منتديات

عرب نار

اضخم منتدى سكس عربي

رئيسية المنتديات ابحث في عرب نار عرب نار قوانين الموقع الارشيف سكس عربي افلام سكس صور سكس قصص سكس خريطه عرب نار


العودة   منتديات عرب نار > قصص سكس > قصص سكس عربي

قصص سكس عربي الالف من قصص سكس عربي المجانيه شاهدها مباشرة بدون تسجيل تجدونها هنا مغامرات رائعه مكتوبه بطرق مشوقه قصص سكس عربي مجانية .

اشترك الان في جروب عرب نار ليصلك جديد الافلام والصور والقصص على بريدك مباشره

بريدك الإلكتروني:

 

(شمس صاحبة بوسي) اهداء الي العاشقة-hotpepper

الالف من قصص سكس عربي المجانيه شاهدها مباشرة بدون تسجيل تجدونها هنا مغامرات رائعه مكتوبه بطرق مشوقه قصص سكس عربي مجانية .


إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 05-27-2012, 02:41 AM   #1
اسكندراني حزين
موقوف
 
تاريخ التسجيل: May 2012
الموقع: بلد ساحلية ساحرة و خيالية
العمر: 31
المشاركات: 1,105
معدل تقييم المستوى: 0
اسكندراني حزين is on a distinguished road


افتراضي (شمس صاحبة بوسي) اهداء الي العاشقة-hotpepper

 

احب اشكر كل الناس التي اعجبت بقصتي مع بوسي و ساكمل حكايتي مع صديقتها هذة المرة القصة كلها بالعامية و صديقة بوسي هسميها شمس في القصة لانها تشبة الشمس تعطي الدفء و السخونة و ****يب كما انها شقراء و شعرها كاشعة الشمس التي تملا الارض سعادة لن اطيل عليكم و سوف ابدا فورا.

اة يا بوسي كدة تضخكي عليا و انا الي قربت اموت عشان خاطرك للدرجة دي المشاعر رخيصة قلت لنفسي الكلام دة و الدموع محبوسة في عينيا و مش قادر انزلها رحت ماسك التليفون علي طول و متصل بشمس صاحبتها ردت علي طول الو ازيك يا سعيد عامل اية شكللك غيرت رايك قلت لها مش اوي بس عايز اتكلم مع حد قالت لي صدقني انا اكتر منك لو فاضي تعالي اقعد معايا شوية قلت لها طيب اديني ساعة و اكون عندك.
نزلت من البيت و ساعة بالظبط كنت عند شمس شافتني قالت لي مالك مبهدل كدة لية ياعم كبر دماغك ادخل الحمام احلق دقنك و خد شاور و انا هحضر لك لقمة عشان يبقي عيش و ملح قلت لها انا عايز اتكلم معاكي بس . قالت لي ادخ بس ظبط حالك و تعالي . دخلت الحمام و حلقت دقني سبت سكسكوكة صغيرة و اخدت شاور و طلعت لها لقيتها محضرة اكل و حاجات نشربها و كمان محضرة نفسها علي الاخر لابسة قميص نوم و علية روب في منتهي السخونة كلة شفاف مش ساتر اي حاجة قعدت معاها لقيتها بتعيط من غير مقدمات انا كانت حالتي صعبة و مش مستحمل قلت لها مالك و طبطبت علي كتفها و لا اردايا ضمتها في صدري و بوستها من راسها قالت لي انت حنين اوي و رومانسي ابتسمت بس و ما ردتش قلت لها احكي لي في اية قالت لي انت تعرف اية عني قلت لها اعرف انك متجوزة راجل غني عشان تتبسطي معاة بس كدة. قالت لي طيب ممكن تسمع حكايتي قلت لها طيب يلا نقعد في الصاون لاني مش عايز اكل و قمنا و ابتديت تحكي عن نفسها . هي مش من اسكندرية و اهلها ناس فقراء اوي و جوزها رجل ميسور الحال شافها في فرح اقارب ليها في اسكندرية و كانت بترقص مع العروسة فعجبتة اوي و صمم يوصلها هي و اهلها بلدهم بعربيتة و بعد كدة الزيارات كترت عليهم و الرجل كان صريح طلب ايدها من ابوها بشرط ان الجوازة تبقي سرية بس هو هيامنها كويس حساب في البنك و شقة تمليم ومهر محترم. ابوها ما كانش في ايدة اي حاجة غير الموافقة وتمت الجوازة في اسبوع و شمس اتحولت من انسة الي مدام في اقل من دقيقة . حكيت لي عن ليلة الدخلة بالتفصيل الممل و انا كمان هحكيها لكم.
روحت شمس مع جوزها بعد كتب الكتاب و دخلت الشقة و هي مكسوفة اوي لان دي اول مرة تبقي مع راجل لوحدها بس صاحبنا كان محنك في الحاجات دي مسكها من اييديها و قال لها حد يتكسف من حبيبة برضة تعالي لما افرجك انا جايب لك اية و دخلها اوضة النوم لقيت دولاب مليان لبس غالي عمرها ما حلمت انها تشوفة و ملابس داخلية قمة في الاثارة و كام بدلة رقص كدة علي شوية شنط و احذية. فرحت اوي شمس بالحاجات دي و جوزها قال لها يلا انا عايز اشوفك و انتي بترقصي علي انت عمري . غريت شمس فستانها و لبست بدلة رقص الي هي طالعة جديد دي شورت و بدي. و رقصت لة علي انت عمري و قعدت تعمل لة حركات بطيزها و صدرها لحد ما صاحبنا قرب يجيهم علي نفسة و راح شايلها و جاري بها علي اوضة النوم حاططها علي السرير و قلع هدومة كلها و نام عليها و من غير اي مقدمات طلع بتاعة و بلة و رافع رجليها علي كتافة و راح فاتحها صرخت صرخة شديدة هي كانت مفكرة الموضوع اسهل من كدة بس اتالمت كتير اوي و جوزها فضل ينيك في كسها لحد لما جاب فيها و راح نايم علي ظهرة جنبها من غير اي كلام. كانت ليلة سودا بمعني الكلمة قامت المسكينة بعد ما جوزها دخل عليها علي الحمام اخدت دش و استحمت و نظفت كسها و غيرت و نامت جنبة . الصبح كان حالها احسن شوية صحيت لقيت جوزها بيشرب سيجارة في غرفة المعيشة قالت لة صباح الخير يا حبيبي قال لها صباحية مباركة يا شموسة تعالي عشان نفطر وراح منادي علي بواب العمارة و طلب منة شوية حاجات البواب راح جابهم و رجع. فطروا مع بعض و قال لها تعالي يلا. قالت لة انا تعبانة اوي من امبارح قال لها معلش هو لازم كدة و راح مدخلها معاة والمرة دي اختلف الوضع جدا قعد يبوس فيها من شفايفها و من رقبتها و يرضع في حلمتها و يقرص فيها لحد لما لقيت نفسها هاجت علي الاخرراح نازل علي كسها المنتوف و لحسة لحد لما جابتهم و كانت في قمة النشوة و هي بتجيب و عمالة تجط ايدها علي بقها و هي بيقول لها سيبي نفسك خالص ما تتكسفيش خلص معاها و ما ناكهاش بزبة عشان كانت موجوعة. قال لها تعالي انا عايز افرجك علي حاجة و فتح لها التليفزيون و شغ فيلم سكس و فال لها اتعلمي الستات بتعمل اية مع جوزاهم عشان اتبسط منك و بداء يعلمها حاجات كتير اوي ما تعرفهاش ازاي تمص الزب و ازاي تتاوة و هي بتتناك و علمها شرب السجاير و الفرفشة لحد ما خلاها شرموطة كبيرة بس لية هو فقط و هي بقالها سنتين متجوزاة بس في الفترة الاخيرة بطل يهتم بيها و بيجي مرة او مرتين في الشهر و حتي مش بينام دة يا دوب بينيكها و ينزل.
هي اتعرفت علي بوسي من المنطقة لانهم جيران و هي بقيت عايشة تقريبا لوحدها تسليتها الوحيدة افلام السكس و ضرب السبعة و نص و لما شافتني مع بوسي حسيت انها عايزة تتعرف عليا و اديني قاعد معاها دلوقتي. خلصت حكايتها وانا ما عملتش اي حاجة غير اني بسمعها قلت لها دوري دلوقتي عشان اتكلم قالت لي انا عندي استعداد اسمعك طول عمري و كالعادة ضعفت قدام كلمة رقيقة منها لقيت نفسي مش عارف احكي اي حاجة او اتكلم لما حست بكدة قالت لي تحب ارفص لك علي انت عمري قلت لها ينفع نسمع فكروني بس من غير رفص
قالت لي مش عندي بس انا عايزة ارقص لك. قامت رقصت و انا ما كنتش مهتم بالرقص في الوقت دة اد كدة . خلصت رقص و جت قعدت جنبي بس مش جنبي بالظبط هي قعدت علي رجلي انا اتاخدت شوية فضحكت و صهللت و قالت لي مش قلت لك لسة تلميذ .انا كمان ضحكت و حسيت ان الايام الجاية هتبقي حلوة اوي مدام جميلة و محتاجة حب و انا وحيد و مش مرتبط لازم ادي لنفسي فرصة الاغنية بتاعة وردة بتقول داوي الهوي بهوي وخد من الداء الدوا يبقي لية انا ما اعملش كدة . قعدت فكر و هي بتبص لي و مستغربة و راحت ماسكة ايدي كاني انا البنت و مدخلاني علي اوضة النوم من غير كلام.اليوم دة شفت الجنة وشفت الي ما منتش احلم اشوفة انا كنت بتكلم في السكس اة بس الكلام مع بنت بنوت مش زي الفعل مع محترفة انا ما لحقتش ابوس او احضن او الكلام دة خالص هي عارفة هدفها كويس اوي علي سوستة البنطلون عدل طلعت زبي و قعدت تمص في راسة بس بمنتهي الرقة و بعدين نزلت علي زبي بلسانها بس حسيت بدغدغة جامدة اوي وبعد كدة مصيتة كلة و قعدت تمص فية و هي ماسكاة في ايديها كانة عود قصب بالظبط. زبي اتنقخ و حسيت انة هينفجر و فعلا فرقع في وشها و في بقها ضحكت و قالت لي امسك نفسك احنا لحقنا. قلت لها معلش اصلي مش متعود علي كدة قالت لي ماشي سهلة اجيب لك برشامة مقوية او حاجة قلت لها لا لا انا طبيعي جدا ما تقلقيش. و كنت عايز انام عليها و لكن انا المرة دي كنت الفريسة لقيتها نيمتني علي ظهري و ركبت علي زبي و كان واقف برضة مش عايز ينام و دخلتة في كسها و قعدت تتنطط علية و تتاوة ووتقول لي امسك بزازي و مصهم
و تصرخ و تقول لي مصهم بسرعة. انا كنت بنفذ الاوامر بس. و في نفس الوقت الوضع دة كان مريحني اوي و حاس بمتعة بية جامدة و هي علي زبي جابت مرتين و انا مش عارف اجيب طولت شوية و هي اتبسطت اوي قالت لي انت شكلك جامد. اخيرا بعد حوالي 12 دقيقة نزلت في كسها راحت قايمة و قالت لي علي الحمام بسرعة دخلنا الحمام و وقفنا تحت الدش شوية و ابتديت انا امارس دوري كراجل مسكت شفايفعا قطعتها شفايفها ليها طعم خطير ما دقتش زية لو حد فيكم بيحب الفلفل الحلو ممكن يفهمني الفلفل بالعسل حد داق حاجة بالشكل دة
و كان نفسي ادوق طعم جسمها كلة بوست رقبتها ريحتها عطرة بشكل غير عادي شمس دي كانت قمة في الاعتناء بالنفس قلت لها تعالي نكمل جوا و طلعنا و قعدت اكمل في جسمها بطنها و سوتها فخادها حتي صوابع رجليها احلي حاجة فيها كسها طعمة من غير مبالغة احلي من الفراولة حبيت الحس طيزها كمان بس هي رفضت و قالت لي مش بحب نيك الطيز و لا لحسها . كملت بوس فيها تاني و قلت لها ممكن نعمل واحد فرنساوي قالت لي ماشي و قعدت لي علي رجليها و دخلت زبي في كسها بعد ما عذبتها علية من كتر ما لعبت فية من مرة بس و قعدن تقول لي اسرع اجمد اوة بموت مش قادرة و انا سخنت اوي و كنت بنيك جامد اوي اوي اوي لحد ما خلاص جسني كلة اتصلب و قلت لها خلاص هجيبهم قالت لي جيبهم علي بطني جبتهم علي بطنها و نمت جنبها انا كنت عايز اروح بعد النيكة الممتازة دي بس هي صممت اني ابات في حضنها طول الليل و فعلا قضيت اليل كلة معاها علي السرير نايمة في حضني زي العيل الصغير و انا مستمتع بانفاسها الحارة و لحمها الطري و حضنها الداقئ لحد لما رحت في النوم و صحيت لقيتها علي نفس الوضع في حضني اول ما فتحت عينيها ابتسمت ابتسامة ساحرة و قالت لي صباح الخير يا عمري و انا بمنتهي الرومانسية بستها من شفايفها و ضمتها في صدري جامد و قلت لها صباح الفل يا حياتي يا شمس ايامي.



الحكاية المرة دي طولت بس دي كانت اول مرة ليا مع شمس و ما كانتش الاخيرة طبعا في انتظار ردودكنم لوحبيتم تعرفوا قصة كمان مع تحياتي و حبي لكل اعضاء المتنتد

[email protected]
 

اذا اعجبك الموضوع ساعدنا بنشرة الى اصدقائك

 


 
من مواضيعي في المنتدي

نساء مشعرة (لاصحاب القلوب القوية)
كنت تعبان اوي و الدوكتورة عالجتني بسرعة
بيقولوا عني شرموطة(ادحلوا شوفوا انتم مين في دول)
ارجو المساعدة في رفع الصور
ليلة نابغية(بقلمي)

في اي وقت تود العودة الى موقعنا اكتب عرب نار على محرك البحث جوجل اول خيار

 

اقسام ننصحك بزيارتها في عرب نار
افلام سكس عربي صور سكس عربي قصص سكس عربي افلام سكس مشاهير صور نيك الكس قصص نيك تعارف سكس

اسكندراني حزين غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
   
قديم 05-27-2012, 04:44 AM   #2
العاشـقه
[ مستشاره المراقب العام ]
أميرة العشق المتوحشة
 
الصورة الرمزية العاشـقه
 
تاريخ التسجيل: Dec 2008
المشاركات: 11,097
معدل تقييم المستوى: 10
العاشـقه will become famous soon enough
افتراضي

القصه واضح انها حدثت بالفعل
لهذا اجد بها مصداقية
يسلمووووووووا على الاهداء
 
__________________
العاشـقه غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 05-27-2012, 05:41 PM   #3
mohmedkoko
سكسي نشيط
 
تاريخ التسجيل: May 2012
المشاركات: 44
معدل تقييم المستوى: 0
mohmedkoko is on a distinguished road
افتراضي

القصة دى جميلة فعلا
سرد اكثر من رائع
 
mohmedkoko غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 05-27-2012, 05:52 PM   #4
HOTPEPPER
المراقب العام
 
الصورة الرمزية HOTPEPPER
 
تاريخ التسجيل: Dec 2008
الموقع: عرب نار
المشاركات: 9,286
معدل تقييم المستوى: 10
HOTPEPPER is a glorious beacon of lightHOTPEPPER is a glorious beacon of lightHOTPEPPER is a glorious beacon of lightHOTPEPPER is a glorious beacon of lightHOTPEPPER is a glorious beacon of lightHOTPEPPER is a glorious beacon of light
افتراضي

اسكندرتي مشكور على الاهداء والقصه الرائعه
لك تحياتي
 
__________________
رابط حسابي على تويتر
https://twitter.com/xoroxoss

إن الأفاعي وإن لانت ملامسها ---- عند التقلب في أنيابها الـعطبُ
من معلقه عنتره ابن شداد


عيني وقلبي كلها له هديه


A wise man speaks, because he has something to say

قوانين استخدام موقع عرب نار
http://www.3rab-nar.com/rules.htm
على الاقل تقييم الموضوع كما بالصوره


تجدوا علامة التقييم فى اتجاه السهم



HOTPEPPER غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 06-04-2012, 12:14 AM   #5
ساهر اليل
سكسي مميز
 
تاريخ التسجيل: May 2012
المشاركات: 158
معدل تقييم المستوى: 3
ساهر اليل is on a distinguished road
افتراضي

روعةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة ةةةةةةةة
 
ساهر اليل غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 10:13 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
كافة الحقوق محفوطة : موقع و منتديات عرب نار