منتديات

عرب نار

اضخم منتدى سكس عربي

رئيسية المنتديات ابحث في عرب نار عرب نار قوانين الموقع الارشيف سكس عربي افلام سكس صور سكس قصص سكس خريطه عرب نار


العودة   منتديات عرب نار > قصص سكس > قصص سكس عربي

قصص سكس عربي الالف من قصص سكس عربي المجانيه شاهدها مباشرة بدون تسجيل تجدونها هنا مغامرات رائعه مكتوبه بطرق مشوقه قصص سكس عربي مجانية .

اشترك الان في جروب عرب نار ليصلك جديد الافلام والصور والقصص على بريدك مباشره

بريدك الإلكتروني:

 

الزوج المخلص والطبيبه

الالف من قصص سكس عربي المجانيه شاهدها مباشرة بدون تسجيل تجدونها هنا مغامرات رائعه مكتوبه بطرق مشوقه قصص سكس عربي مجانية .


إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 02-14-2011, 06:23 PM   #1
DR.SAM
طاقم بنات سكس سابق
 
الصورة الرمزية DR.SAM
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الموقع: اينما تكـون حبيبتـى
المشاركات: 1,921
معدل تقييم المستوى: 0
DR.SAM is on a distinguished road


افتراضي الزوج المخلص والطبيبه

 

مر على زواجى حوالى 20 سنة كنت خلال تلك الفترة الطويلة من زواجى من احلص الازواج لزوجتى لم افكر فى اى امراة غيرها و كانت حياتنا الجنسية طبيعية جدا فانا رجل كامل الفحولة و هى امراة جميلة و رقيقة لابعد الحدود كانت تلبى لى رغباتى كلها و لم تغضبنى ابدا كانت فى حنان الام و اخلاص الزوجة و كانت تحبنى لدرجة العشق انجبت خلال تلك الفترة و لدين فى غاية الروعة و الجمال المهم سارت حياتى على هذا المنوال حتى جاء يوم غير كثيرا فى حياتى فى هذا اليوم و عندما بدات فى مجامعة زوجتى لم يحدث لى اى انتصاب و قذفت بسرعة غير طبيعية بمجرد ان لمست زوجتى شعرت بعدها بالخجل منها و لكنها قالت لى و لايهمك حبيبى ممكن يكون ارهاق نام دلوقتى و بكرة حيبفى كل شئ كويس قلت لنفسى ممكن و لكن تكرر نفس الامر و خلال ذلك الاسبوع لم استطع معاشرة زوجتى كنت حزينا جدا و كان شعورى بالخجل منها يتعاظم لدرجة انى لو اعد استطيع ان انظر لها و لكنها كانت فى خلال ذلك تبتسم لى و تحاول ان تخفف عنى و تهدئنى اصبت بالاكتائب فكرت ان استخدم الفيجرا و لكنى لا اريد علاج وقتى انا كنت اريد ان ارجع لطبيعتى لم اكن مصدق ما يحصل معى بدات فى الدخول على المواقع الاباحية مثل موقعكم لعل و عسى و لكنى كنت اشعر بهياج و انتصاب لحظى ما يلبث ان ينتهى فى لحظات قليلة المهم حكيت لواحد صاحبى فى العمل ما حدث معى فقال لى ماتقلقش كل شئ حيرجع تانى و ان ما امر به هو نتيجة لحاجة نفسية و اعطانى عنوان طبيبة قال لى انها خبرة طويلة فى امراض الذكورة فقلت له لنى ساخجل ان احكى لها ما اعانى منه و خصوصا هى انثى قال لى ليس هناك كسوف فى الطب و لن ماتعانى منه هى حالة مرضية مثل اى مرض المهم كانت مترددا ان اذهب لهذه الطبيبة و لكنى حزمت امرى بعد تجربة اخرى فاشلة مع زوجتى و عندما بدات ارى نظرة حزن فى عين زوجتى المهم ذهبت للعيادة فى المساء دخلت العيادة لم اجد بها احد سوى الممرضة كنت مترددا فى الدخول الا ان الممرضة نادت علية اتفضل يا استاذ انت مكسوف و لا ايه اتفضل كانت تبتسم ابتسامة خبيثة و تكلمنى و هى تنظر على عضوى مما ادى الى زيادة خجلى فقلت لها متلعثما انى اريد ان اكشف فقالت لى و هى تضحك انت مالك مكسوف كدة انت اول مرة تتعب قلت لها ايوة قالت لى اطمئن الدكتورة بتاعتنا شاطرة قوى انت حترجع بيتك زى الفل و حتس بتغيير كبير من اول جلسة كانت تكلمنى بجرائة كبيرة و تنظر لى بطريقة ما اعرفش ليه خلتنى اشعر ببعض الاثارة و بعض لحظات من الانتظار و بعد ان اعطت الممرضة خبرا للدكتورة بوجودى دعتنى للحول لغرفة الكشف استقبلتنى الدكتورة و هى امراة تخطت الخمسين من عمرها سمينة بعض الشئ و لكنها جميلة كان صدرها كبيرا جدا يظهر منه الجذء العلوى من الفستان المفتوح من الصدر ما اعرفش ليه بدات اشعر بانتصاب فى زبرى و كانها شعرت بى فقد كانت مركذة عينها عليه فابتسمت و هذت راسها و دعتنى للجلوس قالت لى اولا ان عايزاك تكون على رحتك خالص و بطل الكسوف اللى انت فيه و لاتخف من اى شئ و عايزاك تحكيلى بالتفصيل ما تشعر به علشان استطيع ان اعطى لك العلاج فى الحقيفة انا بدات اشعر ببعض الارتياح و خصوصا بعد ان شعرت ان الحياة بدات تدب فى زبرى و بدا بالانتصاب بمجرد ان بدات بالكلام مع الدكتورة فهى كانت تستمع لى و هى تنظر اليه بطريقة مثيرة بعد ان انتهيت من شرح الحالة التى حدثت لى قالت لى من الواضح انها حالة بسيطة المهم دلوقتى انا حكشف عليك و حديلك العلاج المناسب بس انا عايزاك تكون هادئ جدا و ان تنفذ كل ما اقولك عليه علشان ده نص العلاج قلتلها انا حاسس انى متفائل بيكى فانا شاعر بتغير من اول ما كلمتك قلتلى ده شئ جيد و مبشر بالخير عموما انا لازم اقيس قوة الانتصاب بدات اشعر بارتباك مرة اخرى قلتلى لا ماينفعش كدة لازم تكون برحتك و اعتبر نفسك انك مع زوجتك او انك جالس لوحدك و ماتتكسفش منى علشان اعرف احدد الحالة بدقة و اوصف لك العلاج المناسب انا نسيت اقول لكم انه كانت تكلمنى فى خلال تلك الوقت و هى جالسة خلف مكتبها فلم اكن ارى الا صدرها الظاهر فقط المهم قلتلى اتفضل روح وراء البارفان و اخلع ملابسك كلها حت اكشف عليك بدات فى خلع ملابسى و بقيت بالكيلوت الداخلى فقط سالتنى هل انت جاهز قلت لها نعم فجائت لى و عندما رليتها لم اصدق عينى فهى الاخرى قد خلعت ملابسها و بقيت بالكيلوت فقط كان بزها كبيرا جدا صحيح ان جسمها سمين و مترهل بعض الشئ لعمرها الكبير و لكنها كانت مثيرة جدا ونظرت لى و هى تضحك و سالتنى ايه رايك حلو كدة فهزت راسى بالموافقة قلتلى طيب انا عايزاك تحسس على بزى بس الاول اخلع الكيلوت بتاعك و سيبلى نفسك تماما نفذت ما امرتنى به فبدات احسس على بزها الكبير بالراحة و هى تمسك زبرى بادها و تدلكه لى لقد انتصب زبرى بطريقة كبيرة فى اديها بدات فى الاوه بشرمطة و تقلى يالا قلى حاسس بايه قلتلها انتى شايفة قلتلى ده انت زبرك جميل و كبير ده كان محتاج لشوية اثارة بسيطة مش اكثر من كدة حط ايدك على كسى و حسس عليه و العب بلسانك فى شفايفى علشان اشوف زبرك حبحصله ايه بدات فى تنفيذ ما قالته لى قالتلى بميوعه ايدك تجنن استنى اخلع الكيلوت انا كسى خلاص مبقلش قادر فعلا خلعت الكيلوت و اعطته لى و قالتى شمه قلى ايه رايك فى ريحته فلتلها انا عايز اشم كسك قلتلى و بعدين معاك ماتستعجلش علشان ده علاج و لازم يتنفذ بدقة فعلا بدات اشم فى الكيلوت و هيجانى يزيد من ريحته لدرجة ان زبرى كان حيتقطع من الانتصاب بدات تمسكه بايدها الاثنين و تقلى ده مش زبر عادى ده من اجمل الازبار اللى بشوفها مين اللى قلك انه عيان انت اللى مش عارف تريحه و راحت نازلة عليه تلحس فيه و تمص فيه بنهم شديد قلتلها ياه يا دكتورة انتى هايجة قوى قلتلى فوى فوى انا عايزاك تلحسلى كسى و تمص علشان كسى كان تعبان و نايم زى زبرك كدة بدانا فى اخذ و ضعية 69 هى تمص فى زبرى بكل شراها قلتلها خلاص مش قادر لنا حنزل قلتلى لا استنى شوية امسك نفسك ده اخر جذء من العلاج يالا تعالى نكنى فى كسى حطه الحميل ده كله فى كسى بس استنى علشان البنت الغلبانة اللى برة هايجة هى كمان على الاخر وو عدتها انى اريحها قلتلها طيب نادى عليها بسرعة علشان انيكك قدمها و انيكها بلسانى راحت قايمة عندما اعطتنى ظهرها لتنادى على الممرضة رايت طيزها الكبيرة فمسكتها امنعها وو صعت لسانى فر خرم طيزها الكبير جدا فانحنت للامام و قالت لى يا مجنون كمان طيزى ده انت حتكلنى من كل حتى قلتلها افتحيلى طيزك عاشان الحسها كويس راحت موطية و فتحة الفلقتين فرليت خرم طيزها كانه حفرة كبيرة لم ادرى بنفسى الا و انا الحس بكل شراهة فى طيزها و كوسها كانت تتاوه بكل شراهة و تصرخ من الشوة و انا مش قادر اوصفلكم حجم زبرى بقى قد ايه كانه كبر اكثر من الاول 10 اضعاف كنت هايج لدرجة لم اشعر بها فى حياتى حتى و انا فى عز شبابى قلتلها يالا بقى انا مش قادر انا عايز انيك كسك و طيزك و كل حتى فيكى قلتلى طب و البنت اللى برة قلتلها انيكك انتى الاول انا مش عايز بصراحة غيرك قلتلى طيب يالا حطه من ورا فى طيزى شوية و كسى شوية يالا بسرعة رحت ماسك زبرى اللى بقى حجمه زى حجم زبر الحصان و رحت حطه فى خرم طيزها الكبير فدخل فيها مرة واحدة صرخت بصوت عالى و قالتلى بشويش حرام عليك فشختنى و قطعتنى يالا نيك جامد جامد اى اى اههه اح طلعه و حطه فى كسى ليوة كدة جميل قوى شوية شوية خلاص مابقتش قادر امسك نفسى قلتلها انا حجيبهم قلتلى يالا جيب يا حبيبى انا كمان بجيب اهه و فعلا لم اكمل حتى بدات اقذف كميات هائلة من اللبن بطريقة لم اعهدها من قبل نمنا على الارض بعد ذلك من شدة التعب كانت تنام فى حضنى و تقبلنى و تقلى يالا نعمل واحد تانى بس المرة دى تكون معانا الشرموطة اللى برة قلتلها بس انا بتاعى فدامه وقت علشان يقف تانى قلتلى سيب الموضوع ده علية و الا انت نسيت انى دكتورة شاطرة عالجتك من اول جلسة قلتلها و انا اضحك ده انتى استاذة و فعلا قامت و نادت على الممرضة الى برة الى دخلت مسرعة و قالت لها ايه يادكتورة انتى اتاخرتى علية ليه كدة برضه تتناكى من غيرى ده انا مولعة نار انا جبتهم برة مرتين قلتلها معلش انا مقادناش نفسك نفسنا اصل الاستاذ كان هايج قوى و فرح لما بتاعه وقف و انا مرضيتش ازعله احسن يتنكس تانى و بعدين انا حخليكى تتناكى لغاية ماتشبعى ده زبره روعة يا بت و عندما سمعت كلامهم ده بدات اهيج مرة اخرى و قلت للمرضة يالا و رينى كسك هو احلى و لا كس الدكتورة احلى قلتلى تعالى شوف و راحت قلعة لبالطو الابيض الى كانت لبسه علر اللحم فاصبحت عارية تماما كان بزها اصغر من بز الدكتورة و لكنه كان جميلا ايضا فحضنتها ووضعت حلمات بزها فى فمى ارضع منهم انا شوية و الدكتورة كمان كانت بترضع معايا و تقلى ايه رايك فى القشطة دى قالت قلتلها روعة قلتلى طيب يالا لحس لها كسها الجميل انت الخس الكس و انا الحس الطيز و بعدين نبدل شوية كس و شوية طيز و بعدين تلحسولى بعد كدة كانت الممرضة مستسلمة لما نفعله بها تماما و كنت انا و الدكتورة نلتهم طيزها وكوسها بكل شراهة لغايو ماصرخت و ارتعشت رعشة قوية ثم هدات و قالت للدكتورة يالا ادينى لنتى كسك الحسه و قوم اديها زبرك تمصه علشان بتاعك يقف على الاخر علشان انا عايزاه يقطع طيزى علشان طيزى بتكلنى و لسة ما استريحتش و فعلا هذا ماتم و نيكتها من طيزها بكل قوة بعد الدكتورة ما مصت لى و بعد ما جبتهم فى طيزها جلسو هما الاثنين ينظفوا زبرى بالسنهم و يشربو ما تبقى من حليبى و جلسنا بعد ذلك نستريح و نضحك و نتكلم فى النيك و انه يجب ان نغير كل فترة طرق الممارسة حتى لايحدث الملل و نشعر ببعض الضعف الوهمى بعد ذلك نكت الممرضة فى كسها و جيبتهم على بطنها و فى فمها و نيكت الدكتورة كمان مرة و انتهى احلى كورس علاجى للضعف الجنسى لانى رجعت منذ ذلك اليوم لقوتى و رجعت لى السعادة و كلما اشعر بالملل اذهب للدكتورة او الممرضة لاجدد حياتى من جديد
 

اذا اعجبك الموضوع ساعدنا بنشرة الى اصدقائك

 


 
من مواضيعي في المنتدي

صعيدى ومراته ....
قصتى الثانيه ** دكتور سامى وسلوى **
بنت زى اللوووووووووووز
استعراض خصرها المثير نيك جماعي اجنبي بالصور
النساء بحياتى

في اي وقت تود العودة الى موقعنا اكتب عرب نار على محرك البحث جوجل اول خيار

 

اقسام ننصحك بزيارتها في عرب نار
افلام سكس عربي صور سكس عربي قصص سكس عربي افلام سكس مشاهير صور نيك الكس قصص نيك تعارف سكس

DR.SAM غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
   
قديم 02-14-2011, 06:43 PM   #2
ROSITSA

خـمــــــر الانـــوثـه
 
الصورة الرمزية ROSITSA
 
تاريخ التسجيل: Dec 2008
الموقع: كل البلاد بلدى وكل الاوطان هى وطنى لاان بلدى بداخلى
المشاركات: 1,814
معدل تقييم المستوى: 7
ROSITSA is on a distinguished road
افتراضي

د. سام سيب عنوان الطبيبة علشان كتير هيحتاجوها
يسلموا على القصه الرائعة
 
ROSITSA غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 02-14-2011, 07:01 PM   #3
shoukri 1958
مشرف تعارف سكس سايق
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
الموقع: سوريا
العمر: 56
المشاركات: 1,902
معدل تقييم المستوى: 7
shoukri 1958 is on a distinguished road
افتراضي

شكرررررررررررررا لك فعلا دكتور سكس قصة رائعة و مثيرة
 
shoukri 1958 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 02-14-2011, 07:14 PM   #4
hanyshimo
سكسي جديد
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الموقع: شنطة سفر
المشاركات: 7
معدل تقييم المستوى: 0
hanyshimo is on a distinguished road
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى hanyshimo
افتراضي

دميله قوى با د. سام ممكن بس عنوان الدكتورة ؟؟
 
hanyshimo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 02-14-2011, 08:16 PM   #5
المرتحل
[ VIP - عضو مميز ]
 
الصورة الرمزية المرتحل
 
تاريخ التسجيل: Apr 2010
المشاركات: 4,865
معدل تقييم المستوى: 9
المرتحل is on a distinguished road
افتراضي

سرد رائع ومتميز
و
دومت بود
 
المرتحل غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 09:44 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
كافة الحقوق محفوطة : موقع و منتديات عرب نار