منتديات

عرب نار

اضخم منتدى سكس عربي

رئيسية المنتديات ابحث في عرب نار عرب نار قوانين الموقع الارشيف سكس عربي افلام سكس صور سكس قصص سكس خريطه عرب نار


العودة   منتديات عرب نار > قصص سكس > قصص سكس عربي

قصص سكس عربي الالف من قصص سكس عربي المجانيه شاهدها مباشرة بدون تسجيل تجدونها هنا مغامرات رائعه مكتوبه بطرق مشوقه قصص سكس عربي مجانية .

اشترك الان في جروب عرب نار ليصلك جديد الافلام والصور والقصص على بريدك مباشره

بريدك الإلكتروني:

 

علي ومدرسة البنات (قصص سكس عربي )

الالف من قصص سكس عربي المجانيه شاهدها مباشرة بدون تسجيل تجدونها هنا مغامرات رائعه مكتوبه بطرق مشوقه قصص سكس عربي مجانية .


إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 08-02-2009, 09:50 AM   #1
برنس عرب
الاداره العليا [ مسؤول الافلام الاجنبيه ]
 
تاريخ التسجيل: Dec 2008
المشاركات: 2,096
معدل تقييم المستوى: 8
برنس عرب is on a distinguished road


Thumbs up علي ومدرسة البنات (قصص سكس عربي )

 

كان علي يعمل حارس في احدى مدارس البنات الثانوية ....

وبحكم طبيعة عمله كان يقوم بمنع اي مخالفات تحدث هناك من الطالبات المشاغبات وفي يوم من الايام كما تعود في دوريته التي يقوم بها اثناء الفسحة للتاكد من الامن والامان وانه لا يوجد اي مخالفات تحدث سار في المدرسة وعيناه تناظران يمين وشمال

وبعد ان تعب من المشئ جلس يسترح على كرسي بالقرب من دورة المياه وهناك شم رائحة دخان سيجار فعرف انه هناك احدى المشاغبات يقمن بالتدخين في الحمامات

اتجه ناحية الحمام وطق الباب ثم قال بصوت عال: يامن تدخني في الحمام اطفي السيجارة وتعالي الى الباب فلم يجبه احد ثم قال : ان لم تاتي بعد العد للرقم ثلاثة فسوف ادخل اليك واتي بكي فلم يجبه احد فدخل حمام الطالبات واخذ ينظر في البهو فلم يرى احد فعرف ان التي تدخن جالسة في احد الحمامات فاخذ يطق الابواب ويتاكد من انه لا يوجد احد فيها حتى وصل الي حمام يتصاعد من اعلاه الدخان فاخذ يطق الباب ويامر من بالداخل بالخروج ولاكنها قالت له لن اخرج حتى انتهي من سيجارتي


غضب علي منها فقال لها ان لن تخرجي فسوف اتسلل الى داخل الحمام واتي بك فقالت له : ان كنت تستطيع ان تدخل على الحمام وانا قالعة هدومي وماخذه حريتي فادخل وسوف اشتكيك للناظره فزاد غضب علي وعزم على الدخول وطل عليها من الاعلى ظننا بانها تكذب بخصوص ملابسها الا انها بالفعل كانت مشلحة هدومها وقاعدة من غير لباس تحتها وكسها باين فنزل سريعا وقالت له من وراء الباب : انت مش مصدقني شفت اني مكنتش باكذب عليك انبسطت بعد ما شفتني عارية

خجل علي من كلامها وقال : انا اسف بس بس ومعرفش يكمل كلامه فقالت له دلوتي حتخليني ادخن سيجارة تانية والا فضحتك

فقال لها: لا مش راح تدخني تاني وان لن تخرجي فسادخل عليكي الحمام

فقالت له : تعال وريني شطارتك

فقام على ونط عليها داخل الحمام وهناك قالت له سوف اصرخ والم عليك اللي فالمدرسة من طالبات ومدرسات وراح تترفد من المدرسة اكيد

ومش كده بس راح اقول ليهم انك ******** كمان ابه رايك ؟؟؟؟

فقال ليها : لا ارجوكي اطلعي من الحمام وطفي السيجارة دي فقالت ليه على شرط فقال ليها ايه: فقالت له : وريني زبك

تعجب علي من وقاحة البنت وقال ليها عيب انتي لسه مراهقة ولازم ما تقولي الكلام ده فقالت له ان زرجنت معاي راح اصارخ والم عليك المدرسة فقال ليها بس خلاص راح اوريكي زبي وطلعي من الحمام وراح فاتح السوسته ومطلع زبه ليها فقالت له : واااااو زبك حلو وكبير وعريض وراحت ماسكه زبه وترعص فيه وهنا وقف زب علي على الاخر فقالت له : مش ودك امصه شويه فقال لها : نعم ودي بس وقبل ما يكمل كلامه شاف زبه في فم الفتاه تمصمص فيه من راسه والجنبين والبيضات كمان لحد ما ولع من الشهوة فقالت له مش ودك تلحس لي كسي فقال لها ااااه ودي وراح مدخل راسه بين رجليها وهي على الكرسي بتاع الحمام واديها مص لح ما جتها الشوة ونزلت فقالت له : دولتي انا عيزاك تنيكني مش ادره استحمل وراح مدخل زبه في طيزها ونايكها وهنا سمع ضحك فطل على الحمام فشاف بنتين من فوق الحمام بيصورنه في الموبايل بتاعهم فقالت له وحده منهم دلوتي راحت عليك لو خلافت امر لينا فنظر للفتاه اللي معاه فعرف انها معاهم متفقه على المقلب ده

كانوا عايزين يورطونه بالنيكه دي ويخلونه زي الصبي عندهم بعدها

فقالت له البنت اللي لسه عيره في طيزها : خلصي ونيك شويه كمان فراح نايكها على غصة وكات اللبن داخلها بعدها غسلت البنت طيزها ولبست ثيابها وهو كمان وراحوا البنتين هاربين ابل ما يطلع ليهم الحارس الامين

واليوم التاني جت ليه وحده من البنتين وقالت ليه : اعطني سجارة عايزه اروح ادخنها في الحمام فقال ليها : لا فقالت له لو ما عطيتني السجارة راح اطرش النيكه بتاعت امبارح للبنات في الفصل

خاف علي على مستقبل وظيفته وخاصة انه كان بيعيل والدته المريضة واخوانه الصغار اللي راح يتشردوا لو فصل من المدرسة

فراح مدي البنت سيجارة فقالت له : شكرا خليك كده مطيع انت راح تظل حارسنا الامين على طول وراحت وهي بتضحك عليه بصوت عالي

وبعد شوي جت البنت التانية مع البنت اللي ناكها امبارح وقالوا ليه عايزين تشتري لينا اكل وسجاير كمان فقال ليهم : لا

فقالت الاولى : طيب احنا مش راح نرغمك تعمل حاجه انت مش عايزها بس احنا مش مسئلوين عن الفضيحة اللي راح تحصل فهم كلامهم وقال : طيب انتوا عايزين اشتري ليكم ايه فقالوا ليه طلباتهم وراح جايبها في اقصى سرعة

وبعد يوم جت وحده منهم وقالت ليه انا عيزاك تجي معاي الحمام فقال ليها ليه فقالت له عندي مشكلة وعيزاك تحلها تعال بسرعة والا

وراح ماشي وراها الحمام وهناك دخلت الحمام ودخل وراها زي ما طلبت وقالت له انا عيزاك تمص كسي فقال ليها ده مقلب تاني فقالت له لا انا اصلي ممحونه شوي وعايزه ارتاح ففعل ما امرك به والا

وراحت منزله التنورة مشلحه اللباس ومطلعه كسها اللي مفيش ولا شعره وراح علي يلحس فيه ويمصمص لحد ما نزلت عسلها في فمه فقالت له ودلوتي الحس خرم طيزي وراح عامل اللي طلبته وكان خرمها ضيق للغاية ولونه وردي

في نفسه علي حب الحكاية وراح يشتغل بضمير والنبت مبسوطه منه
فقالت له بعدها دلوتي انا عيزاك تمص حلمة صدري وراح ممصمص فيها الوحدة تلوى الاخرى
وبعدها راحت تقول له كل يوم زي الموعد ده تكون منتظرني في الحمام ده والا سوف افضحك فقال لها سوف اكون قبل ما تيجي هنا مستنيكي

وهكذا استمر علي في اللعب في البنات او هم اللي استمروا باللعب فيه لحد ما يوم راحوا جايبين بنت جديدة معاهم وقالوا ليه : سلوى دي صحبتنا الروح بالروح ولما احن مبسوطين منك هي كمان عايزه تتبسط


سلوى دي بنت شقية وكثيرة المشاكل ومرة حصلت معاها مشكلة وراح معلم الناظره عنها وخلتها تجيب ولي امرها وهي وهو ما نسوا الحكاية دي

ايه ياترى عايزه تعملوا سلوى بعلي دلوتي


راحت معاه لفصل كان عندهم حصة رياضة ومفيش حد فيه وراحت تقول له انا عيزاك تقوم تمص صبع رجلي فرفض علي طلبها فقالت له : اوكي انا راح افضح امرك اليوم واروج للناظره اللي اشتكتني عندها المرة السابقة وانشوف راح تعمل فيك ايه فقال ليها : ارجوك انا بصرف على عيلة حرام اللي راح يحصل فيهم من ورا غلطتي فقالت له شفت انت قلت غلطتك مش غلطتي وهي بتضحك فقال ليها زي ما تامري وراح يمص اصابع رجليها وبعدين قالت له ودلوتي انا عايزاك تعمل اللي اطلبه من غير اي كلمة والا مش راح اسامحك المرة دي فقال ليها طيب

فقالت له : الحس قاعة كزمتي وراح يلحسها وبعدين قالت ليه اعمل زي الكلب على الارض وراح المسكين يعمل وقالت له انبح وراح نابح

وبعدين قالت له انا عايزة اتبول بس زي منتى عارف احنا في فصل ولازم يكون نظيف اعمل ايه اعمل ايه انا عندي فكره راح ابول في فمك اونت طالعكبه في الزباله او اشربه فاراد الاعتراض على هذا الاذلال الا انه تذكر كلامها وراى نظراتها الصارمة فلم يجد الا القبول على غصة ما تامره به فنزل عند رجليها وهي صعدت فوق الطاولة ونزلت تنورتها واللباس ووجهت خرم البول ليدها مقابل فمه وقالت له استلم بولي ياكلب ياحقير وبدت في التبول على وجهه وهي تامره بشرب بولها كاملا دون ان يكب شي منه على الارض وهو بعين دامعه يفعل ما تامره هذه الشيطانه به حتى شرب كل بولها فقالت له كان ودي اعطيك اكثر بس للاسف خلص بولي المره الجاية راح اشرب مايه كثير على شان تشبع ولبست ثيابها وخرجت وهي تضك عليه بصوت عال

وفي يوم من الايام ذهبوا البنات يبحثون عن علي فلم يجدونه بل وجدوا شاب اخر فسئلوا الناظره عنه فقالت لهم : لقد طلب نقله من المدرسة الى مدرسة اخرى وحصل النقل من اليوم فقالوا البنات بعد ان انصرفوا عن الناظره خسارة راح اللي نلعب عليه خلينا نحاول نضيد الحارس الجديد



قصص سكس عربي العديد من قصص السكس العربي المجانيه تجدونها هنا مغامرات رائعه مكتوبه بطرق مشوقه قصة سكس عربي
 

اذا اعجبك الموضوع ساعدنا بنشرة الى اصدقائك

 


 
من مواضيعي في المنتدي

قصتي مع فتاة المزرعة (قصص سكس عربي )
موسوعة افلام منتديات عرب نار مكتبة رائعة من برنس عرب نار
فيلم رائع لنيك حامل ولا اجمل Too Pretty for Porn
محجبة مصرية بتنتاك من صديقها السلم + صور
منتديات عرب نار تقدم لكم Great Amateur Morning Anal 2010

في اي وقت تود العودة الى موقعنا اكتب عرب نار على محرك البحث جوجل اول خيار

 

اقسام ننصحك بزيارتها في عرب نار
افلام سكس عربي صور سكس عربي قصص سكس عربي افلام سكس مشاهير صور نيك الكس قصص نيك تعارف سكس

برنس عرب غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
   
قديم 08-02-2009, 10:02 AM   #2
II-AmeeR-II
الادارة العامة مجاز
 
الصورة الرمزية II-AmeeR-II
 
تاريخ التسجيل: Dec 2008
الموقع: MiDDlE oF No Where
المشاركات: 2,111
معدل تقييم المستوى: 8
II-AmeeR-II will become famous soon enough
افتراضي

روووووعه يافنان

تسلم ايدك عالمجهود المتميز والحصرى

لاتحرمنا من جديدك دائما يالغالى

تحياتى الك وبانتظار المزيد
 
II-AmeeR-II غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-02-2009, 01:03 PM   #3
HOTPEPPER
المراقب العام
 
الصورة الرمزية HOTPEPPER
 
تاريخ التسجيل: Dec 2008
الموقع: عرب نار
المشاركات: 9,283
معدل تقييم المستوى: 10
HOTPEPPER is a glorious beacon of lightHOTPEPPER is a glorious beacon of lightHOTPEPPER is a glorious beacon of lightHOTPEPPER is a glorious beacon of lightHOTPEPPER is a glorious beacon of lightHOTPEPPER is a glorious beacon of light
افتراضي

مشكور يا غالي على المشاركه والقصه الرائعه ... تحياتي
 
__________________
رابط حسابي على تويتر
https://twitter.com/xoroxoss

إن الأفاعي وإن لانت ملامسها ---- عند التقلب في أنيابها الـعطبُ
من معلقه عنتره ابن شداد


عيني وقلبي كلها له هديه


A wise man speaks, because he has something to say

قوانين استخدام موقع عرب نار
http://www.3rab-nar.com/rules.htm
على الاقل تقييم الموضوع كما بالصوره


تجدوا علامة التقييم فى اتجاه السهم



HOTPEPPER غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-20-2010, 06:50 PM   #4
shoukri 1958
مشرف تعارف سكس سايق
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
الموقع: سوريا
العمر: 56
المشاركات: 1,902
معدل تقييم المستوى: 7
shoukri 1958 is on a distinguished road
افتراضي

شكرررررررررررررررا لك قصة رووووووووووووووووووووعة جددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد ددا
 
shoukri 1958 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 02-02-2011, 09:56 PM   #5
النسرالابيض
سكسي جديد
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
المشاركات: 22
معدل تقييم المستوى: 0
النسرالابيض is on a distinguished road
افتراضي

شكررررررررررررررررررررررررررا لك
 
النسرالابيض غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 07:52 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
كافة الحقوق محفوطة : موقع و منتديات عرب نار