضحكت الشابه وقالت له من اي بلد من الصعيد قال لها من سوهاج انا صعيدي شحط محط ياست قالت له انا اعرف ان الصعايده جدعان قال لها اي خدمات ياست بس انتي تنادي عليا .
المهم الشابه دخل مزاجها محمدين . محمدين ترك الشابه ونزل . بعد شويه طلبته البنت وقالت محمدين المكيف عطلان اطلع.
طلع محمدين وهناك فوجئ محمدين باجمل الجميلات الجمال الخليجي الشعر الاسود الكسيف الناعم والعيون السود والنعومه وكانت لابسه قميص نوم احمر يهبل ب****جه الخليجيه .قالت له ***يف لا يعمل . المهم خلع محمدين الجلابيه وقال لها ح اشوفه لك الان ياست المهم حط المكيف علي كتفه ونزله علي الارض ونظف منه التراب ورفعه تاني متل اللعبه وشغله اشتغل معاه قالتله شنو هدا يامحمدين كيف سويت هدا كيف شلت المكيف لوحدك المهم ضحك محمدين وكانت عينيه علي جسم الحرمه ولكن كعاده محمدين لا يستعجل الامور . المهم انتابه محمدين نوبه جنون البقر كالعاده وشهوته تحركت بالحر وزبه سبقه بسرواله الطويل . الشابه شافت كده خافت وعرقت وقالت له مشكور وايد يامحمدين **** يسهلك عليك يعنني روح .
المهم نزل محمدين وبعد شويه نزلت الشابه وقالت ان الشاب سوف لا يحضر وقالت له انها بتروح واعطته امفتاح.
بعد تقريبا ساعتين حضرت سياره الشابه ومعها اغراض وقالت محمدين هات المفتاح وتعالي شيل الاغراض جري محمدين وحضر للسياره وحمل الاغراض وطلع معها وهو متلف علي شم ريحه البنت .
قالتله دخل الاغراض للمطبخ وهاتلي من تحت صندوق بيبسي . نزل محمدين جري لتحت . المهم رجع غرفته وهنا رن التلفون واذ بالشاب اللي بيعمل بشركه النفط وبيوصي محمدين علي الشابه اللي ح تبيت بالشقه .
المهم كان محمدين مبسوط جدا لانه ح يتصل بالبنت طول الوقت وح يراها وكان طول الوقت منتظر اشاره منها لتلبيه رغباتها وامتاع عينه بالوجه الجميل .
مر وقت طويل حوالي اربع ساعات وكانت الساعه التاسعه مساءا ذهب محمدين لمشاهده التلفزيون ونعس امام التلفزيون واذا بجرس التلفون يرن محمدين اطلع بدي اياك .طبعا بدول الخليج بغرف الحارس بيكون هناك تلفون للبنايه.
طلع محمدين وجري زي الحصان وكانت رجل محمدين تسبقه كانه حاسس ان بيه شئ . البنت قالت ان التلاجه لا تعمل راح محمدين وجد التلاجه تعمل دخلت البنت وراه المطبخ وقالت ايوه صح تعمل . مشكور محمدين كانت عينه علي بزاز الحرمه وكان مشتاق ومحروم وكله طاقه ونفسه . بس محمدين كان جبان جدا لا يجرؤ علي ضربه البدايه . المهم مهمدين احس ان البنيه تريد شئ منه قالت له محمدين انا ابي اغير موقع السرير قال لها محمدين الساعه الان التاسعه والنصف والناس نايمه خليها للصبح قالتله انا لا احب انام بجانب الشباك محمدين . المهم بشهامه الصعايده خلع جلبيته وكان يرتدي سروال الصعايده اللي خمس امتار ده من صدره لقدمه . المهم نتع او حمل مرتبه السرير . البنت كانت واقفه امامه وقال لها اسمعبي شيلي الطربيزه الصغيره اللي بالمنتصف البنت وطت علي الترابيزه او الطاول ومحمدين شاف كده جاتله نوبه جنون البقر وزبه سبقه للامام واستعبط محمدين وحط المرتبه علي كتفه وخبط الشابه بطيظها بزبه وقال لها اسف ياست الشابه قالت له شنو هدا اللي سويته فيني يامحمدين قال لها شو سويت قالت ولا شئ يالا خلص خلص ابي انام .
المهم نقل محمدين السرير ونزل عائد لغرفته.
راح محمدين بالنوم وحوالي الساعه الواحده صباحا رن تلفون غرفه محمدين تعالي تعالي ارجوك محمدين بسرعه .
المهم جري محمدين علي الشقه وكان لابس سرواله ومن غير فانيله . المهم فيه ايش ياست قالتله سمعت حركه تحت السرير انا خايفه وموجايلي نوم . المهم المراه كانت لابسه قميص نوم قصير وفخادها كلهم باينين ولونهم فسفوري. وصدرها كان يسبق جسمها وراح يتمعن فيهم والبنيه تقول له شوف شوف الي تحت السرير . محمدين نزل تحت السرير واخد يمارس هوايته بمشاهده ماتحت قميص النوم ولو فيه تعبان او حنش تحت السرير مش مهم المهم يمتع نظره بليله الاحلام دي .
البنيه كانت تنظر لمحمدين نظرات غريبه واحس محمدين ان الليله مش ح تعدي علي خير كان زبه ابتدا يتحرك وهو تحت السرير والبنت شافت كده هاجت محمدين نصفه تحت السرير والنصف الاخر بالخارج وزبه عامل خيمه بالسروال وحاجه كده زي برج القاهره او واقف صامد كاهرمات الجيزه اللي واقف خمسه الاف عام ولم تتحرك . استهبل محمدين واستعبط وظل فتره تحت السرير . المهم بيحرك ايده واذ بيه يجد كيلوت المراه بايده وهو يقولها ده مش فار ياست ده سروال انتي خفتي من السروال هه . المهم طلع محمدين وكانت المراه قد جلست علي الكرسي امام محمدين وحاطه رجل علي رجل محمدين شاف الفخاد البيض جنون البقر ابتدا وهيجان الثور ابتدا وحالته بقت نيله . قال لها استازن ياست قالتله رايح فين يامحمدين قال لها رايح غرفتي قالتله لالالا تروح خليك معي انا خايفه . المهم نام محمدين علي الارض بالصالحه وهي ذهبت الي السرير وهنا احس محمدين بالرغبه وهو نايم بالصاله واخرج زبه وكان واقف واخد يدعك ويدلكه واحس بهيجان شديد وفجاه وجد الشابه علي راسه وهي تقول له اش هدا اللي بتسويه يامحمدين محمدين فزع وغطي نفسه وقام وهو يقول لها ولاشئ ياست . المهم قالتله ايش هدا انتي كبير كتير يامحمدين. محمدين انكسف المهم احس ان الست هاجت هي الاخري واصابتها انفلونزا الطيور وهي انفلونزا زب محمدين .
البنيه جلست بجانب محمدين وقالت له انا خايفه وايد
انا ماح انام انا بجلس يمك محمدين . المهم جلست البنيه جنب محمدين وهي تمسكه من شده الخوف . احس محمدين بنعومه ايد الشابه . هاج اكتر وكانت البنيه لازقه بمحمدين . المهم احس ان البنيه ابتدات تسيح بيده محمدين لا يعرف سوي طريقه واحده تعلمها بحياته انه يمسك الفريسه ويحط زبه بكسها ويفجره .المهم زب محمدين كان شادد وواقف واحس بنعومه البنت كانت بجانبه لزق محمدين زبه بيها وهنا شهقت البنيه وقالت اه شنو هدا محمدين المهم اخرج محمدين زبه وكانت الراس قد احمرت وكانت علي الاخر المهم البنت مسكته وقالت شنو هادا هدا كبير وايد محمدين قال لها انا بوريكي شو كبره محمدين مسك سروال البنيه وشده وقطعه وهاج متل التور اللي بيشوف اللون الاحمر ومحمدين شاف كس تمناه المهم رفع رجل البنت علي كتفه ومسك زبه بايده وحطه علي باب كس البنت ودفعه زي الطور جوه كسها والبنت قالت اخ اخ اخ يامحمدين شنو شنو شنو شو سويت فيني يامحمدين **** يخليك اخرج للخارج محمدين لا يسمع لا يري لا يتكلم وزبه هو المتحكم عقله براس زبه هدفه فقط النيك اخ يامحمدين ارجوك ارجوك محمدين رايح جاي والبنت عماله تفرز افرزتها رايح جاي ومافيش حد يقدر يوقف محمدين محمدين متل قطار الصعيده اللي يقف قدامه مايرحمهوش واللي وقف قدامه كس ومش اي كس كس يبي او عاوز كس نار ومحمدين عنده زب حمار .المهم محمدين نام علي البنت متل الكلب اللي مابيسبش الكلبه الا لما يجبهم جواها وكمان الكلبه بتقمط او تقفل علي زب الكلب بكسها واستحاله حد يطلعه الا اذا ارتاحت ده كان حال البنيه واخيرا قال محمدين انا بجيب قالتله لا لا انتظر يامحمدين محمدين لم يسمع الكلام ونطر لبنه بكسها والبنيه تقوله نيك نيك نيك محمدين سمع كده زبه شد من جديد واستمر ينيك بالبنيه زب الحمار كله مولع نار وكان جوه الكس زي القطار اه اه يامحمدين والبنت قعدت تتناك وهي رافعه رجليها وجابت اكتر من سبع مرات ومحمدين التاني طول قالتله خلاص خلاص كفايه يامحمدين المهم محمدين نزل من فوقها وهي قالت اه يارجلي المهم محمدين كان زبه لسه مليان لبن زي بتاع العصير لف البنت علي وجهها و وسحب طيظها ونام عليها متل وضع الكلب واخد ينيك وينيك وينيك والبنت تصرخ وتقول كفايه كفايه يامحمدين ارجوك كسي نار ارجوك واخيرا نطر محمدين لبنه بكسها ونام علي ظهر ولم يدري الا بالصباح والشابه تركله برجلها وتقول له اصحي ويالا روح عني انزل تحت اجري
نزل محمدين ونام بغرفته وكانت تعبان من نيك الامس وبعد ساعتين حضر الشاب ونزل بالشابه بالسياره وكانت بتنظر لمحمدين نظره غريبه وعجيبه.
انتظر محمدين البنت تانيا ولكنها لم تحضر اختفت وكمان الشاب صاحبها عزل من البنايه .
مرت الايام علي محمدين وابتدا الجفاف الجنسي عنده وكان متل الثور الهايج ولكن بالدول العربيه ليس فيها حريه كالحريه اللي بمصر المهم مرت الايام ودارت الايام . وبيوم حضر له الكفيل وقال له محمدين انا ابيك تيجي عندي البيت من شان اريد انا انتقل لبيت تاني وح تساعدني بحمل الاغراض . اترك البنايه يومين وتعالي لعندي . المهم راح محمدين لبيته وكانت اول مره يزور بيت الكفيل وكان الرجل العجوز متزوج تلات نساء . المهم كان النساء ينظرون لمحمدين من خلف البرقع وكان محمدين يشتغل شغل الثور وكاالبعير تحمل اثقالها . المهم ظل محمدين يومين ينقل الاغراض وكان بنام بالبيت .
المهم نقل محمدين كل اغراض البيت وطلب منه الكفيل ان يحضر لتكمله ترتيب البيت معه هو وزوجاته . المهم الرجل العجوز من التعب راح بالنوم ومحمدين جلس بجانب غوري الشاي او براد الشاي بالديوانيه .
المهم كان الكفيل بيشخر بالديوانيه ومحمدين خرج للحوش يشم الهواء وكان الجو حار جدا جدا والرطوبه عاليه وكان لابس جلابيه فقلع الجلبيه وبقي بالغيارات الصعيدي .
المهم دخل محمدين يشرب ماء من المطبخ وهناك وجد مالم يكن بالحسبان بنيه صغيره جميله بالعشرين من عمرها وشعرها ينسال علي كتفها وكانت شابه سمراء جميله قلب محمدين كاد يقفز من مكانه وهنا جري محمدين للخارج فقالت له الشابه شو بدك يامحمدين قال لها لحسن ابوكي يصحي ويزعل قالت ولا يهمك انتظر ايش تبي قال لها ابوكي نايم وممكن يسمعك قالت له لا تخاف هو ماراح يصحي المهم قال لها اريد اشرب ماء المهم اعطته الماء وقال لها بروح لحسن ابوكي يصحي قالت له هو سوف ينام للصبح ودي نومته المفضله علي الارض بالديوانيه .
المهم قال لها ابوكي ده راجل طيب ام ابتسمت وقالت ده مو ابوي هدا زوجي قال لها زوجك كيف قالت له هدا نصيبي المهم استعجب محمدين وهو يقول لها كيف هدا الرجل العجوز يكون زوجك قالت امر **** محمدين وهدا امر اهلي .
المهم محمدين عجبته البنيه وجلس يكلمها قالت له تريد تاكل او تشرب شاي قال لها اريد بيبسي اعطته بيبسي المهم .
البنت راحت نامت ومحمدين رجع الديوانيه . وراح بالنوم . محمدين كان معجب بالبنت .باليوم التالي كان عمل شاق لمحمدين شيل وحط ومر اليوم ونفس الي حدث بالامس وراح العجوز بالنوم المهم محمدين اراد ان يري البنت .
طلع بالخارج ودخل المطبخ ولم يري البنت جلس محمدين حزين واخد يشرب الشاي لوحده وهو يتخيل البنت . فجاه ظهرت البنت بقميص نوم وردي او زهري جميل وقالت لمحمدين تعالي فوق اريد اتكلم معك فوق . امهم محمدين قال لها لا لااقدر قالت ماتخاف تعالي . قالتله خلاص تعالي غرفه الخزين والشهوه ممكن تخلي الانسان يفعل اي شئ صح وغلط وغلط وصح .
دخل محمدين مع البنيه غرفه مخزن يخزنون فيها الارز والدقيق والسكر والزيت . وجلس الاتنان علي جوالات الخزين يتحاورون المهم محمدين احس ان البنت محرومه ومشتاقه ولكنه كالعاده لا يبتدا باي شئ المهم جلس بجوار البنت وكانت غرفه المخزن مظلمه ليس فيها نور محمدين زبه وقف المهم تعمد محمدين ان يلمس جسم البنت بالظلمه وهي لا تقول شئ شوي شويه ابتدا محمدين يسخن واخيرا مسك البنت وضمها ليه وهي مستسلمه له واخد يمسك صدرها ويمسك فخادها ومحمدين لا يعرف الرحمه لما زبه بيتشتغل خلاص لو دخل مابيطلعش الا لما يجيب لبنه وخاصه انه شاب قوي وزبير المهم نامت البنت فخلع كلوتها ورماه علي الارض ومسك البنات ودفع زبه كالعاده وقطار زب محمدين اشتغل رايح جاي والبنت اخدت تصرخ وتتاوه كانها ماشافت ازبار من قبل . المهم مسكها محمدين واخد ينيك فيها رايح جي وجاي ورايح والبنت تقول انت كنت فين من زمان ليش كنت بالصعيد كنت جيت عندنا من زمان . المهم خلص محمدين والبنت وادمنت البنت زب محمدين وكان دائما في زيارات لبيت الكفيل حتي يروي ظماه واحس بحبه للفتاه .
المهم فجاه مات الكفيل وتغيرت حياه محمدين ودخل صدام الكويت وخسر محمدين كل شئ ورجع محمدين لبلده ولكنه كان محظوظ فقد كان يرسل دائما فلوس لابوه يشتري له ارض . والي اللقاء مع محمدين
ارجو ان تعجبكم واسمع ردودكم
[email protected] om
ahmaad_khaleel@yah oo.com

نفسي بجد اسمع ردودكم واللي اللقاء مع محمدين
 

اذا اعجبك الموضوع ساعدنا بنشرة الى اصدقائك

 


 
من مواضيعي في المنتدي

جنون الشهوه الجزئ الثالث 2007
العروسه من احساس 2007
ترقبوا من احساس
الست المديره من احساس سبتمبر 2007
شهوه واحاسيس زوجه(درامه جنسيه) من احساس مارس 2009

في اي وقت تود العودة الى موقعنا اكتب عرب نار على محرك البحث جوجل اول خيار

 

اقسام ننصحك بزيارتها في عرب نار
افلام سكس عربي صور سكس عربي قصص سكس عربي افلام سكس مشاهير صور نيك الكس قصص نيك تعارف سكس

Ahssas غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
   
قديم 10-15-2007, 01:08 AM   #2
الأزعر
سكسي نشيط
 
تاريخ التسجيل: Sep 2007
المشاركات: 50
معدل تقييم المستوى: 8
الأزعر is on a distinguished road
افتراضي

تسلم يديك على القصة المثيرة
 
الأزعر غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 09-07-2010, 10:25 AM   #3
Abo Jaafher
مشرف صور [ طياز بنات + سكس مضحكة ]
 
الصورة الرمزية Abo Jaafher
 
تاريخ التسجيل: Mar 2010
الموقع: Syria
المشاركات: 3,773
معدل تقييم المستوى: 8
Abo Jaafher is on a distinguished road
افتراضي

مشكووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وور
 
Abo Jaafher غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
جنون الشهوه الجزئ الاول (محمدين ) من احساس 2007 Ahssas قصص سكس عربي 7 03-25-2012 08:24 AM
جنون الشهوه الجزئ السادس من احساس 2007 Ahssas قصص نيك عربي 7 05-15-2011 01:31 PM
جنون الشهوه الجزئ الخامس من احساس 2007 Ahssas قصص نيك عربي 6 05-09-2011 06:48 PM
جنون الشهوه الجزئ الرابع من احساس 2007 Ahssas قصص نيك عربي 4 05-09-2011 06:29 PM
جنون الشهوه الجزئ التاني من احساس Ahssas قصص نيك عربي 2 09-07-2010 10:20 AM


الساعة الآن 04:31 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
كافة الحقوق محفوطة : موقع و منتديات عرب نار