منتديات

عرب نار

اضخم منتدى سكس عربي

رئيسية المنتديات ابحث في عرب نار عرب نار قوانين الموقع الارشيف سكس عربي افلام سكس صور سكس قصص سكس خريطه عرب نار


العودة   منتديات عرب نار > قصص سكس > قصص نيك عربي

قصص نيك عربي قصص نيك عربي اقرائها الان مباشرة بدون تسجيل قصة كيف ناكني قصص نيك عربي تروي نار زبك المولع ادخل الان واقراء اجمل قصص نيك عربية .

اشترك الان في جروب عرب نار ليصلك جديد الافلام والصور والقصص على بريدك مباشره

بريدك الإلكتروني:

 

المحامي و الموظفة ( قصص نيك )

قصص نيك عربي اقرائها الان مباشرة بدون تسجيل قصة كيف ناكني قصص نيك عربي تروي نار زبك المولع ادخل الان واقراء اجمل قصص نيك عربية .


إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 02-06-2011, 01:40 AM   #1
ayz_anekk
مشرف قصص نيك + صور كس سابق
 
الصورة الرمزية ayz_anekk
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
الموقع: مصر
المشاركات: 741
معدل تقييم المستوى: 4
ayz_anekk is on a distinguished road


Thumbs up المحامي و الموظفة ( قصص نيك )

 

انا محامى شاب من الاسكندريه وكنت من 6 سنوات محامى تحت التمرين تبدء قصتى عندما كنت انزل المحمكة لتخليص بعض الاعمال والاجرائات( اعمال اداريه) كما يطلق عليها المحامون المهم كن فى موظفة فى خزنه المحكمه انا كنت مخنوق منها جدا فى بادئ الامر لانها على طول بتزعق فى الناس ووشها مكشر على طول المهم فى احد الايام واثناء خروجى من المحكمه وجدتها واقفه على موقف الاتوبيسات وكانت الدنيا زحمه ومافيش مواصلات فاخذت سيارتى وقربت منها وقولتلها اتفضلى يا استاذة اوصلك فى طريقى فقالت لا شكرا انا هركب الاتوبيس فقولت لها فى حادثة فى الطريق ومافيش عربيات جايه تانى فركبت وقالت لى انا مش عاوزة اعطلك فقولت لها لا ولا عطله ولا حاجة انا تحت امرك فقالت لى انا ساكنه فى العجمى فقولت لها صدفة جميله انا كمان ساكن هناك على العموم كده يبقى انا هوصلك وانتى رايحة المحكمة فقالت لومش هعطلك يبقى ماشى المهم انا كان كل هدفى فقط هو انها تخلصلى شغلى ومتعطلنيش لما اروح لها فى حاجة اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار المهم اصبحت اخذها الى المحكمة واجيبها كل يوم وصارت بيننا صداقة قويه جدا وبدئت اعرف تفاصيل حياتها وانها ارمله من 3 سنوات ولها ولد بيشتغل فى شرم الشيخ ومتزوج هناك على فكرة هى عندها 48 وانا كان عندى وقتها 27 يعنى من عمر ابنها تقريبا المهم اصبحنا نتحدث على النت ليلا باستمرار حتى ساعات متاخرة جدا وكان تقول لى انت مليت عليا حياتى واليوم اللى مبكلمكش فيه بحس بحاجة نقصانى وفى احدى المرات واثناء كلامنا مع بعض تطور الحديث للنواحى الجنسيه وبصراحة رغم انى لم افكر ابدا فيها من هذه الناحيه الا اننى سخنت وتجاوبت معها فى الحديث واصبح غالبيه الحديث مع بعضنا عن النيك والراجل ازاى يمتع الست والست بتحب ايه فى الراجل لما يكون معاها وفى احد الايام وانا اتحدث معها بالليل قالت لى ماتيجى عندى تشرب كوبايه شاى المهم مكدبتش خبر وذهبت اليها وكانت الساعة 12 بالليل
كانت باصة من البلكون وحدفت لى مفتاح الباب بتاع الشارع لان العمارة اللى هى ساكنه فيها كلها مصيفين وبيجوا فى الصيف بس المهم طلعت عندها وكانت لابسه روب ساتان احمر المهم جلست فى الصالون وكان اول مرة ازورها فى بيتها فقالت لى اقعد برحتك متخفش الدار امان ثم قالت لى هااا ياسيدى قوللى كنا بنتكلم فى ايه فى التليفون فبدئنا الحديث عن الجنس مرة اخرى وفى هذه المرة وجدتها تستمع باهتمام وانفاسها تتزايد وتقول لى كفايه كده انا هتعب واما بتعب مفاصلى بتسيب ومبعرفش اقف حاى على رجلى فوقفت من مكانى وقربت منها وجلست بجانبها ووضعت يدى على كتفها وقولت لها على فكرة الاحساس مابيتوصفش ده بيتحس فقالت لى عارفة بس انان مسمعتش الكلام ده من فترة وكمان جوزى قبل مايموت كان تعبان قبلها ب5 سنين يعنى انا عمرى ماحسيت بانى فعلا واحده ست من 10 سنين تقريبا فقولت لها انتى ست الستات بس مش واخده باللك فنظرت الى وكانت راسها على صدرى وهى بتكلمنى فقبلتها فى جبهتها فربت فمها من فى وهى ترتعش وكان جسمها سخن جدا المهم التحم لسانى بلسانها وتقاربت الانفاس وكان طعم لسانها جميل جدا وشفايفها غليظه ونعمه جدا جدا استمرت القبله فترة من الوقت ثم بدئت فى تقبيل يدها ورقبتها ثم صدرها وبدئت يدى تلعب وتتحسس فخدها ووسطها ثم ارفع يدى الى صدرها وهى تقول لى كفايه بجد حرام عليك نكمل المرة الجايه وانا مستمر فيما انا عليه رفعت الجلابيه اللى تحت الروب واحدة واحدة وهى تقول لا عيب كده بلاش ارجوك انا مش بتاعت كده المهم وصلت الى كلوتها وكان لونه اخضر فاتح ووضعت يدى على كسها من اعلى الكيلوت وكان مبلول جدا فقالت لى بصوت منخفض خليها مرة تانيه اوعدى اصلى بصراحة مش مستعدة ولازم انظف من تحت فقولت لها احلى حاجة فى الموضوع ده عدم الاستعداد انا بحبك كده اوكده وقمت من عليها ومسكت يدها بكل حنيه اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار فقامت معى وارتمت فى حضنى وكانت يدى من وراء ظهرها ترفع الجلابيه حتى وصلت يدى الى الكيلوت وادخلت يدى على طيزها وهى تحتضننى بقوة وتقبلنى بكثرى ثم انزلت الكيلون وهى ساعدنى فى ذلك ونزلت الى كسها اقبله والحسه ويدى تمسك بفلقتى طيزها وهى تقول اووف ااوف اوف مش قادرة اقف انا دوخت خلاص فاخذتها الى حجرة النوم فنامت على ظهرها وكان كسها حوله غابه كثيفة من الشعر و*****ها كان منتفخ وواقف ولونه احمر المهم قبلت كسها بقوة واستمريت فى التقبيل الى ان وصلت الى صدرها فخلعت السوتيان وقمت بمص حلمات بزها بقوة وكانت ممسكه براسى وتضمنى بقوة وتقوللى مش قادر تعبانه اوى اه اه خلعت ملابسى وكانت تنظر الى زبرى وهويدخل فى كسها فاغمضت عيناها وكان فعلا كسها ضيق جدا جدا كانها بنت بنوت حتى انها كانت تتاوه وتقول اىى اى اى بيوجع براحة يا عمرى براحه عليا بحبك اوى وتضمنى بيدها وتقوللى متسبنيش خليك معايا على طول انت حنين اوى وبتاعك تقصد( زبك) حلو كل ده كان زبى فى كسها وهى نايمه وفاتحة رجليها وواضح ان مكانش لها اى خبرة فى النيك بدئت فى الدخول والطلوع من كسها المبلول وهى ترتعش وتضمنى وتقول كمان يا نور عينى حسسنى انى م مرة وبتناك انا متناكة نكنى ادينى فى كسى اكتر واكتر نزل كل فى زبك فى كسى الشرقان عطشان لبن كنت فين من زمان وكنت انا شغال نيك فى كسها مش راحمه وبعد نصف ساعة من النيك المتواصل نزلت لبنى الذى نزل بغزارة وكانت هى تقول اححح سخن اوى اااااه ااههه وقمت من عليها وهى تقول لى انت جبااااااااااااااااااار فمسكت زبرة بيدها وكانت تتحسسة اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار وكانها اول مرة ترى فى حياتها زب فقولت لها لفى ونامى على وشك فقالت ايه هتعمل ايه يامجنون اعقل فقولت لها متخافيش انا حدخله من ورا فقالت لا بلاش علشان خاطرى انا عمرى ماحصل معايا كده فقولت لها خلاص انا هخليه بين فقلقتن طيزك فلفت وفنست طيزها وراسها على المخدة واثناء وجود زبى بين احضان فلقتين طيزها هى هاجت جدا جدا وقالت لى لو عاوز تدخله دخله بس بالراحة علشان خاطرى فاحضرت زيت شعر ووضعته على خورم طيزها الضيق جدا وبدئت ادخله وهى تقول براحة براحة ياحبيبى انا خايفة المهم كان كان صعب فى الاول لكن اول مادخلت راس زوبرى بدء زبى يدخل بسهوله وكانت تتاوه وتقول يياااه ااى اى اى كفايه كفايف متدخولش تانى ولكنى دخلته كله فصرخت وهى تقوللى اانت وحش اى اى انتظرت قليلا وزبى بداخل طيزها حتى هدئت وبدئت ادخله واطلعه وهى مستمتعه جدا وتقوللى جمييييييل اوى كده نكنى كل مرة من طيزى وكلما سمعت كلامها وانا تزيد القوة فى وفى زبى وهى تقوا ااحححح اااه اااااه اها اه اهههه ثم نزلتهم للمرة الثانيه ولكن المرة دى كان فى طيزها وكان خورم طيزها يخرج منه اللبن بكثرة ثم قمت انا وهى ودخلنا الحمام واخذنا دوش واثنا وجودنا فى الحمام كنا نقبل بعضنا البعض وتمص زبى والحس كسها وحتى الان انا على علاقى بها
 

اذا اعجبك الموضوع ساعدنا بنشرة الى اصدقائك

 


 
من مواضيعي في المنتدي

كــس كـلـة لبــن
لماذا حنيني اليكي
اضحك للصبح
مجموعة كساس ناااااااااار
الزوجة واللحمة

في اي وقت تود العودة الى موقعنا اكتب عرب نار على محرك البحث جوجل اول خيار

 

اقسام ننصحك بزيارتها في عرب نار
افلام سكس عربي صور سكس عربي قصص سكس عربي افلام سكس مشاهير صور نيك الكس قصص نيك تعارف سكس


التعديل الأخير تم بواسطة NASnas2000 ; 02-06-2011 الساعة 02:56 AM سبب آخر: أضافة حقوق عرب نار للقصة والكلمات الدلالية
ayz_anekk غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
   
قديم 02-06-2011, 02:59 AM   #2
NASnas2000
مدير منتديات مسؤول قصص سكس
 
الصورة الرمزية NASnas2000
 
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الموقع: فـى مكـان مـا مـن أحـلامـى وطمـوحـاتـى
المشاركات: 2,160
معدل تقييم المستوى: 8
NASnas2000 is on a distinguished road
افتراضي

تسلم الأيادي حبيبي شكراً على القصة والمشاركة
فى أنتظار جديدك
مع تحياتي
 
NASnas2000 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 02-06-2011, 03:42 AM   #3
loransman
سكسي جديد
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المشاركات: 7
معدل تقييم المستوى: 0
loransman is on a distinguished road
افتراضي

قصة روعة
أنا عندي نفس الوضع
 
loransman غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 02-06-2011, 03:49 AM   #4
ayz_anekk
مشرف قصص نيك + صور كس سابق
 
الصورة الرمزية ayz_anekk
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
الموقع: مصر
المشاركات: 741
معدل تقييم المستوى: 4
ayz_anekk is on a distinguished road
افتراضي

شكرا علي مرورك الجميل تحياتي لك
 
ayz_anekk غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدليلية
سكس عربي, عرب نار, قصص جنسية نيك, قصص سكس نيك, قصص سكسية نيك, قصص نيك بنات

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 04:01 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
كافة الحقوق محفوطة : موقع و منتديات عرب نار