المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : احلى نيك صحراوي ( يعني نيك الطيز لمن لا يعرف ) للجادين سميره


الصفحات : [1] 2

سميره الصحراويه
07-01-2010, 05:51 AM
للجادين فقط


نيك صحراوي فقط



سميره الصحراويه بين يديكم

عالم سكس
07-01-2010, 07:04 AM
لو جادة انا جاهز عملي اضافة على ايميل [email protected]


[email protected]

منبع الهياط
07-01-2010, 07:52 AM
تووووووووو مجلخ مقدر اقوم بالحر عليك بعد صحراوي خايف الكس مجمر على العموم هذا ايميللي

[email protected]

saaed2007
07-01-2010, 10:05 AM
[email protected]

تعال وشوف
07-01-2010, 10:05 AM
[email protected]

باني
07-01-2010, 10:22 AM
طيب ضيفيني لو انتي جادة [email protected]

الحب الفاشل
07-01-2010, 10:33 AM
نيك الصحراء بدو صبر وانا عندي صبر [email protected]

young38
07-01-2010, 11:15 AM
اذا حلوة ومن الرياض ضيفيني غير اسف
[email protected]

omaragwa
07-01-2010, 01:10 PM
[email protected]

al-badr
07-01-2010, 01:21 PM
اهلين فيكي عيوني

اذا حابة المتعة والذة الجنسية تعالي
مستنياك على المسن ياقمرررر
( [COLOR="Red"][email protected][/COLOR

spider_man
07-01-2010, 02:34 PM
للجادين فقط


نيك صحراوي فقط



سميره الصحراويه بين يديكم

,شو يعنى صحراوى
كيف يكون النيك صحراوى

الاول والثاني
07-01-2010, 05:30 PM
[email protected]

سكساوي جده
07-01-2010, 06:56 PM
اح ع الصحرواي

[email protected]

الحب والرمنسية
07-01-2010, 07:09 PM
هاى اتمنة الجدية وائل اتمنة التعارف اميل [email protected]
اتمنة ان تكونى بسكوتة رقيقة اتمنة

seeexxxx hottt
07-01-2010, 10:59 PM
هلا و**** فيكي اذابدك انا من السعودية حياك

هذا اميلي [email protected]

msm959
07-01-2010, 11:45 PM
هلا و**** انا سعودي من السعوديه احب النيك الصحراوي وعندي استعدد انيكك وقد كلامي

زبي طويل وعريض وروعه ويعجبك واوعدك بالسريه التامه بيننا
وهذا ايميلي

[email protected]

فيري سيكسي
07-01-2010, 11:50 PM
بدون كلام
الفعل اهم
[email protected]

سكساوى فاجر
07-02-2010, 02:28 AM
اهلين سميره المتناكه
لو بدك نييك فاااجر ضيفينى عندك
[email protected]
[email protected]

3abed
07-08-2010, 12:09 PM
هاي سميره
تحبين تنتاكين معي عالنت
ضيفيني وابسطيني
علشان ابسطك يا صحراويه .
[email protected]

sasa7ekaya
07-09-2010, 02:02 PM
احب انا النيك الصحراوى [email protected]

الجنسي موت
07-09-2010, 09:01 PM
اميلي [email protected]

نياك كبير
07-10-2010, 12:36 AM
[email protected]

صورة لزبي لو تحبي امتعك

http://up.al8ma.com/uploads/10070907042616d6ea32.jpg

lonlygrave
08-02-2010, 02:46 PM
انا من سوريا دمشق وهاد ايميلي
[email protected]
[email protected]

غير الكل
08-02-2010, 03:34 PM
اضيفي ايميلي

ومستعد انيكك صحراوي لين الخصاوي

ايميلي بالتوقيع

النياك الجزائر
08-02-2010, 04:53 PM
أنا شاب 35سنم من الجزائرهادي و رومانسي جداااااا ولذيذ أوووووي وجميل ودمي خفيف مووت وبعشق مووووووت اني امتع وادلع وانيييييييييييييييييييك البنات والنساء متجوزة او مطلقة او بنت بنوت وبحب البنات ولنساء الرومانسية الجميلة واللذيذة والممتعة والدلوعة والحنينة واللي دمها خفيف وبمووووووووووووت في الرقص وبحب السرية التامة في العلاقات واحب العلاقات المستمرة وقوي جدا في ممارسة الجنس كل البنات والنساء اللي عاوزة تجربني مش هتخسر حاجة ولا عمرها هتندم ولا هتحب انها تبعد عني

لو كسك نار أنا أطفيه من زبى ولبنه أرويه حتدوبى من طوله وعرضه وبسرعة راح تاخدى عليه

زبى عالاطول شغال وفي كل الأوضاع فعال خلينى عالبال ما يفضى وان جابهم يملى في الحال

حتموتى مص وتدليك وفي كسك راح يحلا النيك لو عايزة ياحلوة تلاقينى بين رجليكي شبيك لبيك


واللي عاوزة تجربني ممكن تكلمني علي التليفون في اي وقت

نيك واستنيك ولا تعلم زبك الكسل

بكرة يا اٍبن ادم تموت

وزبك بالتراب يندفن

وعلي رأي المثل خدي فكره وجربي بكرة

والمفاجأة هدية 5000 بوسة لأول 100 بنت هتتصل يلا يا بنات اٍلحقوا اٍتصلو قبل ما العرض يخلص



ملحوظة :
الاضافة او الاتصال للبنات والنساء وبس الشباب لالالالالالا يا رب الاغبية والمتخلفين عقليا يفهموا

أو نتكلم مايك وكاميرة علي الايميل مثل ما تحبي :

[email protected] [email protected] skype k.kam28



الحب هو اللعبة الوحيدة التي يشترك فيها اثنان يكسبان فيها معاً أو يخسران معاً

الاول والثاني
08-02-2010, 04:58 PM
[email protected]

نديم الصمت
10-01-2010, 12:06 PM
للجادين فقط


نيك صحراوي فقط



سميره الصحراويه بين يديكم

مررررررررررررررسي

omaragwa
10-01-2010, 10:18 PM
[email protected]
اموت فى النيك بكل انواعه

xo75
10-06-2010, 11:44 AM
خالد من الرياض
[email protected]

lordone
10-08-2010, 11:57 PM
كس أمك أحمر وكسك أصفر دي إشتغاله صحراوي

memo0o-dj
10-09-2010, 12:50 AM
للجاده فقط هذا ايميلي [email protected]

سعودي اموت بالكس
10-09-2010, 11:59 AM
هذا ايميلي اذا تبغين خليجي

[email protected]

دعارالليل
10-10-2010, 04:48 PM
جربي [email protected]

mido
10-10-2010, 10:40 PM
لايوجد رجل مهما ادعى المثالية الا ويفكر في نيك الطيز ويحلم به ولكن مالايعرفه الرجل ان المراءة اكثر شوقا لنيك الطيز من الرجل ولكن في مجتمعنا تمنعنا العادات والتقاليدمن ذلك ولكن المراءة شغوفة جدا لنيك الطيز لما تجد له من شهوة كبيرة تفوق بمراحل نيك الكس والدليل على ذلك ماان تجرب المراءة نيك الطيز حتى لولمرة واحدة بشرط رضاها التام حتى تتعودعليه وتطلب هي ذلك

انا جربت مره مع واحده زميبلتي من سنتين ونفسي اكرر التجربه دي تاني اووووي
واليوم مين دول بالتحديد
نت او مقابله بجد


انا جاد جدا اميلي للجدات
ولو خايفه انا ممكن احطه بين رجولك بس من غير ما ادخله

انا جاد جدا ومسير الايام تثبتلك

وياريت يا جماعه محدش من الشباب يضفني انا عمري ما همارس مع راجل

اميلاتى للجادات فقط

[email protected]

[email protected]

انا جاد جداااااااااااااااااااااا

عزووووووووز
10-11-2010, 09:29 AM
صحراوي احييييييييييييييه اهم شيء المكوه تلعب
[email protected]

nani22
10-11-2010, 02:44 PM
my msn
[email protected]

zznet
10-11-2010, 07:26 PM
[email protected]

النميرى
10-11-2010, 09:56 PM
انا صعيدى وجاهز جدا ورا وقدام واحلى من فندام وسلام

zopr75
10-12-2010, 10:41 PM
[email protected]

commandosolo
10-13-2010, 12:19 AM
شكلك واد زى الباقى بس خدى [email protected]
ابعتيلى صورتك

rakan911
10-13-2010, 01:59 PM
انا اسمي راكان

احصائي علاج طبيعي جدا وانا عاشق الصحراوي بطريقه حلوه وممتعه وعندي طريقه للاستراخاء بعد المساج حقي
هذا ايميلي [email protected]

فحل رومنسي
10-14-2010, 01:21 PM
هلا و غلا

انا شاب سعودي من الرياض عمري 32 سنه

احب الجنس والنيك واموت فيه

وهذا ايميلي : [email protected]

جاهز للنيك باي وقت

ابوسويرة
10-15-2010, 12:18 AM
مشاري


[email protected]

ramey27
10-15-2010, 12:54 AM
للجادين فقط


نيك صحراوي فقط



سميره الصحراويه بين يديكم


انا تحت امرك وهذا ايميلي
[email protected]

نت بري
10-15-2010, 01:48 AM
mahmaad1984
على الهوتمل

al_j_r_7
10-16-2010, 12:35 PM
[email protected]
وهذا ايميلي ياصحراوي اضيفيني

saaaaas
10-16-2010, 04:18 PM
انظر الاضافه لك او اي بنت
[email protected]

[email protected]

وحيد55
10-17-2010, 02:29 AM
اموووووووووووووت بالصحراوي وبالطيازي [email protected]

mohammeddd
10-17-2010, 10:00 PM
عموما انا تحت امرك في اي ظلب مو شرظ الجنس واذا على الجنس انا حريف بهالشغله وحياك حبيبة قلبي وهذا إيميلي [email protected]

علاء1978
10-18-2010, 11:49 AM
وايميلى [email protected]

amjad2
10-19-2010, 09:37 PM
انا ايضا صحراوي وحتشوفي النيك على اصوله
[email protected]

اسلام باتيستا
10-20-2010, 05:25 PM
فى انتظارك زياريت تكونى جد [email protected]

زب شرقااوي
10-22-2010, 08:53 PM
ضيفيني بحب الصحراوي
[email protected]

wolf237
10-22-2010, 11:31 PM
احلى كلام اشوفك happydream5@hotmail.[email protected]

maroc.6989
10-24-2010, 01:11 AM
أموت في الصحراويات لو عايزة تتنكي أقدم ليك الزب المغربي الأصيل ينعشك و يخليك طايرة الهوا من كثرة حلاوة حليبه و للتواصل هذا إيميلي
[email protected]

بحب سكس النت
10-24-2010, 07:22 PM
[email protected]

اميل اهو ومستنيكى

يالبيـــهـ
10-24-2010, 11:31 PM
[email protected]

mesho_hot
10-25-2010, 05:49 AM
[email protected]

Max00
10-25-2010, 01:18 PM
[email protected]

SOMAIA64
10-25-2010, 03:08 PM
جميل جداااااااااااااااااا

Fairman
10-25-2010, 03:57 PM
أنااا جاد سميره وهذا إيميلي :

[email protected]

حازم البرنس
10-25-2010, 05:14 PM
ضيفيني على اميلي وانا بمتعك باللي يرحك [email protected] سوري

smsm_ii
10-28-2010, 01:28 AM
يا ريت
[email protected]

اسير الكس والنيك
10-28-2010, 02:15 PM
sex whhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhha

nicezobr10
10-30-2010, 08:44 PM
انا اموت في نيك الطيز وبحب الحسها [email protected]

zzzo
11-02-2010, 12:04 AM
[تعالى ياشرموطه يامتناكه انيكك فى كسك احلى نيكه تحلمى بيها ليل ونهار


[email protected]

قناص الجنس
11-02-2010, 08:54 AM
ان جديد ظيفيني

مقوم مررره
11-04-2010, 12:13 AM
انا اموت فى نيك الطيز اضيفنى اعلمك اصول نيك المكوه
[email protected]

bigzop
11-04-2010, 01:25 AM
للجادين فقط


نيك صحراوي فقط



سميره الصحراويه بين يديكم

احب النيك الصحراوي
[email protected]

barki2003
11-05-2010, 04:40 AM
[email protected] منتظر ردك وربي لخليك تتوبي من الصحراوي

joubir
11-06-2010, 07:26 AM
[email protected]

bader.zina
11-06-2010, 10:23 AM
بكل الاحترام

[email protected]

sowzan
11-07-2010, 12:36 AM
ده اميلى [email protected]

همنجواي
11-07-2010, 03:20 AM
لو جادة فعلا هذا ايميلي

[email protected]

mepoo
11-07-2010, 09:39 AM
لو انت جادة راسلينى على الخاص وهديكى ايميلى للتواصل

sltaan
11-07-2010, 03:31 PM
انا سعودي من الشرقية وسيم سكسي
بحب السكس الرومنسي
[email protected]

احب البناات
11-07-2010, 11:46 PM
خذي ايميلي سوي لي اضافه بسرعه

[email protected]

espa1984
11-08-2010, 12:46 AM
[email protected] difini plz

اسلام باتيستا
11-08-2010, 02:51 PM
[email protected]

ياقوت1
11-09-2010, 07:12 PM
[email protected]

عاشق النيك والمداعبه
11-10-2010, 03:39 AM
لو جادة انا جاهز عملي اضافة على ايميل .....[email protected]

alhigaz_boy
11-10-2010, 05:17 PM
انا من جده اذا كنتي من جده ضيفيني
[email protected]

امير بكلمتـي
11-11-2010, 12:54 AM
احلى نيك صحراوي لعيونك خبرة بالنيك الصحراوي

[email protected]

asaadas
11-13-2010, 01:10 PM
[email protected]

loveboy55
11-16-2010, 09:11 AM
بحب النيك الصحراوى على كل لون عندى تجارب منة كثيرة

جبلي جامد
11-16-2010, 07:40 PM
يسلملي المزؤ الي بيعرف فن الجنس

sezerhhh
11-17-2010, 02:04 AM
hi ana a7med mestaniki tedifene [email protected]
[email protected]

عاوز مدام
11-17-2010, 11:02 PM
انا مستعد بس ياريت طيزك تكون جميلة

طمورة
11-19-2010, 01:18 AM
ممكن نتعرف وهذا ايمليى [email protected]

abozarea2004
11-19-2010, 02:27 AM
لو عاوزا حد يشرم انا [email protected]

abozarea2004
11-19-2010, 02:31 AM
لو عاوزا حد يشرمك انا جاهز
[email protected]

مشاري الرياض
11-19-2010, 11:25 AM
ضيفيني مالك الا اللي يرضيك يافديتك

[email protected]
http://www.l22l.com/download.php?filename=0b7fe3054b.jpg

cock1
11-19-2010, 09:05 PM
انا موجود راح انيكك نيك عمرك ما جربتة سوى صحراوي او من الكس الي تبين انتي الاميرة
[email protected]

جون مايكل
11-20-2010, 12:53 AM
هادا ايميلي اي وقت تشوفي نفسك فاضيا في [email protected]

koko2010koko
11-20-2010, 12:14 PM
من جده وتحت امرك ياغالية ممكن؟
[email protected]

rihanna4734
11-20-2010, 02:23 PM
ااااه يا حلوة شعلتي ناري تعالي طفيها
m[email protected]

زب_كبير_حار
11-20-2010, 07:38 PM
هلاا وغلا النيك الصحراو لعبتي تعالي وانا جااد وصاادق ولك مني الي تبين بمقابل هذا ايميلي
[email protected]

ssaassaa71
11-21-2010, 07:24 AM
مشتنى الاضافة [email protected]

ehab1964
11-21-2010, 11:42 PM
احب اتعرف بيكي
ايهاب من القاهرة
[email protected]

عزاب الحب
11-22-2010, 06:26 AM
هاااااااااااااي

احمد-دلع
11-22-2010, 10:37 AM
هاي سميره
ضيفيني وانش**** مايكون الا الي يرضيك
المحب لك/احمد
[email protected]

oraby64
11-22-2010, 09:42 PM
I Orabi 44 years-Egypt - Mansoura – lawyer
انا عرابى42 سنة من مصر – المنصورة
[email protected]

رحل بصمت
11-22-2010, 11:25 PM
للجادين فقط


نيك صحراوي فقط



سميره الصحراويه بين يديكم



يا سميره وش تعرفين عن الصحراوي هاذا ايميلي اعلمك الصحراوي صح لخليه يفرق نهودك

يوصل عند رحمك ينظفه ويرجع ههههههه [email protected]

tefa2010
11-22-2010, 11:48 PM
هاي , أنا محمد من اسكندرية , شاب و سيم و رومانسي و سكسي و جاد جدا , لو انتي جادة و عايزة متعة بلا حدود كلميني
ايميلي : [email protected]

صورتي: http://www.ziddu.com/download/12493074/tefa1.JPG.html
رد مع اقتباس

العازب
11-23-2010, 12:03 PM
للجادين فقط


نيك صحراوي فقط



سميره الصحراويه بين يديكم

لو فعلا جادة ياسميرة كلمينى او اكلمك
khaled_elsayad2003@yahoooooooo
khaled_khaled200030@hot

بلاك تو
11-23-2010, 12:05 PM
بس لو يكون فنقاصي يعطيعك ياشرموطه

هذا اميلي وانا جاد في جده ام الرخاء والشده

[email protected]

nicezobr10
11-23-2010, 06:26 PM
اموت في نيك الطيز لو سمحتي ضيفيني
[email protected]

الامير مروان
11-26-2010, 12:40 AM
ledo2007l@yahoo.c[email protected]

oraby64
11-26-2010, 01:24 AM
I Orabi 44 years-Egypt - Mansoura – lawyer
انا عرابى42 سنة من مصر – المنصورة
[email protected]

سفيان25
11-29-2010, 03:02 PM
facebook davia-villa alger

فحل بنات الرياض
11-29-2010, 11:05 PM
glmd225@hotmail.com

أذا جادة أنا من الرياض

الهضبة
11-30-2010, 04:16 AM
للجادين فقط


نيك صحراوي فقط



سميره الصحراويه بين يديكم

هاى سميرة انا بعشق النيك فى الطيز اووووووووووى واتمنى انك تلاقى طلبك عندى وياريت ماتحرمنيش من النيك فى طيزك بكل الاوضاع ، جاد جدا ، دة ايميلى karemazeem@yahoo.com

الاسدالزعيم
12-02-2010, 11:02 AM
اذا جادا gentel_4@yahoo.com

NaWaFo0o0o
12-05-2010, 06:56 PM
انا كلي لك
NaWaFo0o0o@hotmail.com

سعودي الرياض
12-05-2010, 11:50 PM
اقدر الصحراوي حيل
وزبي جاهز
هذا إميلي
sseexx61@hotmail.com
إذا انت من الرياض انتظرك على الإميل

متعت الحس
12-06-2010, 01:52 PM
حبيبتي اذا على نيك الطيز فهاي متعتي بالحياة

وسام@العراقي
12-06-2010, 09:35 PM
انا مشتعل ومولع نار wessam.bluesky@yahoo.com وجاهز للكام حبي

king haert
12-09-2010, 06:28 AM
لو فعلا جاده و تستحملى انا تحت امرك يا صحرواى

gayman.1985
12-09-2010, 01:23 PM
وانا راح اريحك وهذا ايميلي

gayman.1985@hotmail.com

انتظرك بفارغ الصبر

zeb28
12-10-2010, 12:05 AM
zeb_zeb28@yahoo.com

mohamedsholkany
12-10-2010, 07:43 PM
أنا تحت أمرك فى الطيز أو فى الكس أنا محتاج واحدة مثلك أمص أبزازها وأحس كسها الاميل ahlawyegypte@yahoo.com

سعيد سليمان
12-10-2010, 10:23 PM
اذا انتى صادقه بين وراكك زوبر خبير

ضيفنى ونتكلم naa_aar2000@yahoo.com

merlabib
12-11-2010, 02:46 AM
انا عاشق الصحراوى لو عايزة ممكن تضيفينى ايميلى damage_mr99@yahoo.com

Cupid-Sex
12-11-2010, 10:12 PM
capo--@live.com
add me w hnak nt3rf 3alla b3d aktr ;)

ابن الاسكندرية
12-13-2010, 10:48 PM
انا تحت امريك وزي ما انتي عاوزي انا من بين ايديكي يعني
نا شاب من الاسكندرية و
انا اتماني طبعا نكون مع بعض
ونكون اصدقاء قبل ايه شئ
وكمان اتماني ان نمارس الجنس كل يوم
ان اجرب معاكي كل الوضاع وكل شئ انتي عاوزي وانا تحت امريك ودة الامي بنتعي اوووك
مستني الرد منيك او مستني دعوة الاضافة
ss_ff1981@yahoo.com

saudi said
12-14-2010, 10:06 PM
www.saudiismail2020@yahoo.com

saudi said
12-14-2010, 10:18 PM
www.saudiismail2020@yahoo.com

عاشق بلا روح
12-14-2010, 10:58 PM
a_k_a_s2010@yahoo.com
احمد

robal87
12-15-2010, 05:40 PM
casawa87@live.fr

Dr/Ahmed
12-17-2010, 01:26 PM
انا فى انتظارك

احمد عاشق النيك

real_love_4_ME@yahoo.com

زب كبير ومولع
12-20-2010, 07:11 PM
لو ما اعجبوك كل هذولا اللي قبل
jt_676@hotmail.com

مجانين
12-21-2010, 12:14 AM
للجادين فقط


نيك صحراوي فقط



سميره الصحراويه بين يديكم

بلاش نتكلم خينة فعل

sniper2010
12-21-2010, 06:49 PM
أحب النيك الصحراوي وهذا ايميلي
funnysniper2010@hotmail.com

canaria
12-21-2010, 07:14 PM
للجادين فقط


نيك صحراوي فقط



سميره الصحراويه بين يديكم

كيفك انا تحت امرك ضيفيني وكلمينيcanria555@yahoo.com

kadori22
12-22-2010, 03:26 PM
اموت في الصحرويات خاصتا ادا كانت صمراءادا لم يكن عندكي مانع اضيفيني عندكي وهادا امايلي kadori22@yahoo.fr

كريم سسس
12-23-2010, 03:56 AM
$$$ اسمي كريم احب التعارف علي بنات فقط من جميع دول العالم وجميع الاعمار من اجل صداقة وحب وجنس وكل شئ تحبية
KAREEMSSM19@YAHOO.COMedit
ممكن نتعرف ونكون اصدقاء بجد
ويكون بينا صراحةوصداقة وحب واحترام بالطريقة الي تحبيها

m3koko
12-23-2010, 08:43 AM
لو عايزة تتبسطى وطيزك تتكيف كلمينى m33okal@hotmail.com

medoo26
12-23-2010, 09:52 AM
انا جسمي رياضي ونفسي انيك اي حد
tcmm8@yahoo.com
انا من مصر
القاهره

khalid hasni
12-24-2010, 10:51 AM
ahlan ana basstanak ya hilwa ana amot fi sex sahraoui
zizou@jetaime.com

سوسو2011
12-25-2010, 12:49 AM
انا موجود وحاظر واحلى صحراااااوي s-love-m@w.cn

سامح فوزى
12-25-2010, 03:34 AM
تحت امرك و نفسى فى علاقة جنسية قوية و تكون سرية
كام و اى شيى اخر
sameh1032@hotmail.com

naknak
12-25-2010, 09:32 AM
نموت في نيك الطيز لساني ندخلو
joyjoykimo@yahoo.fr

شايفك ومشتهي شفايفك
12-25-2010, 09:49 AM
اضيفيني hot_boy_too_hot@hotmail.com
بليز انا جاد واتمنى اضافتي

شايفك ومشتهي شفايفك
12-25-2010, 09:54 AM
هااااي سوسو ممكن اضافه ومارح تندمي ابدا انك اضفتيني hot_boy_too_hot@hotmail.com

محمد السيد صقر
12-27-2010, 04:42 AM
لو انتى جاده كلمينى زب 25سم تخين قوى 24ساعنه نيك كلمينى نتفق طلباتك يا سميره مجابه مقدما

نفسياكونخدام
12-28-2010, 08:33 AM
للجادين فقط


نيك صحراوي فقط



سميره الصحراويه بين يديكم
انا اموت وانيكك بطيازك ارجوكي انا ابحث من زمان على واحده تحب النيك الصحراوي نفسي ادخل زبي كله بطيزك لحد ما تشبعي ايميلي almokosahmed@yahoo.com (almokosahmed@yahoo.com) للعلم توقيعي هو صورتي الحقيقيه عاري تماما وزبي مولع نار على طيزك

fethi420
12-29-2010, 07:36 PM
اتناااااااااااااااك على نياكة الطيز لو حاب تجربي مش حتندمي اميلي FETHI420@hotmail-LIVE.COM ضيفني ان مش قادر اصبر

amamo
12-29-2010, 11:10 PM
انا جاهز يا جميل بس انتى تكونى جاده
spiderman200987@yahoo.com

الاسيوطي
12-29-2010, 11:46 PM
ممكن نكون اصدقاء الي الابد وممكن تكلميني علي الميل ده abo.ali.2010@hotmail.com او abo_ali988@yahoo.com علي فكرا في سيرية تامة 100\100

بنيك برومنسية
12-29-2010, 11:53 PM
هلآ آنآ جآد لو آنتي جآدة هآذ آيميلي ضيفيني آزآ بتحبي ,,

momo0000001@hotmail.com

asmrane
12-30-2010, 12:14 PM
حياتي أنتي وطيزك

sex.man.2011@hotmail.comأيميلي

elprince.meshooo
01-01-2011, 02:27 PM
بحب البنت المحترمه وبتحب الجنس واهم حاجه الصداقه والزوق والاحترام والرومانسيه والحب
لو حابه تتمتعى وتطفى نارك وتنسى الدنيا والى فيها همتعك حقيقه أو كام او عالنت او صوت او ع التليفون
يعنى من الاخر هظبطك كلمينى على :

elprince.meshooo@yahoo.com
elprince.meshooo@hotmail.com

وعلى skype
elprince.meshooo

وعلى الفيس بوك
ميشو الركيب

SmartBoy
01-01-2011, 10:27 PM
جربيني ومآ رآح تخسري شئ


gs96@9.cn

همس الليل 20
01-01-2011, 11:41 PM
ابشري للتواصل abo_delam20@hotmail.com

fadi2011
01-02-2011, 01:43 PM
dbbo@hotmail.com
mo.no55@yahoo.com

vpdg hgzlj
01-05-2011, 02:51 PM
rramzi_47@hotmail.com
نعم انا ههنا

لاعق الشفرين
01-05-2011, 05:41 PM
عايز بنت أو مدام متجوزة أو مطلقة
أنا 35سنة
ومش بيفرق معايا السن وأنا كلي شهوة ورغبة في النيك
نفسي ألحس كسك وأرضع من بزازك وأمص شفايفك وألحس رقبتك
وبطنك وسدرك وألحس في حلماتك وأعض فيها وأخدك في حضني
أدفيكي وأخليكي مرتاحة وأمتعك وألحس طيزك وأنيكك منها
وأبوس رجلك وألحس في صوابعك
وأبوس إيدك
وأنام علي بطني وتحطي رجلك فوقي وتعملي فيا كل اللي نفسك فيه
علشان نكون مع بعض ونمتع بعض
وكمان لو حبيتي أنيكك عندي المكان وبدون مقابل واكون من ادك دى لادك دى بشرط تكونى عبدة لزوبرى وانيكك فى كل حتة فى جسمك كسك وطيزك وبقق abo_ataia@yahoo.com

hamadafisher
01-05-2011, 08:50 PM
:):):):):):)mido_hamada1984@yahoo.com

ابوعساف
01-07-2011, 04:37 AM
aoooo-2010@hotmail.com

ابحث عن فتيات
01-08-2011, 05:24 PM
light-2011@hotmail.com

فضل السعدي
01-10-2011, 03:50 PM
هاي هذا اميلي ومنتظر اضافتك ياحلوه sam_man109@yahoo.com

heimapoo
01-11-2011, 01:06 AM
دى ايميلاتى ياقمرhemopop@yahoo.comاوالايميل دةibraheim_5@hotmail.com

hh672010
01-11-2011, 01:13 AM
بصراحة اموت بنيك الطيز وهذا ايميلي hh672010@hotmail.com

اذكريني
01-11-2011, 06:51 PM
اذا تردين اعلمج اشلون نيج الطيز ضيفيني لان هوايتي نيك الطيز خصوصا مثل طيزك اميلي alrehal_75@yahoo.com

boy_omani77777
01-11-2011, 08:21 PM
حماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااس
lossssboss9890_oman77777@hotmail.com
موجودين ف خدمة عماني

wely
01-15-2011, 09:21 AM
walid_nazier@yahoo.com

algérie
01-15-2011, 12:37 PM
boudabouze@live.fr

لؤى السكساوى
01-15-2011, 05:43 PM
k_mg18@yahoo.com

وليد الكومى
01-15-2011, 09:52 PM
احلى نيك الطيز

خالد الطائف
01-16-2011, 07:36 AM
هذا اميلي ضيفيني look-_@hotmail.com

hoory
01-16-2011, 11:18 AM
انيكك احلى نيك صحراوي احلا من الربع الخالي

tamer ashor
01-16-2011, 08:48 PM
للجادين فقط


نيك صحراوي فقط



سميره الصحراويه بين يديكم

نفسى اجرب المتعه الجنسيه معاكى

barbarosa
01-17-2011, 03:05 AM
barbarosa123@hotmail.fr

Sexy-Dick
01-18-2011, 03:35 PM
شاب مصري وسيم و رياضي و زبري كبير مستنيكي
dick_4pussy@hotmail.com

زب سورى الرياض
01-18-2011, 06:51 PM
مممكن نتواصل

ehab1964
01-18-2011, 09:18 PM
احب اتعرف بيكي ايهاب من القاهرة

النمر براء
01-18-2011, 11:11 PM
انا بحب النيك الصحراوي اذا حابه ضيفيني bara004@hotmail.com

زعيم الشوق
01-19-2011, 05:42 AM
انا من الشرقيه الدمام
q3yy@hotmail.com

بلاك تو
01-19-2011, 08:43 AM
ان جاد وهذا ميلي

ولو حبيتي انا في جده

blllak@hotmail.com

bond69
01-19-2011, 11:23 PM
للجادين فقط


نيك صحراوي فقط



سميره الصحراويه بين يديكم
من اي صحراء انت واود التعرف عليك

zelzal90
01-20-2011, 12:28 AM
في انتظار اضافتك mode_mode201033@hotmail.com سأظل أحبك مهما تمزقت من الأنتظار وسأظل أناجيك من غروب الشمس لمطلع النهاروستأتينى فى الفجر شمسك تجتاحنى كالأعصار فينساب شعاع حبك فى دمى مثل ماء الأنهار يملأ عينى ضياء يكشف لك كل ما بى من أسرار

قلب شجاع.
01-20-2011, 02:22 AM
للجادين فقط


نيك صحراوي فقط



سميره الصحراويه بين يديكم
بتمنا نحكي ضيفيني ايميل jadoovitar@yahoo.com
lion_m22@hotmail.com

مــــ الروعــــة ــــلك
01-20-2011, 05:49 PM
بشيلك بين ذرعاني واعطيك ياحلو لساني ولما اشيل فستانك حياتي لاتقوللي بدري
dr.sex.5599@hotmail.com

ميدو الممحون
01-21-2011, 10:25 AM
pepsi_m_97@live.com

sahrawi
01-21-2011, 03:50 PM
طيب انا صحراوي ورح انسيك الدنيا بس ادخليني عندك ونتحدث في الموضوع بجد وهدا هو ايميلي "gabar_bachir@hotmail.com"

سواح في بلاد الافراح
01-22-2011, 06:45 PM
nanoo77@hotmail.comب***انك اضافتي

yahyato09
01-22-2011, 09:08 PM
شاب صحراوي وفي خدمتك

medyahya_dal@yahoo.fr

عاشق الحلمات المنتصبة
01-22-2011, 11:01 PM
في كم سؤال ازا ممكن gaderbarca@yahoo

عاشق حيران
01-24-2011, 12:18 AM
علي فكرة انا بموت في نيك الطيز و نفسي انيكك في ظيزك موتتت كلمني هاني من الجيزة

rihanna4734
01-24-2011, 11:09 PM
انا هون يا نور عيني راح انسيك في اسمك
m.oh.47@hotmail.fr

zedan8921
01-26-2011, 09:29 AM
انا نفس انيك وحدة

الحوت الجريح
01-26-2011, 06:28 PM
habiby_2lg22b@hotmail.com ده ايمل اسد اصحراء وحوت البحار وجربى هتلقى ليل نهار

خالد الطائف
02-03-2011, 04:03 AM
look-_@hotmail.com

شعاري اريح
02-03-2011, 03:11 PM
z5f@hotmail.com

SAME2822
02-03-2011, 10:31 PM
same_282@hotmail.com

mugab9
02-05-2011, 09:06 AM
انا احب الطريق الصحراوي واحب اتمشى فيه ايميلي mugab9@hotmail.com

abdomec
02-06-2011, 03:01 AM
عشان ننبسط مع بعض
mc_mak_abdo@hotmail.fr

medoo26
02-06-2011, 08:45 PM
ممكن انيكيك انا جاد جدا ضفيني ونتفق xxtcm@yahoo.com

عبووده
02-08-2011, 08:35 AM
abdooa_abdooa@yahoo.com ياريت تكونى صادقة بجد بجد كلهم بيضيعوا الوقت على الفاضى

عبووده
02-09-2011, 05:11 AM
abdooa_abdooa@yahoo.com ياريت تكونى صادقة بجد بجد كلهم بيضيعوا الوقت على الفاضى وياريت صداقة مش جنس بس وانا قادر احافظ عليكى وانا جدع جدا من غير كلام كتير اهم حاجة الخبرة والآداء وانتى هتعرفى من صوتى

بياع الفل
02-10-2011, 01:25 PM
llk_849@hotmail.com

اذا حابة المتعة والذة الجنسية تعالي
انتظرك على المسن ياقمرررر

bobmon
02-10-2011, 01:36 PM
لو تحبى يبقى فى علاقة ايميلى
bobmon83@yahoo.com

zby666666
02-10-2011, 08:40 PM
fdgfdhgfhfg@yahoo.com
ضيفنى لو جادة
وانا تحت امرك فى الفلوس واى حاجة

mr.amrmhna
02-12-2011, 05:35 PM
arnold.1947@yahoo

احمد فارس
02-12-2011, 05:38 PM
هلو سميره اني فحل من العراق واحب النيك الصحراوي جدا جدا وعندي ذكر طوله 22سم ارجو ان تستطيعين حمله مع الشكر

hotman69
02-13-2011, 11:13 AM
zobr_masry69@yahoo.com
زبر للنيك الصحراوي
ضيفينى علشان تعرفى معنى المتعه الحقيقيه

ZIED1985
02-13-2011, 02:37 PM
للجادين فقط


نيك صحراوي فقط



سميره الصحراويه بين يديكم

zied19850@LIVE.FR

عاشق الكساس الجميله
02-13-2011, 07:07 PM
انا جاسر ابو زوبر اسر لكساس العطاشا وطياز المحرومين فنان فى نيك النسوان بوابه لعالم المتعه الحقبقيه للنيك معى تبلغى منتهى النشوه والتلزوز بأجمل الاوضاع ويسيل شهد كوسك كسيل اشرب منه لاروى عطشى زوبرى معجبانى مولع نااااااااااار باليل وبالنهار مفيش وحده بتقدر تطفى نااااااره اووووف امتع ما فى الدنيا اكل اللحم وركوب اللحم على اللحم ودخول الللحم فى اللحم نفسى افشخك والحس وابوس كوسك ادخل لسانى بين شفراته اممممم وانتى تحت منى هتحسى الاه بتطلع منك لها طعم تانى انا محبش وحده تشطرط عليه zoprekorbag@yahoo.com و lovecan58@yahoo.com

aosha00
02-14-2011, 04:03 AM
aosha_009@yahoo.com

نياك الكس والطيز
02-14-2011, 09:56 PM
اوك عزيزتي سميرة وانا مستعد للنيك الصحراوي اضيفي ايملي عندك او ارسلي ايملك لي في الخاص

hotman69
02-14-2011, 11:13 PM
zobr_masry69@yahoo.com
ضيفينى علشان تعرفى معنى المتعه الحقيقه

saidaly555
02-15-2011, 03:09 PM
اهلين سميرة دةايميلى saidaly55@yahoo.com

Sousha
02-15-2011, 03:18 PM
ممكن نتعرف
انا طارق
sousha.soushi@gmail.com

ولد رومنسي
02-15-2011, 03:59 PM
شكلك كويتيه لكن اضيفيني لا اخليك تبطلين النيك الصحراوي ابسطك بسط


k1m1s1@hotmail.com

derk
02-15-2011, 05:25 PM
i'm living in a desert
with my Jeep

my email
dik_der15@yahoo.com
derk

مشاري الرياض
02-15-2011, 08:30 PM
my_hart46@hotmail.com

ththth
02-16-2011, 01:16 AM
هلا بالزين النييك للركب thamersae@hotmail.com

بياع الفل
02-16-2011, 03:47 PM
لو تحبي صحرواي بحري جوي ضيفيني

llk_849@hotmail.com

slimo
02-17-2011, 09:44 AM
themen@hotmail.fr
مستني الطيز السحراوي

مساك
02-17-2011, 10:03 AM
kh.10240@yahoo.com

hawkxxx2002
02-18-2011, 01:34 AM
نار يا زمل:)

زبرتى
02-19-2011, 03:57 AM
انا الزبرتى نياك الطيز قبل الكس

aosha00
02-19-2011, 12:48 PM
aosha_009@yahoo.com
ashraf_teto90@hotmail.com

توتو توفي
02-20-2011, 06:11 PM
جاهز تحت الطلب
toto.v_i_p@hotmail.com

sultan1990
02-21-2011, 01:09 AM
انا شب نار جدا وهي الايميل اتمنا انك تضيفيني
messi_sultan@yahoo.com
messisultan@hotmail.com

maghrebi
02-21-2011, 09:27 PM
conan_multivision@hotmail.fr zabi kabirrrrrrr

رشدى اباظه
02-22-2011, 01:42 AM
بس ياترى هتستحملى زبرى؟ما علينا ده رقمى كلمينى وانا جاهز

softheart
02-24-2011, 05:21 PM
اهلا وسهلا
ياريت نتعرف اكتر
انا هادى من المعادى - القاهره
مهندس ميكانيكا وعمرى 37 سنة
وانتى ؟

وياريت اقدر اسجلك على الماسنجر
انا اميلى
softheart3333@hotmail.com

وانتى ؟

حازم الاصلي
02-24-2011, 07:28 PM
كيفك ام السوس انا مستحيل ارفضلك طلب ايميلي نزليhazzm_1987@yahoo.com

timor
02-24-2011, 09:04 PM
زبي جامد ومتين ممكن علاقه جااااده وامتعيك بي احلي الاوضاع بجد
انا ايمالي
zap_awz_kos@yahoo.comhttp://http://www.facebook.com/pages/%D8%B3%D9%83%D8%B3/175826969122172?v=photos&so=0

اماريلدو
02-25-2011, 01:54 AM
لو جاده ايه رايك نتراسل

ياسروه
02-25-2011, 06:38 AM
هذا اميلي لو كنت جارة
important200126@ymail.com

yasso1974
02-25-2011, 05:54 PM
انا جاهز
مستنيكي على الياهو
noryasser2001@yahoo.com

PORN ASS
02-26-2011, 11:54 AM
صدقيني انا اريحك واقدر ادق اربع خيوط في ساعة لاني مرة اموت فالطيز جربيني


huseen@windowslive.com

ابو.حرب
02-27-2011, 02:46 PM
انا ابو.حرب ***** زبي طوله 30 سم وبدي نيك اميلي dam.dam77@hotmail.com

samistar25
02-27-2011, 10:11 PM
moi c est algerien mon e mail
ilyesstar25@msn.dz

shirzad
02-28-2011, 10:15 AM
hi can u chat with me at a_moon31@yahoo.com

نار حمره
03-01-2011, 08:35 PM
اوك حياتي انا جاهز هذا اميلي nar_hmra@yahoo.com

الفتاك المبهر
03-01-2011, 11:03 PM
اذا انت جادة وصادقه ده ايميلي najdtdoman@hotmail.com

niyaak
03-02-2011, 02:44 PM
ان انت فعلا جاده فزبي في انتظار كسك على نااااار

amari66@live.com

zelzal90
03-02-2011, 02:59 PM
طبيب جراح قلوب الناس أداويها
ويا ما جراح سهرت الليل أداريها
شافوني ألو متهني من كتر الفرح بيغني
تعالو وإسألو عني ..... أنا الي فيا جراااح أطباء الكون ما تشفيني

في انتظار اضافتك سأظل أحبك مهما تمزقت من الأنتظار وسأظل أناجيك من غروب الشمس لمطلع النهاروستأتينى فى الفجر شمسك تجتاحنى كالأعصار فينساب شعاع حبك فى دمى مثل ماء الأنهار يملأ عينى ضياء يكشف لك كل ما بى من أسرار

zelzal.ahmed@yahoo.com

mode_mode201033@hotmail.com

skype ----------- zelzal.egypt

سعيد مهران
03-02-2011, 09:40 PM
siefali43@YAHOO.COM

zobergameddd
03-03-2011, 09:42 AM
الزوبر الجامد والكبير وفاشخ كسك وطييزك العالية الغالية والقلب الرومانسى و الخبير لعلاقة جادة وخاصة ومستمرة
zobergameddd@yahoo.com
zobergameddd@skype.com

رجل ناري
03-03-2011, 10:22 AM
للجادين فقط


نيك صحراوي فقط



سميره الصحراويه بين يديكم

هاااي

انا رجل احب العلاقات

وقضيبي عرضه زي الفنجال كبيييييييييير

وهذا ايميلي

il-webere@hotmail.com

حمد22
03-03-2011, 05:01 PM
في الخدمة زبي ساخن ويبغى ينيك mancools1@hotmail.com

ehabjarrour
03-05-2011, 02:35 PM
هاذا ايميلي لو جادة r_r@windowslive.com

tito_biza
03-05-2011, 03:43 PM
لو جاده ده اميلي
tito_biza13@yahoo.com

ابي التكريتي
03-06-2011, 06:54 PM
aobe--tkrete-2011@hotmail.com

متناكه اوووى
03-06-2011, 09:13 PM
هههههههههههههه ممكن تشوفيلي حد معاكى

كيكو المصرى
03-07-2011, 06:30 AM
أفعال لا أقوال man.hot04444@yahoo.com