المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : قصة حقيقية زوجتي والبالكستاني


مدمن الاباط
07-03-2010, 04:45 PM
زوجتي سعودية بينيكها باكستاني!
هاي حبايبي هذي قصة حقيقية مو تخيل و**** يشهد انا سعودي متزوج وحدة سعودية صراحة مشبعها نيك طول زبي 12سم وهي حلوة تحب الكشخه والاطياب دبدوبه وطيزها كبير كنت بنيكها باليوم خمس مرات بس ماكانت تشبع لذلك كنت امص لها كسها لحد ماتدفق بوسط فمي واحيانا اخليها تشوف افلام سكس وتجلخ لحد ماتدفق بس بترجع تشدهي بعديها بخمس دقايق بس كانت راضية عني بس من ايام صرت ما اعجبها وبتقول ان زبي صغير رغم ان حجمه بحال الانتصاب 12سم ولمن ضايقتها بالاسئلة وسبب تذمرها من قصر زبي اعترفت لي بعد ما حلفتني اني ما اسبب لها مشاكل وقالت لي انها تعرف اني متحرر واخليها تشوف افلام سكس اعترفت وقالت لي انه يوم كنت انا مسافر للرياض خرب الحمام الخاص اللي بغرفتها وكلمت ابوها 70سنة وجاب لها سباك باكستاني وراح لانه تعبان من السكر وان الباكستاني دخل الحمام وضل يشتغل هناك نص ساعة وكان الباكستاني طويل وابيض وجسمه حلو المهم هي كانت تحترق من الشهوة عشان كذا راحت ولبست النقاب السعودي والعباية السعودية المخصرة واتطيبت باحلى طيب ودخلت عليه الحمام وكانت المفاجاة اللي شافتها انه تارك شغله وقاعد يشم بكلسوناتها وستياناتها اللي بسلة الغسيل لمن شافها استحى ورجع رقي على السلم وصار يشتغل بالسيفون وبتقول انها كانت مركزة على زبه وانتم عارفين سروال الباكستانيين واسع وكان زبه يروح وييجي وانه بحجم المطرقة وكان بيدودل يمين ويسار بعدين قالت له متى تخلص قالها كمان ساعة قالت له ليش كنت بتشم كلسوني قال لها حرام ماما انا من سنتين مافيه ينيك حرمه ويشوف سروال انتي حلو وكبير قالت لها وعجبتك الريحة قال مررررره حلوة ريحة كسك ماما وانا زبي فيه يقوم تبغي تشوفيه وهي ماصدقت قالت لها وكام طول زبك قال 26 سم قالت له مااصدق لمن اشوف قام نزل السروال وطلعه وانهبلت من شكله كان طويل وابيض وراسه احمررر وكبير زي فنجال القهوة الكبير وخصيانه كانو بحجم البرتقال وممليات مني وحليب طازج بتقول لمن شفته ذبت واصريت انه ينيكني قلت له تعال السرير قام من الفرحة وشالها ونزلها داخل الغرفة ونزل كل ملابسه وكان الشعر كاسي كل جسمه صدرة واباطه وبطنه وشعرته(عانته) وفخاذه وكان زبه زي الصاروخ بيضرب على بطنه قالت له تبغاني انزل لك ملابسي قال لا ان يبغي مره وحدة انيك وحدة سعودية وهي لابسه نقاب وعباية وانه بيتمنى هالشي من سنتين المهم قعد يمص صدرها وكسها اكله اكل ويلحس شعرتها وبطنها وطيزها ويشم اباطها وظهرها وشعرها وبيشم اباطها من ورا العباية ويتلذذ بصياحها بعدين سدحها على السرير وفرق رجولها وطعن شفايف كسها بزبه الاحمر لحد مادخله كله وضل يطلع ويدخل بكل عنف وكانت هي غارزة خشمها بشعر صدره وبتشم عرقه بكل شهوه وضل يرهزها لحد ماكب كل المني بكسها وبتحلف ليا ان المني حقه بيملى علبة مويه صحة اللي بنص ريال وبعدين قام دايخ وهي لمن ارتاحت قامت وكشفت النقاب لمن شاف وجهها وجماله قام زبه من جديد زي سيخ الحديد ودخله فيها وبتقول انه لمن يرهزها كانت بترتفع عن الارض من قوة الرهز وضل يدور فيها بالغرفه وهي بتصيح وهات يانيك لمن دفق على كسها وبتقول ان زبه كان ملطخ بالدم ولمن سالته عن الدم قال زوجد ماضبط نيكة كسك اكيد زبه صغير وانا سلكت كس مره الحين كس مزبوط ميه ميه كله مفتوح .خلصت قصتها !
وقالت لي انه زبه بعد النيك يضل قايم نص ساعة مش زيي بينام بسرعة !
وانه ريحة فحولة الباكستاني ضلت بالغرفة يومين ماراحت مو زيي ماعندي أي ريحة فحولة !
بس انا مو مصدقها ان فيها زب طوله 26 سم مستحيل !
تبغون الصراحة انا لمن قالت لي قصتها جلخة عليها مرتين وكنت اتمنى اني اشوفه وهو بينيكها . بس المشكله انه مو راضية تخليني انيكها بعد الباكستاني وبتستهتر بزي كثير
واكتشفت ان الخياط الهندي كمان ناكها وراح اقول لكم قصته ان حبيتوا !!!!

HOTPEPPER
07-03-2010, 05:27 PM
حكايه مثيره ..مشكور على القصه
منتظرين المزيد من المشاركات
تحياتي

NASnas2000
07-04-2010, 03:53 AM
تسلم ايدك عـالمجهـود المتميـز والحصـرى

لاتحـرمنـا من جـديـدك دائمـاً

تحيـاتـى لك وبانتظـار المـزيـد

afm1986
07-04-2010, 11:07 AM
مشكوررررررررر على القصة المميزه

مدمن الاباط
07-04-2010, 05:18 PM
زوجتي اليوم زعلانه وبتقول مافيه ردود سكسية ابغي رد يعجبها ويشهويها

مقيم بالدمام
07-04-2010, 09:16 PM
واوو
قصة رووعة وتهيج مووت
انا افضل شي عندي لمن انيك زوجتك قد*** يزيد هياجي مووووت

feras2
07-05-2010, 12:24 PM
قصة رائعة و بانتظار نيكتها مع الهندي

lonelyatnight1
07-05-2010, 11:50 PM
تسلم ايدك يا جميل على المجهود المتميز دة

shoukri 1958
07-06-2010, 12:16 AM
شكرررررررررررررا سكس جمييييييييييييييييييييييل

مدمن الاباط
07-06-2010, 09:22 AM
شكرا على ردودكم المثيرة وزوجتي بتقرا كل رد عشر مرات وكسها ذاب من الفرك واللمس اصل الردود وصور الزب يثيروها مرررررررررررررررره

عاشق الستات
07-11-2010, 02:10 AM
بلغ زوجتك ان زبي مشتاق لكسها اوي ونفسي افشخ كسها وافشخها

الزبر الأسمراني
07-21-2010, 04:31 AM
هاااااي ياعسل
امووووووت على كسكوس زوجتك واحب انيك الدبدوبات المربربات
وأشم كسها والحس شفايفه
انا بالرياض حاب اتواصل مع زوجتك القمر ياريت ترسل لي ايميلها بالخاص ياحبي
وراح تلاقي احلى زب واحلى نيك واحلى رومنسيه

غير الكل
07-26-2010, 09:56 PM
القصة اكثر من رائعة

وانا مثلك اخوي جلخت اول ما قريت القصة وانا كل يوم اقراها واجلخ

ويالتيت اتعرف عليك ونسولف بالقصص الجنسية مع بعض


تحياتي لك

egysexyman1
07-29-2010, 04:44 AM
هي مراتك مظبطة كسها على شرق اسيا ولا ايه ؟
قولها تجرب الزبر المصري مرة مش هتنساه بالمرة
ولو عايزة ممكن ادوقه لها
بس المشكلة مش هترضي تتناك من حد ابدا بعد ما تدوق حلاوته

_امير_السكس_
07-29-2010, 02:13 PM
رووووووووووووعه

مشكوووووور ويعطيك الف عافيه لك مني أجمل تحية

http://www.freeuploadimages.org/images/uyms0h2covgctha2z6c.jpg

عاشق انثى
07-30-2010, 12:40 PM
قصة رائعة ومشوقة انا لعبت بزبي لمن كب مرتين على زوجتك الممحونة اكيد ريحت طيزها بتجنن

انسان 01
08-01-2010, 01:13 PM
عرفني على زوجتك بخليها تنسى الباكستاني وكل ماسوا
[email protected]

السيد متولى المنوفى
08-04-2010, 03:20 PM
ليش ما مصدق ان فى زبر طولة 26سم فى موجود لو تحب تنظرة وهو بيدخل عند مرتك ابعتلي ممكن

صعب المزاج سهل المنال
08-28-2010, 10:08 PM
يسلمووووووووووووووووووووووو

رغووده المنيوكه من زبي
09-20-2010, 10:03 PM
اما انت زوجتك

يبيلها


من يدخل في كسها زراديه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


تحمد ربها زي نانا السهتانه

shoukri 1958
09-20-2010, 11:29 PM
كلماتك جميله تفوح منها روائح المشاعر العذبه
إنا وجدنا نورها يمشي على وجه السحاب
إنا لقينا زهرها في الليل في صدر الهضاب
إنا عرفنا عطرها محفوظ في غيماتها
ياموج يكفي فقد فاضت رحاب العمر نور
ياموج كلماتك عطر ململم في زجاجات العطور
يتعطر العشاق من عطرك وباقي العطر للأيام في باقي الشهور
والحب كله عطر لكـــــــــــــــــــن!!!
عطر كلماتك نوعه فريد

القواد
09-20-2010, 11:34 PM
شكرا على هذه القصة الرائعة. انا مثلك اتمتع برؤية زوجتي تتأوه من زب رجل آخر. راسلني على البريد أسفله
[email protected]

تتروك
09-21-2010, 05:23 AM
طيب بنشوف صورها ممكن

عفريتوه 1980
09-21-2010, 12:19 PM
زوجتك ما تبي زب عراقي طوله 22 سم ومتين

يكفي حضوري
01-30-2011, 07:52 PM
قصه مثيره

و اكيد زوجتك حلووووووه

مشتهي نيك
02-05-2011, 01:14 AM
قصة حلوة ...ا..انت لو تجرب معاها زب الباكستاني كان ما تلومها ....

مشتهي نيك
02-05-2011, 07:37 PM
قصة مررررة حلوة ...اتنمى ان تجرب زب الباكستاني معاها
علشان تحس باللذة والمتعة اللي حست بيها ..وصدقني بعدها ما راح تلومها

maheel
02-07-2011, 08:38 PM
تسلم الأيادي شكراً على القصة الجميلة الرائعة

ayz_anekk
02-08-2011, 02:57 AM
قصة روعة في انتظار جديدك تحياتي لك

جوليا 4
05-25-2011, 09:04 PM
رووووووووووووووووووووعه اشكرك قصه تهيج صراحه

أعشق الصبايا
05-25-2011, 11:27 PM
مشكور على القصة مثيرة جدا

في زب اكبر بكثير لا تستغرب

انا يمكن زبي بحجم زب الباكستاني
صدقني

اسكندراني مقيم
05-26-2011, 09:19 AM
مشكوررررر وقصة جميلة وبعد زوجتك ما انتاااكت من وراء والا ما بيعجبها

الدولفين
05-26-2011, 11:04 AM
شفت ياعم المنتدى كلو راد عليك عشان متزعلش ولا انت ولا مراتك اللى اتناكت من طوب الرد
يعنى البكستانى نكها والهندى نكها احاااااااا وابالنسبة للزب المصرى مش ناوى ينكها ولا اى ما لازم تجرب
الزب المصرى عشان مش هتلاقى زى الزب المصر ابدااااااا نحنا فى مصر فحولة الزكرة
وخلى مراتك بقا تتعرف عليا وكدا اشطة ودا اميلى [email protected]

الكدواني33
10-23-2014, 10:32 AM
12 سم صغير ياحلو لو انا انيكك انت وزوجتك

ابو نايف13
10-24-2014, 02:39 AM
فدييييييتها القحبه

noorakos
11-19-2014, 12:02 AM
رووووووعه وأحلا شعور لما انتاك من فحل يعشق كل شي فيني حتى ريحه كلسوني وهو معرق من كسي .. واااااوووووووو جننتني فكره النيك وشم عرقي

يوسف مراد
11-20-2014, 02:24 PM
قصتك حلوة كتير استمر

زب ينيك كل شىء
11-22-2014, 06:01 PM
انا زبي طوله
26.5
يعجبها مره وينيك ويقوم اكثر
ينيك كل شيء ولاهمه شيء