منتديات

عرب نار

اضخم منتدى سكس عربي

رئيسية المنتديات ابحث في عرب نار عرب نار قوانين الموقع الارشيف سكس عربي افلام سكس صور سكس قصص سكس خريطه عرب نار


العودة   منتديات عرب نار > قصص سكس > قصص سكس عربي

قصص سكس عربي الالف من قصص سكس عربي المجانيه شاهدها مباشرة بدون تسجيل تجدونها هنا مغامرات رائعه مكتوبه بطرق مشوقه قصص سكس عربي مجانية .

اشترك الان في جروب عرب نار ليصلك جديد الافلام والصور والقصص على بريدك مباشره

بريدك الإلكتروني:

 

حازم صديقى

الالف من قصص سكس عربي المجانيه شاهدها مباشرة بدون تسجيل تجدونها هنا مغامرات رائعه مكتوبه بطرق مشوقه قصص سكس عربي مجانية .


إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 05-22-2012, 09:47 AM   #1
فحل المها
موقوف
 
تاريخ التسجيل: May 2012
الموقع: سوريا
المشاركات: 243
معدل تقييم المستوى: 0
فحل المها is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر MSN إلى فحل المها إرسال رسالة عبر Yahoo إلى فحل المها إرسال رسالة عبر Skype إلى فحل المها


افتراضي حازم صديقى

 

حازم صديقى منذ الطفولة وكنا دايما مع بعض حتى البنات ناخدهم عند حازم فى بالشقه وكنا عايشين احلى ايام مع بعض.انا اتجوزت انسانه تقليدية فى حين ان حازم مضرب عن الزواج وفوجئت ان حازم متزوج من شابة حكاية فى الجمال انا بصراحة شفتها لقيتنى من غير شعور ببص عليها وعلى كل حتة فى جسمها هى لاحظت انها قد اثارتنى وقالت لحازم صحبك دة باين علية شقى وابتسمت لقيت حازم بيقول لها ايوة هذا هو الشخص الى حكيت لكى عنة.فسالتة حكيت اية يا فضحى قالى كل حاجة انا لبنى بنتكلم فى كل حاجة وعن اى حاجة مع بعض.
انا روحت ودماغى كلها فى لبنى ومعرفتش انام تانى يوم الصبح مراتى بتصحينى وتقولى حازم على التليفون صباح الخير انت لسة نايم انا ولبنى هنخرج الليلة نروح مسرح تيجى معانا انا بصراحة وافقت على طول هما عارفين ان مراتى مش هتيجى معانا لان مراتى بتنام بدرى وكل حياتها الاولاد الاكل والشرب المهم خرجنا مع بعض وهى كانت بجانب حازم فى السيارة وانا قاعد ورا وفاجئة لقيتها بتقولى حازم قالى انك شديد وسعات بتضرب الى معاك عملت نفسى اهبل لقيت حازم بيقولى بتتكلم على مروه بتاعة اسكندرية وانت راكب عليها وهى بتقولك نكنى جامد روحت انت ضاربها على وشها وقلت لها انا هقطعك يا متناكة انا بصراحة اتكسفت وقلت لة انت حكيت للبنى على كده قالى بالتفصيل صمت خالص مش عارف اقول اية المهم وصلنا الى المسرح وبعدها للكافيه وقعدنا هى بينى انا وهو ومع الوقت والضحك والنكت لقيتها حطت ايدها علي رجلى من تحت الطربيزة انا بصراحة زبرى وقف ولا فكرت فى حاجة تانية غير انى انيكها ازاى وبسرعة كمان واحنا مروحين هى قالت انها عاوزة تقعد ورا على الكنبة وانا قعدت جنب حازم وفاجئة لقيت ايدها على كتفى من ناحية الباب بتاعى انا هجت اكتر ومش عارف اتكلم .
الليلة هذه كنت لازم اصحى مراتى وكان لازم انيكها لدرجه ان مراتى كانت بتعيط من هيجانى وانا مش راحمها فضلت انيك فى مراتى وانا متخيل لبنى.الصبح انا روحت مكلم حازم فى التليفون هى ردت علية وقالت لى كدة انا مستنية تليفونك من بدرى سالتها لية خير يعنى انت مش فاهم لا انا ما فاهم الحوار سالتها عن حازم قالت لى بيشترى طلبات من السوبرماركت وراجع سالتها كانت امسيه لذيذه قالت ايوة جدا وكانت ليلة عاوزاك معانا قولت لها ازاى يعنى قالت اية يا ملهم انا اعرف انك ذكى وفاهمنى قلت لها اشكرك حازم صديقى وانا مقدرش قالت خلاص قول لة انك عاوز تخرج معاية لوحدنا انا بصراحة فوجئت بكلامها رفضت وقلت لا انتى تقولى لة مش انا وهو لازم يكلمنى ويقولى انة موافق كدة انا اكون مرتاح انا بصراحة قولت الكلام دة وانا متاكد ان مفيش حاجة هتحصل منة خالص لانها مش هتقدر تقول لة حاجة من دى
فات كام يوم لقيت حازم بيكلمنى رديت علية وكانت المفاجئة ان لبنى على الخط ولقيتها بتتاوة وتقولى انت فين قولت انا فى البيت طيب تعال الان عندنا قولت لها لية انتى هايجة اوى كدة وعاوزة تتناكى ولا اية قالت ايوة تعالى قولت لها حازم فين قالت لى معاك حازم رد على ولقيتة بيقولى لا تتاخر منتظرينك.
خلال دقائق كنت عندهم هى فتحت لى الباب عريانة ودخلت على طول الى غرفه النوم دخلت وراها لقيت حازم على السرير عريان انا بصراحة فضلت الاول واقف من المفاجئة اتفرج على جسم لبنى وهى قاعدة على حرف السرير حازم قالى اية هتفضل واقف كدة لا لا انا فقط كنت بتفرج على الجسم انا هموت علية وانيكة ومن غير مقدمات مسكت شفايفها بين شفايفى وعصرتهم عصر وعلى طول حطت ايدها على زبرى ابتدت تقلعنى كل حاجه وانا ماسك شفايفها مش عاوز اسيبهم وبمص فيهم وايدى على بزها بدعك فية وبعصر فى الحلمة لبنى قالت لى يخرب بيتك انت شديد انا كنت عاوزاك من بدرى كل دة وحازم على السرير بيتفرج وانا بصراحة مش شايف حد تانى غير لبنى بين ايدى قلعتنى هدومى وانا قعدت على حرف السرير وهى على الارض بين رجلى بتمص فى زبرى وهى فى عالم تانى مع زبرى وكل ما تسيب زبرى وتلحس فى بيضانى اقول لها حطى زبرى فى بقك يا متناكه هى تسمع كلامى لها تهيج اكتر لحد انا ما شدتها من كتفها ورفعتها على وضعت لسانى على زمبورها اه والف اه من حراره الزمبور وشفايف الكس الوردى لحست وفيض من شهوتها على شفايفى يحرق بلسانى واقولها شربينى من شهدك اموت فى شهوتك يا احلى من نساء الدنيا
اخذتها على ظهرها الاول بالوضع الطبيعى لحد ما سخنت اكثر وخليتها تقعد على زبرى لانها طلبت تنيك زبرى بكسها وفجأه حازم ظهر ولحس طيزها لحد ما دخل زبره بطيزها واه من لبنى واهاتها وشهوتها وهى تطلع وتنزل على زبرى وخرم طيزها من النيك يصرخ بالمتعه وقذف حازم اللبن الاول بطيز لبنى وهى بتعض وتضرب فى وتطلب الشتيمه واقوله يا متناكه تولع تهيج ونزلت على زبرى وغيرنا الوضع لحد ما قربت انزل طلعته وبلعته بفمها واخذت اللبن كله وقالت نيكه ولا بالأحلام يا متناكيين
__________________
 

اذا اعجبك الموضوع ساعدنا بنشرة الى اصدقائك

 


 
من مواضيعي في المنتدي

المجموعه الثالثه( اقترحو وضعيات جديده)
شوفو شو بصير ب عرب نار
كس اسيوي للحس فقط
بنت النت 4
اموت عليك يا اسمر

في اي وقت تود العودة الى موقعنا اكتب عرب نار على محرك البحث جوجل اول خيار

 

اقسام ننصحك بزيارتها في عرب نار
افلام سكس عربي صور سكس عربي قصص سكس عربي افلام سكس مشاهير صور نيك الكس قصص نيك تعارف سكس

فحل المها غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
   
قديم 05-23-2012, 07:12 AM   #2
زوج الست المتحرره
موقوف
 
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المشاركات: 208
معدل تقييم المستوى: 0
زوج الست المتحرره is on a distinguished road
افتراضي

وااااااااااااااااو ولا اروع جنس جماااعي ..
هل نزل بكس صديقه اتمنى ذالك
 
زوج الست المتحرره غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 06:02 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
كافة الحقوق محفوطة : موقع و منتديات عرب نار