منتديات

عرب نار

اضخم منتدى سكس عربي

رئيسية المنتديات ابحث في عرب نار عرب نار قوانين الموقع الارشيف سكس عربي افلام سكس صور سكس قصص سكس خريطه عرب نار


العودة   منتديات عرب نار > قصص سكس > قصص نيك عربي

قصص نيك عربي قصص نيك عربي اقرائها الان مباشرة بدون تسجيل قصة كيف ناكني قصص نيك عربي تروي نار زبك المولع ادخل الان واقراء اجمل قصص نيك عربية .

اشترك الان في جروب عرب نار ليصلك جديد الافلام والصور والقصص على بريدك مباشره

بريدك الإلكتروني:

 

أول مرة أنتاك من غير جوزي

قصص نيك عربي اقرائها الان مباشرة بدون تسجيل قصة كيف ناكني قصص نيك عربي تروي نار زبك المولع ادخل الان واقراء اجمل قصص نيك عربية .


إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 09-17-2011, 07:01 AM   #6
الطائرة
سكسي مميز
 
تاريخ التسجيل: Oct 2008
الموقع: سوريا
المشاركات: 125
معدل تقييم المستوى: 7
الطائرة is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى الطائرة
افتراضي

 

مشكور مشكور مشكور مشكور مشكورمشكور



مشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكورمشكورمشكورمشكورمشكورمشكور مشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكورمشكورمشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكورمشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكورمشكور
مشكورمشكورمشكورمشكورمشكور
 
الطائرة غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
   
قديم 09-17-2011, 11:45 PM   #7
اميربذاتي
موقوف
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المشاركات: 638
معدل تقييم المستوى: 0
اميربذاتي is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر MSN إلى اميربذاتي
افتراضي

يسلمو ع السرد والقصه الجميله
 
اميربذاتي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 10-10-2011, 11:28 AM   #8
fares lag
سكسي نشيط
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المشاركات: 53
معدل تقييم المستوى: 4
fares lag is on a distinguished road
افتراضي

اه قصص ممتازة ياريت كنت هنااااااااااااااااااك
 
fares lag غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 10-13-2011, 05:53 PM   #9
zppp
سكسي نشيط
 
تاريخ التسجيل: Nov 2010
المشاركات: 62
معدل تقييم المستوى: 5
zppp is on a distinguished road
Thumbs up

بجد القصه رائعه تسلم ايدك لكن فيها امور يجب كل الوجوب الانتباه عليها:- يجب انت تثقفي زوجكي بثقافتكي الجنسيه الرائعه. كما يجب ان لا تكوني مجنونه فعلا كما قالها لكي ابن خالتك لأن نزول المني بداخلك قد يسبب لكي أنجاب يكرهك الدنيا ولو في حين أقصد فيما بعد . واهم شئ تذكري أبنك بضعه قلبك واعرفي مصيره لو عرفوا العالم الخارجي المجنون بامه أعذريني لان بجد عالمنا مجنون وخصوصا العربي . انا اشجع على اشباع الغرائز لكن يجب ان تكون بالاتفاق وبالشكل المرضي ولا يجب ان تكون فيها اضرار .بالمناسبه بجدبجد ذكرتيني بقصه تقريبا مشابهه لقصتك قديمه شويه ولهلا ببالي . نرجو مزيدا من العطاء تحياتي ليكي. قصـــــــــــــ روعه ــــــــــــــــــــه
 
zppp غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 10-17-2011, 06:00 AM   #10
مولع اوي
سكسي جديد
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المشاركات: 2
معدل تقييم المستوى: 0
مولع اوي is on a distinguished road
افتراضي

تبدأ حكايتي عندما مرضت خالتي وذهبت لكي امرضها اثناء فترة تعبها حيث لها ولد وبنت بنت خالتي متزوجه وتسكن في مدينه اخرى وابنها طالب بكلية الطب انا اسكن بالقرب من خالتي ولى ولد واحد وزوجي يسافر طوال العام للخليج للعمل ولا يعود الا كل سنه لمدة شهر ويعاود السفر كانت خالتي قد تعبت تعبا شديدا واحتاجت من يرعاها في تلك الفتره فتركت ابني عند امي وذهبت لخالتي ومعي بعض الملابس القليله اللتي تلزمني فترة اسبوع على اقصى تقدير كان ابنها شابا وسيما جدا وكنت احبه من قرارة نفسي ولاكني اكبر منه سنا فانا في 33 من عمري وهو لا يزال في 23من عمره
وصلت لبيت خالتي مساءا وبعدما حضرت لها العشاء وتاكد انها قد نامت ذهبت لغرفة بنت خالتي اللتي إعتدت ان ازورها بها وقد حولوها لغرفة جلوس صغيره يجلس بها ابن خالتي عندما يحضر اصدقائه معه لكي لا يزعجو كل من بالبيت ولم يكن ابن خالتي قد عاد من الخارج فهو عادتا يتاخر ليلا ولم يكن يعلم بمجيئي ودخلت الحمام وإستحميت وخرجت وانا ارتدي الفوطه فلم اتوقع مجيئه بهذا الوقت وعندما وصلت الغرفه تفاجأت بشخص يقف بالغرفه فاتحا شنطتي ويخرج منها الملابس وقد وقف يمسك بقطعة من ملابسي الداخليه ويستعجب عندها ارتبكت فنظر لي ولم نتمالك نفسنا من الضحك فقال لي انا اسف معرفش انك هنا قلتله مش تقول احم ولا دستور وهزرنا بالكلام وقلتله ازيك قالي انتي وحشانا يعني كان لازم ماما تمرض عشان نشوفك قلتله انا موجوده اهو المهم انها تبقى بخير قالي ان شاء **** قلتله طب بعد اذنك انت هتفضل ماسك الاندر بتاعي ده كتير وانا جايه نحيته عشان اخده من ايده قلي انا اسف وهوا بيدهوني وقع من ايده على الارض رحت موطيه اجيبه وبعد ما مسكته من على الارض وجيت اقوم الفوطه وقعت
لم اتمالك نفسي من الحرج ووقفت مكاني لا اتحرك ولما وطيت اجيب الفوطه بسرعه كانت بزازي متدليه امامه وانا احوال التقاط الفوطه لالفها حول جسمي وما ان وقفت وبدات الفها حتى اتفكت ووقعت الفوطه من جديد لم اتمالك نفسي من الضحك وهو ايضا ضحك على الموقف انا كنت في هذه الاثناء انظر الى عينه التي لم تبتعد ولم تتوقف عن النظر لبزازي وكسي الذي كان مشعرا كثيفا فانا لا اهتم بذلك تلك الفتره من السنه حيث ان زوجي ليس بموجود ورغم ضحكنا كنت اشعر بالحرج لما حدث واذا به يقترب نحوي وانا اكاد ارتجف وقال لي انتي جميله اوي وخرج من الغرفه وتركني وفي تلك الليله ارتديت بيبي دول قصير كنت قد احضرته معي ولم اهتم لالبس اي شيء تحته فانا معتاده على عدم ارتداء اي ملابس داخليه وانا بالبيت ونمت
واثناء الليل وانا نائمه ايقظني صوت باب الغرفه وهو يفتح واصطنعت النوم لاعرف مين اللي داخل عليا وتفاجئت عندما علمت انه ابن خالتي وانا لا اتحرك كاني نائمه وما هيا الا لحظات ووجدته يقترب مني على السرير وينظر الى كسي بكل شهوه تحت ذلك الضوء السهاري الخافت ورايته وانا ما زلت اصطنع النوم يخلع كل ملابسه وتفاجئت مما رايت حيث اني لم اري شئ كهذا من قبل فزب زوجي ليس بالكبر اللذي اراه في الافلام ولكنه ليس بالصغير انه معقول جدا انما ما رايته من ابن خالتي كان متدليا بين فخذيه يكاد يصل الى منتصف فخذه واكاد ارى خصيته منتفختين جدا تحته وبدا ماء كسي يسل مما اراه امامي وقررت الإستسلام لذلك الشئ الذي تمنيت ان اجربه وإقترب مني وانا اراه يشم كسي ويحاول وضع لسانه على شعر كسي ليفتح طريقا للسانه لوضع لعابه على بظري الذي كان مختفيا بين شفتي كسي ولسانه يحاول الوصول اليه واذا به يرفع ركبتي ويباعد بين فخذاي لينفتح كسي امامه وتتباعد شفتيه وهو يلحس بظري بشهوة ليس لها مثيل وانا مشتهية جدا وبداء ماء كسي يسيل حتى انه لاحظ ذلك وبدا يرشفه بشفتيه ولسانهوما هيا الا لحظات وجاءت شهوتي وهو يلحسني ووجدته يقرب زبه مني بعد ذلك فإشتهيت احساس زبه بداخلي من جديد وانا كسي وفتحة طيزي مبلولتين تماما من ماء شهوتي اللذي افرغته من شهوتي بالمره الاولى ولكنه بداء في حك زبه الكبير بشفتاي كسي وعلى فتحة طيزي وعلى بظري ويحك بطن زبه بكسي وهو يتحرك على بظري الى الاعلى والاسفل حتى اني من شهوتي انهيت شهوتي للمره الثانيه وهو يحكه بكسي فوجدته ياخذ من ماء كسي وهو يسيل خارجا مني ويبلل به زبه حتى بلله كاملا وبداء يضغط براس زبه على بظري وعلى فتحة كسي ويقوم بحكه بشكل مستدير ثم يرفعه لبظري ثم لفتحة طيزي واذا به يمسك بزبه ويضع ظهر كفه على كسي وهو يدلك زبه ويحك بظهر كفه بظري وكسي وكل شويه ينزله لفتحة طيزي ثم يرفعه لفتحة كسي ثم يدلك زبه بمائي ويحك بظري بظهر كفه وهو يدلك زبه حتى تفاجئت بما حصل حيث بداء يقذف منيه على شعر كسي وكان غزيرا جدا حيث انه في اول قذفه كاد منيه ان يصل لصدري ثم اخذ منيه يقذف ويقذف حتى ابتل شعر كسي تماما من منيه واصبحت شفتاي كسي مغطاه بالمني وهو ما زال يقذف حتى اني شعرت بمنيه يسيل من بين فخذاي وشعرت به يسيل على فتحة كسي وطيزي وبلل سريري وتفاجءت بما حصل لاني اول مره في حياتي اشاهد هذا الكم من المني وهو يخرج دفعة واحده من زب امامي وعلى كسي بهذه الطريقه
وقام من على السرير واخذ ملابسه وخرج من الغرفه وتركني انا وهذا الكم من المني لوحدنا فبدات امد يدي على هذا المني الدافيئ اللزج واصبحت ادلك به كسي وادخل اصبعي بكسي دافعة اقبر قدر ممكن من هذا المني بداخل كسي واصبعي يدخل ويخرج ليحمل المزيد من المني الى داخل كسي كاني كنت عطشانه لهذا المني واصبحت افرك كسي وطيزي بهذا المني واذكر اني في تلك الليله انهيت شهوتي بالمني اربع مرات كلما انهيت شهوه اغراني احساس المني من جديد فانهي شهوتي مرة اخرى حتى تعبت ونمت

وفي اليوم التالي انهيت كل ما ورائي بالمنزل واستحميت وانتظرت بغرفتي ليلا منتظره لكي يأتي ابن خالتي لي في هذه الليله ايضا ليفعل بي ما فعله في الليله السابقه وسمعته عندما حضر للمنزل وقمت من فراشي وقلعت كل ملابسي وإستلقيت على السرير عارية تماما وباعدت بين فخذاي واظهرت شفتي كسي مفتوحتين لكي يدخل من الباب ويراني وانا عاريه وينكني اليوم ولاكني انتظرت طويلا ولم ياتي وكنت كلما تخيلت انه سيأتي كان ماء كسي يسيل مني من كثر شهوتي ولكنه لم ياتي فقررت ان اذهب وارى ماذا يفعل في غرفته ارتديت اقصر بيبي دول املكه وذهبت الى غرفته ودخلت الغرفه واغلقت الباب خلفي ووجدته يستلقي على ظهره عاريا وزبه يكاد يصل لصرته وهو مستلقي على ظهره ووقفت اتامل زبه فانا لم اراه في الليله السابقه واقتربت منه لاراه بوضوح في ذلك الضوء السهاري وكان ماء كسي ينقط بين فخذاي وكانه يسيل لعابه ويرد ان يلتهم زبه الكبير فزبه يكاد يصل الى صرته وخصيتيه كبيرتين فالواحده تكاد تكون في حجم بيضة الدجاجه ولم استطيع التوقف فددت يدي لامسك بزبه الكبير وبدات اقبله واقبل كل جزء فيه واقبل خصيتيه وقلعت البيبي دول الذي كنت ارتديه واصبحت عارية تماما مثله بالضبط ووضعت زبه بين بزازي وضممته لصدري كاني احتضنه بشده وكاني اقول له اني كنت مشتاقه من زمان وانا احضنه بصدري كنت اقبل راسه التي كانت بارزة من بين بزازي واضع عليها لساني وكنت اشعر بماء كسي يسيل بين فخذاي من شوقي اليه فقمت ووقفت وجعلت وسطه بين قدماي وبات انزل عليه وانا امسك بزبه الذي بدا يلامس شفات كسي وانا افركه ببظري وفتحة كسي وافتح براس زبه شفات كسي حتى نزل ماء كسي على زبه واصبح مبلولا تماما وضعت راس زبه باول فتحة كسي وبات انزل عليه ببطء وزبه يرتفع بداخل كسي كلما نزلت عليه حتى التصقت خصيتيه بفتحة طيزي وكنت اضمهما لطيزي كلما نزلت على زبه للنهايه بي طيازي وانا جالسة على زبه انهيت شهوتي ثلاث مرات وزبه يملا كسي وهو مستقر بداخلي وبعدما انزلت ماء شهوتي في المره الثالثه احسست بانفاسه تتسارع وشعرت انه قارب على انزال شوته وكنت مشتاقة لمنيه كثيرا اللذي كان يبلل كسي ليلة الامس واصبحت اجلس عليه وخصيتيه متلاصقتين بفتحة طيزي واهتز لامام والخلف دون ان اخرجه مني وهو يحاول الاسترخاء اكثر لكي لا ينزل منيه وانا اتسارع حتى انه بدا يحاول انزالي من على زبه ولكني رفضت وهو يحاول دفعي لكي اترك زبه من داخل كسي وانا اضع ثقلي كله لينغمس زبه لاخر اعماق كسي وانا مشتاقة لمنيه وما هيا الا لحظات وشعرت بذلك الوابل من المني يتدفق داخل كسي وانا ممحونة منه واريد المزيد وما كان بالامس ينزل على كسي اصبح اليوم ينزل داخل كسي وانا متلهفة للممزيد حتى ان كسي امتلاء بالمني واصبح يتقطر المني وانا احاول احكام غلق كسي حتى لا ينزل المني مني وممدت يدي واغلقت شفات كسي وانا اسحب زبه من كس حتى خرج زبه من كسي واغلقت شفات كسي بيدي لكي لا ينسكب المني مني وقمت من عليه ووجدت بعض قطرات المني ما تزال على زبه فامسكته بيدي الثانيه ولحستهم من عليه ووجدته يقول لي انتي مجنونه فتبسمت واخذت ملابسي وخرجت لغرفتي وانا ما ازال احتفظ بالمني داخل كسي ووضعت وسادة بمنتصف السرير واستلقيت بوسطي عليها ورفعت فخذاي ليصبح كسي مرتفعا وفتحت كسي والمني بداخلي احاول ان العب بيه وهو بداخل فهذه اول مره يكون بداخلي هذا الكم من المني واصبحت ادخل اصبعي في كسي وطيزي وافتح طيزي ليتسرب المني من كسي الى طيزي وفي تلك الليله انهيت شهوتي اربع مرات اخرى بمنيه اللذي كان بكسي الى ان تعبت ونمت




هاى
انا شاب باشتغل محاسب فى شركة تسويق
مشكلتى ان زبى على طول واقف وضخم بيسبب لى احراج مع زميلاتى فى الشركة
زبى على طول واقف وباين من تحت البنطلون انه ضخم جدا وباشوف البنات اد ايه عينيها ما بتفارقهوش وكأنها عايزة تقول طلعه بقى خلينا نشوفه
بسبب زبى اللى دياما واقف فى الشغل ده نكت ستات كتير معايا فى الشغل حابقى احكيلكم انا عملت ايه لكن من الاجسام الجميلة اللى لسه معايا جسم دودو
دودو كانت تعيين جديد ولسه ما شفتش زيبى او حست انه على طول واقف أعلان هذة القصة ملك عرب نار إذا تريد المزيد أكتب على الجوجل عرب نار انا ما كنتش باتعمد انى اوقف زبى ، لكن هو كده على طول نفسه يبقى جوه كس او بين بزين عشان يستريح وينام شوية فى يوم كان فيه شغل بينى وبين دودو ووقفت قدامها وكالعادة زبى كان واقف على آخره ، ووقفت دنب مكتبها وباديها الاوراق وباشرحلها ازاى تشتغله
انا لما جيت عليها هى خدت بالها من زبى وكانت راسه باينة كأنها نفسها تطلع من البنطلون اللى انا حاشرة فيه عين دودو ما نزلتش من على زبى وما كانتش مركزة فى الكلام اللى باقوله وانا فاهم انها باصة لزبى ومش مركوة
انا قلت اقعد جنبها عشان تركز فى الشغل مش على زبى
وقعدت جنبها ولقيتها عمالة تبص فى وشى وبرضه مش مركزة
بقيت اشرح تانى وتالت واقولها ها يا دودو فهمتى قالت لى اه وما سبتهاش الا لما اتاكدت انها بدأت تفهم الشغل
وبعدين عدى يومين ولقيت دودو أخر اليوم وقفت جنبى وحطت بزها على كتفى وقالت لى عايزة أسالك على حاجات فى البرنامج.
انا قلتلها اتفضلى يا دودو وراحت جايبة كرسى وقاعدة جنبى
بصراحة دودو كانت اردافها جميلة جدا وكبيرة على الرغم من ان جسمها مش مليان لكن اردافها وبزازها كانوا مليانين واول ما جت بصت لها وخلت زبى ينزل اللبن لوحده من غير ما ادعكه
بعد ما دودو قعدت جنبى قالت لى عايزة اسالك على حاجات فى البرنامج قلت لها اتفضلى يا دودو
كان معظم زمايلنا مشوا وكنت حاسهر اكمل بقية شغلى
قلت لها طب ممكن يا دودو نكمل بكره قالت لى لا انا حاقعد اكمل شغلى وبعدين وهى قاعدة جنبى وانا باشرح لها لقيتها حطت ايديها على رجلى وقعدت تحسس بشويش ، انا زبى بسرعة قام على آخره وبقى حينفجر
بس عملت مش واخد بالى وما اهتمتش ، وبعدين لقيت دودو ايديها سرحت على زبى وعمالة بشويش تحك ايديها على زبى من فوق وتحت
انا اتعدلت شوية وقلت لها مش انتى يا دودو سهرانة معايا استنى شوية حاشرحلك فى السهر قالت لى ماشى
وبعد ما كل ومايلنا مشوا جت دودو تانى وقالت لى فهمنى البرنامج بقى أعلان هذة القصة ملك عرب نار إذا تريد المزيد أكتب على الجوجل عرب نار انا قعدت اشرحلها البرنامنج لكن هى بقت تحسس على زبى وحسيت انها سخنت ونفسها فيه لكن ما اتكلمتش
وبعد ما خلصت شرح لقيتها بتقولى هو ليه زبك دايما واقف كده هو انت ما بتنكش واحدة ولا بتحك زبك على كسها ، قلت لها بانيك بس هو كده مش بيشبع
قالت لى طب انا عايزة اشوف زبك ما تطلعه شوية قلت لها تحت امرك يا دودو اعملى اللى انتى عايزة تعمليه وراحت فاكة سوستة البنطلون وطلعت زبى وقالت لى ياه كل ده زب ، ده اد زب خطيبى مرتين ، زبك ده اد رجل السرير ، وراحت دعكاه ونزلت عليه مصته
وقالتلى اكيد نفسك تشوف بزازى ، وبصراحة بزازها من تحت الهدوم كان حلوين جدا وكان نفسى ارضع منهم وامسكهم ، وبعدين رحت مادد ايدى احسس عليهم وكنت سعيد ببزازاها الحلوة جدا لانهم كانوا مكورين ومشدودين وراحت قالعة البلوزة والجيبة وفضلت بالكلوت ونامت على الموكيت وقالتلى تعالى قلعنى الكلوت قلت لها حاضر ورحت مقلعها الكلوت وكان كسها زى العسل وقعدت الحس فيه نص ساعة وامسك بزازها وزبى على آخره نفسه يبقى جوه كسها
قالت لى بص انا لسه بنت انت حتنام على ضهرك وانا حاحك كسى على زبك وحاريحك على الاخر قلت لها ماشى
ونمت على ضهرى وفضلت دودو تحك كسها على زبى رايحة جاية حوالى نص ساعة وتنزل عليا وتبوسنى وتلحس رقبتى وانا امسك بزازها لحد ما جتلها رعشة وشبعت ونامت علي بطنها ورفعت طيزها لفوق وقالت شوف شغلك ونيك طيزي ريحها زي ما ريحت زيك وأعدت أنيكها في طيزها أكتر من نص ساعة وهي أه أه أه طيزي دبحتني زبك كبير لكن عسل نيكني بيكني
وقالت لى احنا لازم نتقابل عندها هى عندها شقة وقالت لى خطيبى يوم وانت يوم ومش حاسيبك ابدا



هاااااااااااى عملين اه
يارب ماتكونو نستونى انا ايمن
نحكى على طول
انا كنت عند عمتى اخت ابويا عندها ابنها متزوج بس هو مسافر ومراته دى ما تتوصفش خالص من الحلاوة اللى هى فيها
المهم انا وصلت بيت عمتى كان فى بلد جنب بلدنا وعمتى دى كانت بتحبنى اوى قعدنا واتغدينا وريحنا لحد المغرب عمتى قالتلى هتبيت عندنا قولتلها مش هينفع
قالتلى انا اتصلت بالبيت عندكم ومفيش مشكلة قولت ماشى لقيت زوجة ابن عمتى (زينب) بتقولى هتنام فى شقة ابن عمتك روح بقى علشان تغير هدومك
فروحت الشقة وكنت واخد الامور عادى ببساطة المهم طلعت وقعدت شويه لقيت باب الشقة بيتفتح لقتها زينب
قالتلى عامل اه استنى لما اجبلك الهدوم اللى هتلبسهاودخلت الاوضة وجابتلى الهدوم وقلتلى قوم غير علشان هنتعشى كمان شوية قولتلها حاضر
وغيرت هدومى ونزلت واتعشانا وكنت وانا قاعد اكل كنت باختلس النظرات لزينب وكل لما اشوفها القيها بتبص عليا بصراحة انا بدء تفكيرى ينشغل وحسيت انى الليلة دى مش هتعدى على خير ابدا المهم انا خلصت وتعمدت انى اروح على الشقة على طول
ومشيت ورحت الشقة قعدت امام الكمبيوتر اللى فى الشقة وفات حوالى عن ساعة ونص ولقيت زينب دخلة الشقة
سالتنى بتعمل اه
قولتلها مفيش على النت لقتها بتقولى ماشى ياعم اللى عنده نت ما يستناش الباقيين
قولتلها تقصدى اه
قالتلى لا ابدا مافيش
قولتلها لا فيه قالتلى شويه وهاجى اقعد معاك وقالتلى هخلص شغلة واجى نقعد مع بعض
انا بدات افكر بصراحة انا هعمل اه الليله دى المهم و قررت انى اناور واشوف ميتها اه وقولت انزل فلم سكس من على النت واشوف رد فعلها اه لما تشوفنى وانا بسمعه
وبعد نص ساعة خلتها تشوفنى وانا باسمع الفلم
ولقتها جايه من وراء ظهرى وتحسس باديها على كتفى انا عمل نفسى خايف وجيت قافل الفلم ووقفت ابصلها بخوف قالتلى فيه اه ماتخفش كنت قولى وانا اخليك انت اللى تعمل الافلام مش تتفرج عليها بصتليها وقولتلها انتى فى وعيك ولا.....................
قامت شدانى من التشيرت اللى منت لبسه وسحبتنى على الاوضة وقالتلى انت مكان ابن عمتك الليله دى ياكدة يا هروح اقول لعمتك قولتلها وعلى اه دا انا ابن عمتى وابن خالتى وجوز عمتى لو حبيتى
قالتلى هجهز نفسى واجيلك وراحت الاوضة التانية نص ساعه ولقتها دخلة عليا بقميص نوم لبنى وبريش وكانت زى القمر
رحت واقف قدمها وبدات ابوس فيها بشويش شوية وبدانا نحمى اخدتها على السرير ونزلت فيها بوس وفرك فى بزازها من فوق القميص
بعد شوية خلعتها القميص وبقت ملط قدامى انا اتهبلت من خسمها اللى كان يهبل بجد وبدات اخلع هدومى زى الاهبل وسبت الشورت ما خلعتهوش ونزلت فيها بوس
شويه ونزلت على بزازها اللى مش عيزين وصف مكورين والحلمتين يجنينو ومسبتهمش الا لما بقو ذى الدم من كتر المص ولحست جسمها كله ونزلت على كسها كان محلوق وكان بيلمع وبدات الحس فيه انا لحظت حاجة غريبة وانا بلحس فى كسها تاوهاتها كانت غريبة وحركة جسمها مش عادية وعلى ما يبدو انها مش بتسحمل اللحس فى كسها
بعد كدة هى شدتنى وبستها ووقفت
قامت هى وقعدت على الارض ونزلت الشورت وزبى كان فى القمة وكان شكله مش طبيعى بدات تلحس فيه وتمص زى المجنونة
بعد كدة جت شيلها وحطتها على طرف السرير وجيت مدخل زبى فى كسها كان ضيق وبدات ادخل زبى بشويش زى ما طلبت منى علشان كسها ما يتجرحش
كسها بدء يوسع وبدات ازود سرعة دخوله وخروجه وهى راحت لعالم تانى خالص مع التاوهات والصراخ ومش قادره واكتر ونيكنى ودخله وهموووووووووووووووت وااااااااااااااااااه لحد لما زبى خلاص كان هينفجر قولتلها اجبهم فين قالتلى جوه طقى نار كسى هموووووووووووووووووووت وجبتهم جوه وكسها كان هينفخر من كتر اللبن اللى نزل فيه
وفضلنا طول الليله دى مع بعض
نكتها تلت مرات من كسها ومره من طزها
وفى اليوم التانى اخدت منى رقم تلفونى وقالتلى لازم نكررها تانى قولتلها اكيد وبعد كدة مشيت انا على البيت والليلة دى هتفضل ذكرى طول عمرى


شغلى مهندس تصميمات فى شركة دعاية واعلان كبرى ونظرا لشهرة شركتى اطرية للسفر الى شرم الشيخ لتنظيم معرض وكان معى زميلتى المهندسة رشا شابة تبلغ من العمر 30 مطلقة جسمها عبارة عن كتلة نار وكنت من اقرب اصدقائى نظرا لدراستنا المشتركة وشغلنا المشترك وكنت دايما احكى لها عن مشكلتى مع مراتى وبرودها الجنسى الفظيع وهيا كانت تشتكى من زوجها وفارق السن قبل طلاقها
وكنت سعات كتير اهزر معها انتى لو مراتى كان السرير ولع بينا
وكنا ولا هنشتغل ولا هنيلل
كل حياتنا هتكون على السرير وكانت تضحك بدلال وشرمطة ده انا كنت كلتك او انتى متقدرش عليا
او انا لو لمستك هخليك نار على زيت حار
وحدث سفرنا الحمد *** فى اول يوم من وصلنا انجزنا جزء كبير من التصميمات والشغل وكان باقى حجات بسيطة وكنا لازم نكمل الاسبوع حتى انتهاء المعرض
المهم خلصنا شغل واتعشينا اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار وكانت فى شاليه جمبها ولاقتها على الساعة 6 بليل بتتصل بيا على الموبيل وبتطلب منى سجاير علشان سجايرها خلصة المهم رحت ليها وكانت لابسة قميص نوم قصير يمكن بالعفية يغطى كسها
وكان لونه ازرق جميل والبيرا بتاعه والبيبى دول من نفس اللون كانت فى غاية الجمال والانوثة والفتنه
سعتها حركت كل مشاعرى وكل شهوتى التى كنت بحبسها فى الشغل بدرجة فوق الوصف
وهيا كانت زكية اوى وحست بثيا ولاقتها ابتسمة ايه انتا بخيل فين السجاير
سعتها رحت مولع سجارة وادتها ليها لاقتها ضحكة وقالة ليا كمان ايه الكرم ده تجى لحاد عندى وتولع ليا سجارة تعبتك يا باشمهندش
سعتها سالتها هو الحمار جوزك كان سايبك ازاى ضحكت وقالت ليا ملهوش فى الجنس خالص
ولاقتها بتقولى تعالى ادخل نتكلم جوة بلاش على باب الشاليه انتا مش مدينى
وادتنى دهرها ودخلت الشاليه وهيا عارفة وواثقة انى بكلها بعينى وانى بقيت فى قمت شهوتى فبسالها انتى ليه منمتيش
قالت ليا الجو حر مع اننا كنا على اعتاب الشتاء ودخلت فجلسة ادامى وهيا حاطة رجل على رجل سعتها بردك حسيت انا اتعمدة انى اشوف كسها وانى احس انها انثى وطالبة الجنس والمتعة التى اتحرمت منها وانا بردك كنت محتاج امارس الجنس بدرجه فوق الوصف........بعدها قالت ليا انتى بتبص عليا ليه كدة عجبك حسيت من كلمتها انها بتشجعنى اكتر فرديت عليها اه عجبانى اوى لدرجه اتخيلتك مراتى قالتى وهتعمل ايه وكان ده التصريح
انا لاقيت نفسى بقرب منها وبنزل على ركبى ادمها وابتديت ابوس رجلها براحة اوى ابوسها امص صوابعاها صباع صباع وهيا بهمس محمد بطل بس انا تعبانة
وانا مستمتع اكتر بمص صوابعها ورجلها اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار وابتديه بايدى احسس على رجلها كانت عبارة عن حتة نار كل حتة فى جسمها كانت مولعة نار نار مش طبيعيه....المهم فضلت ابوس فى رجلها وانا بتغزل فى كل حتة لغاية ما وصلت لكسها
وبطرف لسانى لحسة كسها من فوق البيبى دول..وكانت الحركة ده نالنسبة ليها اكنى فتحت المها محمد وابتدة تحسس على شعرى اكنها بتحسنى انى الحسه اكتر
كنت حاسس بمتعة غريبة فى طعم كسها مزيج بين المالح والحلو ...مزيج ممتع وطعم يحسسكم انك مشتاق للحس كسهات اكتر واكتر........سعتها متملكتش نفسى من كتر هياجى وقطعت ليها البيبى دول ونزلت كن الحس كسها لالالالا اكلته اكل وهيا فى قمة شهتوتهاااا ااااااااااااااااااه براحة براحة يا حبيبى حرام عليك كسى ده تعبان واحلى كلمات الهياج الجنس سعتها لحسته لاكتر من ساعة وانا بلحسه كنت بلمس طيزها وخرم طيزها كان احساسى انها بتعشق النيك فى طيزها لدرجه انى وانا بدخل لسانى فى طيزها كنت بحس ان جسمها بيتنفض وانها بتتسحر لدرجه انى كنت بحس ان انفسها بتتوقف وكانت شهوتها علياه كنت بحس برجلها وبصوابع رجلها انها بتفرم زبرى عايزانى اطلعه وانا مبقتش قادر سعتها وقفة ويعتبر زبرى امام وشها وفتحت البنطلون مكنتش اتصور رد فعلها
مسافة شافة زبرى قالت ليا ايه ده ده يروش ومسكتها بايدها جامد اكنها خايفة يجرى منها ومصته
ياه كانت استازة فى المص
دخلت كل زبرى فى بقها وشفطته
ياااااااااااااااااااااااااااااه شعور لايوصف من المتعة
بعدها مقدرتش اتمالك نفسى ورحت منيمها على دهرها على الارض
ورحت فاتح رجلها وابتدية امارس متعتى وهيا انى افرشها بزبرى مسكته وابتديت احس بيه على شفايف كسها
وهيا بتترجانى دخله علشان خاطرى
كسى عايزه
عايزة اتناك كنت حاسس بالشوق والشهوة مع كل حرف منها
كنت حاسس انها خلاص مش قادرة
ودخلته وياااااااااااااااااااااااااااااه
مهما اوصف سخونة كسها وغرقانه وضيقه اكنها بنت بنوت اكنها ممارستش الجنس ابدااااااااااااا فى حياتها وسعتها سمعت احلى اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااه فى الدنيا
اااااااااه بيوجع خرجه وحياتى
مش قادرة
كسى
ارحم كسى يا محمد
وانا بقيت زى المكنة بدخله واخرجه بسرعه وهيا فى اهاتها وتهيجها ليا تزيد لدرجه دوافرها عورة دهرى من كتر متعتها وكنت فى قمت استمتاعى معهاوفجاة ابتدة فى صوات اكتر اااااااااااااااه اح بيحرق بسرعة هجيب هجيب وسعتها عملة حركة من امتع الحركات اللتى حستها فى الجنس لفت رجلها على وسطى
متنهى المتعة لدرجه انى مسكت صدرها سعتها اكلته وهيا بتصوت هجيب
هجيب
وسعتها حسيت بانينها وحسيت وهما بينزلوا على زبرى جوة كسها وحسيت انها بتعصر زبرى اكتر واكتر جوة كسها سعتها لم اتمالك مشعرى وقلت لها هجيب
وكانت من احلى متع عمرى ومتعى زادة من فعلها اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار سعتها قالت ليا هات يا حبيبى كسى عايزهم كسى عايز لبن هات وغرقه هات متعنى وجيب ونتا بتنكنى هات شدهم من كل جسمك هات هات اه غرقه غرقه
كانت فظيعة سعتها حضنتها وانا بجيب حسيت انى بعصرها جوايا وهيا بتعصر زبرى بكسها اكتر لغايه اخر قطرة لبن وسعتها جبت ومصيت شفيفها بعد ما جبت وحضتها بحنيه وقلت لها اتمتعتى وكان ردها اوى
وده كان اول يوم من سفريه الشغل بس امتع يوم كان اللى نكتها فيه فى طيزها وهبقا هحكيه ليكم ..........
 
مولع اوي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 01:18 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
كافة الحقوق محفوطة : موقع و منتديات عرب نار