منتديات

عرب نار

اضخم منتدى سكس عربي

رئيسية المنتديات ابحث في عرب نار عرب نار قوانين الموقع الارشيف سكس عربي افلام سكس صور سكس قصص سكس خريطه عرب نار


العودة   منتديات عرب نار > قصص سكس > قصص سكس عربي

قصص سكس عربي الالف من قصص سكس عربي المجانيه شاهدها مباشرة بدون تسجيل تجدونها هنا مغامرات رائعه مكتوبه بطرق مشوقه قصص سكس عربي مجانية .

اشترك الان في جروب عرب نار ليصلك جديد الافلام والصور والقصص على بريدك مباشره

بريدك الإلكتروني:

 

بنت بورسعيد وامها

الالف من قصص سكس عربي المجانيه شاهدها مباشرة بدون تسجيل تجدونها هنا مغامرات رائعه مكتوبه بطرق مشوقه قصص سكس عربي مجانية .


إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 09-15-2007, 06:02 PM   #1
المطلقة
سكسي جديد
 
تاريخ التسجيل: Sep 2007
العمر: 29
المشاركات: 12
معدل تقييم المستوى: 0
المطلقة is on a distinguished road


افتراضي بنت بورسعيد وامها

 

بنت بورسعيد وامها

--------------------------------------------------------------------------------

اولا انا شاب والقصه دى و**** حصلت بجد ودى اول قصه ليه فى المنتدى ويا رب تعجبكم بس على فكرة انا بحب قوى قصص الجنس العائلى وندخل فى الموضوع انا دلوقت عندى 29 سنه والقصه من حوالى خمس سنين
كان ليه واحد صحبى كنا بنتكلم عادى وبسئلو وبقولو عايز رقم بنت عندك فى الكليه نعيش معاها وعطانى رقم بنت اسمها دينا وقالى دى بنت شرموطه بس هتتعبك وهى انسه مش مدام قولتلو اوك اى حاجه والسلام اشتريت كارت ميناتل لان عندهم اظهار رقم الطالب وبدأت الكلام السلام عليكم مين معايه انا محمد مهندس ممكن نتعرف طبعا رفضت المهم بقيت كل يوم اكلمها وهى تقفل فى وشى التليفون قولت فى نفسى لازم اشوف حل قمت رنيت عليها لاقيت امها بتقول الو قولتلها ايوة يا مدام يا ام دينا بصراحه انا معجب بى بنتك دينا قوى وعايز اخطبها بس فى شويه ظروف كدة ومش هقدر اخطبها دلوقت قالتلى تنور يا ابنى بس الكلام دة مش فى التليفون قولتلها طيب انا مستعد انى اقابل حضرتك بس اعطينى فرصه اظبت نفسى واكلمك تانى قالتلى انا تحت امرك فى اى وقت وبعدين تانى يوم اتصلتلاقيت دينا قول ما عرفت انى انا قالتلى انت مين وتعرفنى منين يا دوب لسه هتكلم قالتلى طب بلاش دلوقت انا عايزة اعرف انت مين كلمنى انهردة بليل هكون لوحدىالساعه 8 بليل\ قولتلها اوك باى واتصلت فعلا فى نفس الميعاد ودار بنا حديث طويل جدا اتعرفت عليها فيه وهى اتعرفت عليه وطلبت منها انها تقابلنى فى الاول رفضت المهم قدرت اسيطر على تفكرها وحيرتها وخلتها تستنى مكلمتى فى اى وقت وفضل الموضوع دة حوالى شهر لحد ما وفقت تقابلنى المهم اول ميعاد وعمرى ما شوفتها وصفتلى نفسها وهتكون لابسه ايه وعلى فكرة هى بتلبس نظارة طبيه وطويله وشعرها اسمر مجعد بس بتكويه ولونها اسمر بس رفيعه قوى وانا بحب التخان المهم عرفتها وعرفتنى وبدء الحديث وقدرت لتانى مرة اسيطر عليها وخلتها طايرة من الفرح انها عرفت شاب مؤدب يحبها كدة وعايز يخطبها المهم فى تانى ميعاد طلعنا على البحر واتمشينى شويه وكان الجو جميل جدا وسكون غريب المهم من غير ما اشعر لقيت نفسى بحسس على رقبتها وهيه قاعدة جنبى لاحظت انها بدئت تدوخ منى بدئت انزل شويه بشويه لحد ما دخلت ايدى فى البوزة ومسكت بزازها حلوين قوى قوى وصغيرين قوى مجمدين كمان المهم لعبت فيهم بالراحه لحد ما انا حسيت انى جبتهم على نفسى قمت ساكت وقولتلها يلا نروح المهم تانى يوم بكلمها فى التليفون لقتها بتعيط وتقولى ازاى دة حصل انت خدعتنى وطبعا انا قولتلها انا بحبك صدقينى و**** بحبك ومتخفيش الى حصل دة عبارة عن تعبير مشاعرى نحيتك وهكزا قدرت اسيطر عليها المهم بعد فترة على هذا الموضوع دخل الفصل الدراسى واول العام الدراسى بدئت اشوفها اكتر وكنت بروح معاها المهعد معهد فنى تجارة خمس سنوات واتعرفت على اصحبها وعلى بنات كتير هناك وكنا بنخرج كل يوم بعد وقت انا عارف ان ابوها الاستاز سيد عبد الظاهر بيشتغل فى كليه تجارة ببورسعيد وزوجته مدام ماجدة نفس الحكايه وليها اختين واحدة كانت فى ثانوى والتانيه فى اعدادى والكل بيخرج بدرى من البيت ودينا كانت بتخرج من بتها فى حدود الساعه 10 صباحا ام الباقى بيخرجو الساعه 8 صباحا وطبعا انا اتصلت بدينا فى يوم من الايام الساعه 8 وشويه قالتلى انها هتلبس وهتنزل قولتلها لسه بدرى انا هطلع استناكى عندك فى البيت قالتلى لاء يا مجنون قولتلها انتى حرة لو مفتحتيش الباب هخبط جامد وهصحى الناس وقفلت وطلعت على طول لالنى كنت بكلمها من تحت البيت لاقتها فاتحه الباب وقول ما شفتنى اتخضت ودخلتنى بسرعه وقعدت تشوف فى حد طالع او نازل وبدءت القصه الجنسيه اهلا سميرة... وحشتونى جدا يا جماعه فين القصص الجديدة انتو عمالين تقرو قصص وبس ليه مبتحولوش تقولو اى شئ عندكم انا واثق ان كل واحد فيكم ليه ولو مغامرة واحدة ممكن يحكيها يا ريت وانهردة هقولكم باقى القصه بتاعت بنت بورسعيد دينا عندما دخلت الشقه تفاجئت بها وهى تلبس استرتش قصير وبادى ضيق ولعلما بانى اتى لمنزلها لبست روب خفيف ودخلت الصاله وسلمت عليها وكلمات شوق ولهفه وحشتينى يا دينا عامله ايه وهى خائفه هدئت من روعها وكلمتها فى اشياء عدة ثم جلست فى الصاله وطلبت منها بعض الشاى فاحضرت لى فطور ثم الشاى وفى اثناء ذلك اطمئنت قليلا ثم قمت من مكانى بحجت انى بتفرج على الشقه شقه بسيطه مكونه من غرفتين وصاله بها نيش وصفرة وغرفه جلوس بها انتريه عادىاما غرفه المطبخ عاديه والحمام جميل وصغير والغرف غرفه لامها وابوها وغرفه لها واخوتها البنات دخلت اولا الحمام ثم المطبخ ثم اتت دينا تلحق بى وعرفتى بغرفتها بها سررين تنام هى على سرير لوحدها والاخر لاختيها دخلت غرفتها وبها التليفزيون لانهم يعتبروها غرفه معيشه بمعنى كل جلوسهم بها المهم فتحت التلفزيون ولاكن لم يكن لديهم ستى لايت يعنى دش المهم جلست على السرير الخاص بدينا لانه اقرب من الباب والقريب من التلفزيون ايضا ثم جزبتها بجوارى لم تكن خائفه تكلمت معها ثم كلمات غزل ثم اقتربت من شفايفها تمنعت فى الاول وانا اقول لها انتى ثوف تكونين زوجتى لماذا تخافى انا احبك بحبك بجد واقتربت بدون ان انتظر الرد وتجامعت شفتاى بشفتاها وتذايد القبل ثم نزلت على رقبتها فزابت بين يدى وبدون شعور لا اعلم كيف جعلتها تخلع ملابسها خلعت البادى ثم خلعت قميصى ثم بوستها فى كل جزء من جسمها بوستها فى رقبتها ونزلت الى بزازها جميله انها حقا جميله سمراء زو حلمه سمراء وبزازها صغيرة جدا لدرجه عندما نامت على ظهرها كنت لا ارها لاكن عندما تقف كنت ارها ثدى جميل امسكت بزها ومصمصته كثيرا وهى تتاوة وتتتلوى تحتى ثم اخلهتها الاسترتش والكلوت وانا ايضا خلعت ملا بسى ثم ازداد الاحضان جسمى يلاقى جسمها دفئ جميل احضان رومنسيه كنت اعلم بأنها عزراء ولاكن علمت ما ازكركم بها فى الحديث المهم بقيت علاقتنا انى افرش بها وتمص زبى وكانت تحب المص جدا كانت لا تعلم كيف ولاكن علمتها جيد وكانت تلميزة ماهرة كنت العب فى كسها وكان كسها بشعر كثيف جدا كنت لاترغب فى حلاقت شعر كسها كنت لا اعلم لماذا ولكن انتظرو مش عايز اتسرع فى الحكايه المهم مر اليوم الاول بدون اصابات واليوم الثانى والثالث وكل يوم يمر وانا العب فيها وهى تمص زبى حتى اتى بمائىوهى تأتى بمائها ولاكن فى يوم وانا افرش زبى على كسها لاحظت ان كسها انفتح كثيرا وها جعلنى اشك بالامر مما ادى الى انى افكر فى الامر كثيرا حتى توصلت انى اكشف الامر بنفسى لانى كنت عندما احاول ادخل زبى بكسها كانت تخاف وتتمالك نفسها وتبتعد عنى ولا استطيع السيطرة عليها ثم بدئت افكر وانا العب فى كسها بيدى ان ادخل صبعى قليلا بها وهى لا تمانع بل اشتاقت لذلك وكلما ادخل صابعى لا اجد اى غشاء لا اجد اى شئ حتى ادخلت باقى الصابع ولا اجد اى شئ علمت ان هناك شئ فى الامر وقررت ان ادخل زبى فيها وكنت خائف ان اقول لها انى علمت الحقيقه حتى لا تفوتنى كل هذة المتعه المهم مر اليوم الثانى والثالث وانا العب واذيد من شهوتها حتى بدئت تدمن الجنس والعب بكسها وهى التى تقول لى ااتنى بمائى هاتلى ظهرى عايزة اجبهم المهم بدء اليوم المهم عندما وضعتها فى وضعيه لا تستطيع ان تتحكم بى وهو انها نائمه على ظهرها وانا امسك برجليها الاثنين وارفعهم الى رئسها وهو وضع متعب لها وعندما اقتربت بلسانى من كسها سارت وانفعلت وقالت اةةةةةةةةةةة لاء الوضع دة متعب ثم مسكت بزبى ووضعته على فوهت كسها وبدئت افرش فيه اى امسح زبى بكسها وفجئه دخلت زبى بكسها دفعه واحدة انبهرت وتفاجئت من فعلتى حاولت الهروب من تحتى ولا كنى مسيطر عليها هدئتها وقلت لا تخافى لا تخافى كأنه اصبع يدى ثم بدئت الطلوع والنزول حتى استسلمت بين يدى وتركت رجليها وانا بين قدميها حاليا وزبى بكسهاثم قالت لى انت مبسوط قولتلها اوىىىىىىىىىىىى اوىىى ايه دة كسك يجنن قالتلى قولها تانى قولتها كسك سخن ملهلب بجد كسها كان سخن قوى ومبلول جدا وانا اادخل واخرج بزبى مكن كسها ولا اطول ااتت شهوتى سريعا وبما انى كنت سائر وهائج ادخلت زبى بسكسها مرة واحدة وجبتهم بداخلها اتت شهوتى بكسها وهى قالت اوةةةةةةةة سخن مولع انت جبتهم قولتلها ايوة ثم اخرجت زبى منها وقمت من عليها ثم فاقت وبدئت بالبكاء قولت لها لا تخافى ولا لا وقت لدينا البسى هدومك والحقى بى بالشارع لان *** ممكن تأتى دلوقت حالا يلا وزفعلا جائت بعد قليل وزهبت واشتريت لها برشام منع الحمل
 

اذا اعجبك الموضوع ساعدنا بنشرة الى اصدقائك

 


 
من مواضيعي في المنتدي

بنت بورسعيد وامها
قصه مثيره جداااااااا
قصة وفاء ( قصص سكس عربي )
الفرس الجامح
الغزال وانا

في اي وقت تود العودة الى موقعنا اكتب عرب نار على محرك البحث جوجل اول خيار

 

اقسام ننصحك بزيارتها في عرب نار
افلام سكس عربي صور سكس عربي قصص سكس عربي افلام سكس مشاهير صور نيك الكس قصص نيك تعارف سكس

المطلقة غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
   
قديم 12-06-2008, 03:25 PM   #2
العميــد
سكسي نشيط
 
تاريخ التسجيل: Dec 2008
الموقع: فى قلوب النسـاء
المشاركات: 76
معدل تقييم المستوى: 6
العميــد is on a distinguished road
افتراضي

¯`'•.¸(¯`'•.¸, _________________ , .•'´¯) .•'´¯)
(¯`'•.¸(¯`'•.¸««««««««««««»»»»»»»»»»»¸.•'´¯).•'´¯)
--==>>>---> مشكورررررررررر ويسلمو الايادي <---<<<==--
(_¸.•'´(_¸.•'´««««««««««««»»»»»»»»»»»`'•¸_)'•.¸_)
(_¸.•'´(_¸.•'´¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `'•.¸_)`'•.¸_)
 
العميــد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 05-27-2009, 01:56 PM   #3
الخول طيزه بتجيبه
سكسي مميز
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
الموقع: قاهره المعز
المشاركات: 264
معدل تقييم المستوى: 6
الخول طيزه بتجيبه is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى الخول طيزه بتجيبه
افتراضي

اتمنى تكون بخير.

وسلامتك

thanksssssssssssssssssss
 
الخول طيزه بتجيبه غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 05-27-2009, 08:33 PM   #4
RBF
سكسي مميز
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المشاركات: 111
معدل تقييم المستوى: 6
RBF is on a distinguished road
افتراضي

nice one, thank you
 
RBF غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 05-28-2009, 01:06 PM   #5
عاشق النهد
سكسي مميز
 
تاريخ التسجيل: May 2009
المشاركات: 159
معدل تقييم المستوى: 6
عاشق النهد is on a distinguished road
افتراضي

يسلمووووووووووووووووووووووووووو
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
البنت اللي بتحب الجنس او بتحب تحصل على صور وافلام جنسية خاصة تضيف ايميلي عندها
[email protected]
الاضافة فقط للجنس اللطيف
 
عاشق النهد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 11:58 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
كافة الحقوق محفوطة : موقع و منتديات عرب نار